Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Flere barn, 150% jobb og div annet.Jeg føler sterkt på en pause nå uten NOEN rundt meg.Vil sette meg ned å se på tv, legge meg middagshvil og bare være i mitt eget selskap. Jeg jobber med masse folk hver dag og kommer hjem til fullt hus, eldste jenta er ikke i seng før vi er det heller så alenetid eksisterer ikke.Besteforeldre har sitt og det er mer slitsomt å få de til å ha de på overnatting enn å ha de hjemme... Ja vet vi velger selv å få barn, men gudhjelpes det hadde vært godt med en pause.La meg si det slik: jeg og samboer har vært alene et par dager borte 1 gang på 12 år og det var første året vi var sammen🙈vi er aldri på noe sammen. Anonymkode: 29794...4f3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 I feel ya, sista, I feel ya. 🥵 Anonymkode: 98b8e...7d9
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Flere barn, 150% jobb og div annet.Jeg føler sterkt på en pause nå uten NOEN rundt meg.Vil sette meg ned å se på tv, legge meg middagshvil og bare være i mitt eget selskap. Jeg jobber med masse folk hver dag og kommer hjem til fullt hus, eldste jenta er ikke i seng før vi er det heller så alenetid eksisterer ikke.Besteforeldre har sitt og det er mer slitsomt å få de til å ha de på overnatting enn å ha de hjemme... Ja vet vi velger selv å få barn, men gudhjelpes det hadde vært godt med en pause.La meg si det slik: jeg og samboer har vært alene et par dager borte 1 gang på 12 år og det var første året vi var sammen🙈vi er aldri på noe sammen. Anonymkode: 29794...4f3 Hvor gamle er barna da? Anonymkode: 11c58...6c1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvor gamle er barna da? Anonymkode: 11c58...6c1 11,4 og 8 Anonymkode: 29794...4f3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Kan du ikke reise bort en uke mens mannen er hjemme? En uke på spa hotel på Gran C feks? Eller langhelg med venninner? Anonymkode: 0938a...32f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Men dette velger du jo selv. Det er ingen som kommer og ber deg dra bort. Enten så ordner dere med barnevakt og reiser bort sammen, eller så tar du deg et døgn eller to på hotell eller en hytte. Ta ansvar for eget liv. Anonymkode: 774a2...de7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 Hvorfor suttre for noe du legger opp til helt selv!? Kjør ned tempoet på livet noen hakk, lei inn en barnevakt og kom deg/dere ut av huset. Anonymkode: f6a83...8f3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 Start i det små. Ta deg et langt bad! Med så store barn er det da ingen problem å skape rom for pauser. Spør mannen din om de ikke kan reise vekk en dag mens du blir hjemme Anonymkode: 57f7c...b87
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #9 Skrevet 27. oktober 2019 Når du jobber så mye har du vel råd til å leie barnevakt av og til? Du og mannen kan også hver deres gang ta med ungene på en aktivitet eller et besøk og la den andre få litt alenetid. Anonymkode: b3af1...f77
tante grusom master of law Skrevet 27. oktober 2019 #10 Skrevet 27. oktober 2019 Du mÃ¥ jo ikke gjøre ting med mannen. Dra vekk en helg for eksempel, mens mannen er hjemme. Og hvorfor fÃ¥r dere ikke noen andre til Ã¥ sitte barnevakt noen ganger? Betal en ungdom til Ã¥ sitte en kveld, sÃ¥ dere kan gÃ¥ ut. Du mÃ¥ være litt løsningsorientert.Â
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #11 Skrevet 27. oktober 2019 Skjønner deg godt, alenetid er faktisk veldig viktig for å hente seg inn innimellom. Håper du får fikset noe, så du kan kose deg litt i eget selskap. Anonymkode: 03650...5ba
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #12 Skrevet 27. oktober 2019 Hvorfor jobber du 150 % når du er så sliten? Det er der du må begynne, for å jobbe så mye tar jo knekken både på helsen din og på forholdet... Og så må du og mannen prioritere hverandre, for det gjør dere tydeligvis ikke nå. Anonymkode: 89d74...e0a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #13 Skrevet 27. oktober 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Flere barn, 150% jobb og div annet.Jeg føler sterkt på en pause nå uten NOEN rundt meg.Vil sette meg ned å se på tv, legge meg middagshvil og bare være i mitt eget selskap. Jeg jobber med masse folk hver dag og kommer hjem til fullt hus, eldste jenta er ikke i seng før vi er det heller så alenetid eksisterer ikke.Besteforeldre har sitt og det er mer slitsomt å få de til å ha de på overnatting enn å ha de hjemme... Ja vet vi velger selv å få barn, men gudhjelpes det hadde vært godt med en pause.La meg si det slik: jeg og samboer har vært alene et par dager borte 1 gang på 12 år og det var første året vi var sammen🙈vi er aldri på noe sammen. Anonymkode: 29794...4f3 Ta inn på Hotel en helg? Alene? Hente deg inn litt. Anonymkode: 8ca39...60d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #14 Skrevet 27. oktober 2019 La mannen ta barna. De er jo ganske stor og bør være null problem for han å ta de. Gjør det både i hverdagen og ved å reise bort. Anonymkode: d2d72...c2d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #15 Skrevet 27. oktober 2019 Reduser ned til 100 % stilling (eller mindre). Reis bort en helg eller langhelg, f.eks. på Farris Bad. Gjerne helt alene, eller sammen med venner. Mannen er hjemme med barna. Finn en fast barnevakt. Barna deres er jo store. Få minst én alenekveld i måneden, f.eks. kan du og mannen ta inn på hotell. Anonymkode: f2ff0...6da
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #16 Skrevet 27. oktober 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Flere barn, 150% jobb og div annet.Jeg føler sterkt på en pause nå uten NOEN rundt meg.Vil sette meg ned å se på tv, legge meg middagshvil og bare være i mitt eget selskap. Jeg jobber med masse folk hver dag og kommer hjem til fullt hus, eldste jenta er ikke i seng før vi er det heller så alenetid eksisterer ikke.Besteforeldre har sitt og det er mer slitsomt å få de til å ha de på overnatting enn å ha de hjemme... Ja vet vi velger selv å få barn, men gudhjelpes det hadde vært godt med en pause.La meg si det slik: jeg og samboer har vært alene et par dager borte 1 gang på 12 år og det var første året vi var sammen🙈vi er aldri på noe sammen. Anonymkode: 29794...4f3 Slutt å sutre. Du går av med pensjon du også. Og ungene flytter ut. Er bare å takle det slik alle andre gjør. Makan å svake noen er, klager å bærer seg, alt er liksom så vanskelig. Noen vet ikke hvor godt de har det. Anonymkode: aef1f...fa0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #17 Skrevet 27. oktober 2019 Det første du må gjøre er å redusere den totale arbeidsbelastningen. Det du gjør nå gagner hverken barna eller deg. Det neste du gjør er å lempe barna over på faren deres en helg så du kan reise bort. Legg en plan for hvordan du kan minimere stress og arbeidsoppgaver fremover. Anonymkode: 4ea73...9b7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2019 #18 Skrevet 28. oktober 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor jobber du 150 % når du er så sliten? Det er der du må begynne, for å jobbe så mye tar jo knekken både på helsen din og på forholdet... Og så må du og mannen prioritere hverandre, for det gjør dere tydeligvis ikke nå. Anonymkode: 89d74...e0a Dette. Og en elleveåring skal tidligere i seng enn voksne. Sønnen min er på den alderen, og bør være i bingen 21.00 for å få en god neste dag. Anonymkode: 31168...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå