Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg jobber 6-7 dager i uka.Når jeg har en Søndag fri har jeg så lyst til å hvile meg, men da er det barna som jeg selvsagt må prioritere, ta med ut på tur osv...Vi gjør jo dette ellers i uka også etter jobb og div, men nå kjenner jeg at idag er jeg helt utslitt.Sitter i senga mi nå mens unga leker rundt.Hodepine og utslitt. Gjør dere noe med barna ved hver ledige stund? Anonymkode: 10e79...c71
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Helger her varierer fra aktiviteter til ingenting. Vi har faktisk helger hvor vi bare bytter til ny pysj på kvelden 😉 Bare later oss, ser på film osv. Det er deilig det også. Ungene har bhg og skole, aktiviteter på kveldene og venner de leker med. En og annen "helt fri" dag liker de også. I dag er en sånn dag. Men været er så fint at vi skal ut å gå en tur i nabolaget og lufte oss, kun for å unngå brakkesjuke. Hadde det regnet ville vi gjort nada. Anonymkode: 545a4...c35
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Nå er barna mine ganske store, men jeg trenger å lade. 3 barn, full jobb og en mann som er mye borte gjør at hverdagen er ganske fullbooket så jeg trenger ofte å slappe av i helgene. Denne høsten har vært veldig hektisk, så dette er den første helga på det jeg kan huske som jeg faktisk har tid til å sitte i sofaen. Barna har også godt av å slappe av. Anonymkode: 63547...71f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Nei, noen ganger er det eneste riktige å faktisk bare gjøre ingenting. Anonymkode: 2795f...c4d
Durni Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Det er så utrolig deilig med de dagene jeg ikke gjør noe. Nyter de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå