Gå til innhold

Redd for å bli forlatt...😕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer og jeg har hatt det vanskelig i noen år og det endte med brudd i en kort periode.Vi fant tilbake og har ikke hatt det så bra som nå på leeenge.

Jeg er livredd for å miste han igjen.Han sier at det er oss for alltid, han elsker meg og barna og det vi har bygd opp.Fremdeles har jeg en stikkende følelse(sikkert bare i hoddt mitt!) om at han er her pga barna.Vet ikke hvordan jeg skal forklare det.Det har vært oss siden vi var ungdommer(fartstid på 15 år...)...Hvorfor kjenner jeg så på den følelsen?Vi har det jo fint alle nå.

Anonymkode: 0d7ef...6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nettopp fordi dere har det fint at du kjenner på dette. Et liv med bare krangel og problemer vil du kanskje ikke savne hvis det blir borte, men den følelsen du har nå, er det verre med... 

Anonymkode: 70412...ecb

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nettopp fordi dere har det fint at du kjenner på dette. Et liv med bare krangel og problemer vil du kanskje ikke savne hvis det blir borte, men den følelsen du har nå, er det verre med... 

Anonymkode: 70412...ecb

Ja for når vi kranglet og ikke hadde det bra ville jeg bare han skulle dra.Når han dro, savnet jeg oss.

Anonymkode: 0d7ef...6b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...