Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Samme i år som i fjor. Klassen til min eldste sønn med foreldre skulle møtes i skogen for å grille pølser. Det er ca 4 minutter å gå fra p-plassen, det var 12-13 gr og sol. Og der kommer foreldrene kledd og utstyrt som om de skal gå over Grønland på ski. Det er jakker og turutstyr til flere tusen kroner på hver av dem. Totalt unødvendig og det ser jo bare teit ut. Høy snobbefaktor og de elsker å vise seg frem. Han ene hadde vaskebjørnlue med hale à la Davy Crockett.😅😅 Anonymkode: 606c7...a8a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Samme i år som i fjor. Klassen til min eldste sønn med foreldre skulle møtes i skogen for å grille pølser. Det er ca 4 minutter å gå fra p-plassen, det var 12-13 gr og sol. Og der kommer foreldrene kledd og utstyrt som om de skal gå over Grønland på ski. Det er jakker og turutstyr til flere tusen kroner på hver av dem. Totalt unødvendig og det ser jo bare teit ut. Høy snobbefaktor og de elsker å vise seg frem. Han ene hadde vaskebjørnlue med hale à la Davy Crockett.😅😅 Anonymkode: 606c7...a8a Det er vel det utstyret de har? De kjøper sikkert ikke nytt utstyr for å snobbe ned på skolearrangementer. Det ville i alle fall være teit. Anonymkode: fa585...692
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg er skikkelig frysepinn, så jeg kunne nok funnet på og kle meg som på polekspedisjon. Det handler ikke om å vise frem turklærne mine, men for å holde varmen. Anonymkode: 73840...e56
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Janteloven har tatt deg? Fokuser heller på de viktige tingene...folk kommer og møter opp, nettopp for å ha det hyggelig sammen. Smålig av deg å henge deg oppi hva de er kledd i!! Anonymkode: 2c0d5...daf
TinaK 1990 Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 Er du den mora som sitter for deg selv med ungene dine på disse treffene og bare skuler surt på oss andre uten å gidde å være sosial?
KellyTaylor Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Mulig jeg ikke innehar dette genet med å legge merke til hva andre har på seg, med mindre jeg synes det er fint og selv har lyst på det Men legger dere virkelig merke til hva andre har på seg? Selv kjøpe jeg det som jeg trives best i og gir blanke F i hva andre går i!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg kler meg GODT for slike turer. Høstkulda er sur her. Jeg ser ikke på meg selv som snobb men jeg har mye turtøy som koster litt. Vi er MYE ute året rundt. Burde jeg snobbe meg ned? Kanskje kjøpe termodress på europris? Hva folk orker bruke tid på. Jeg synes det er BRA folk kommer seg ut med ungene og gir de opplevelser i naturen, selv bare for ti minutters spasertur. Anonymkode: c7304...c79
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 Du minner meg om en av de kjerringene som sa at det ikke passet å gå i kjole på grillavslutningen på skolen til ene barnet mitt. Hold meningene dine (og eventuell misunnelse) for deg selv du. La folk få gå slik de selv vil! Det viktigste er at folk møter opp... Synd at janteloven/bygdedyret slår til gang på gang! Anonymkode: 13194...419
*Miss Marple* Skrevet 27. oktober 2019 #9 Skrevet 27. oktober 2019 Tur er tur og klær er klær. De fleste har vel ikke så kjempemye å velge i når det gjelder varme klær man kan bevege seg i. Hva er passende å kle seg i når man skal gå 4 min (men antagelig være ute i flere timer), sånn i følge deg?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. oktober 2019 #10 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg tror i grunn det kun er deg som kommer dårlig ut her som faktisk gidder å bry deg om hva folk har på seg.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #11 Skrevet 27. oktober 2019 Hehe, jeg er enig med deg hi, sånt er litt komisk. Jeg er en fryspinn som er ute på tur i fjellet til beins og på ski langt mer enn de fleste. Likevel klarer jeg meg fint med klær som stort sett er kjøpt på Obs Stormarked 😊 Anonymkode: 0dd06...168
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #12 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, *Miss Marple* skrev: Tur er tur og klær er klær. De fleste har vel ikke så kjempemye å velge i når det gjelder varme klær man kan bevege seg i. Hva er passende å kle seg i når man skal gå 4 min (men antagelig være ute i flere timer), sånn i følge deg? Jeg gikk i treningstights og ullgenser. Det var mer enn varmt nok. Det merket de andre også. Jakkene fra Canada Goose måtte raskt av. Anonymkode: 606c7...a8a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #13 Skrevet 27. oktober 2019 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg tror i grunn det kun er deg som kommer dårlig ut her som faktisk gidder å bry deg om hva folk har på seg. De kan gå i hva de vil for meg, men når de kommer i klær til 10-15000 per person og kun snakker om Teslaen sin, så synes jeg at ting har gått litt langt. Anonymkode: 606c7...a8a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. oktober 2019 #14 Skrevet 27. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk i treningstights og ullgenser. Det var mer enn varmt nok. Det merket de andre også. Jakkene fra Canada Goose måtte raskt av. Anonymkode: 606c7...a8a Men hvorfor er det så viktig å påpeke hva andre har på seg? Er det ikke det viktigste at så mange kom og hadde det hyggelig?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #15 Skrevet 27. oktober 2019 2 timer siden, TinaK 1990 skrev: Er du den mora som sitter for deg selv med ungene dine på disse treffene og bare skuler surt på oss andre uten å gidde å være sosial? Å, neida😃 Anonymkode: 606c7...a8a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. oktober 2019 #16 Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: De kan gå i hva de vil for meg, men når de kommer i klær til 10-15000 per person og kun snakker om Teslaen sin, så synes jeg at ting har gått litt langt. Anonymkode: 606c7...a8a Da må du snakke om noe annet da vel? Det spiller da virkelig ingen rolle om jakka koster 500 eller 5000?
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #17 Skrevet 27. oktober 2019 Canada Gose er ikke kult å gå i. Det er dyreplageri i hver eneste jakke. Styr unna sånn dritt. Anonymkode: 315d2...f31
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #18 Skrevet 27. oktober 2019 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Men hvorfor er det så viktig å påpeke hva andre har på seg? Er det ikke det viktigste at så mange kom og hadde det hyggelig? Var ikke så veldig hyggelig. De prater mest om frustrasjon over VY og teslaene sine. Anonymkode: 606c7...a8a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #19 Skrevet 27. oktober 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Samme i år som i fjor. Klassen til min eldste sønn med foreldre skulle møtes i skogen for å grille pølser. Det er ca 4 minutter å gå fra p-plassen, det var 12-13 gr og sol. Og der kommer foreldrene kledd og utstyrt som om de skal gå over Grønland på ski. Det er jakker og turutstyr til flere tusen kroner på hver av dem. Totalt unødvendig og det ser jo bare teit ut. Høy snobbefaktor og de elsker å vise seg frem. Han ene hadde vaskebjørnlue med hale à la Davy Crockett.😅😅 Anonymkode: 606c7...a8a Er det copy paste fra samme innlegget som du la ut i fjor høst? Endrer du litt mer på teksten er det nok større sjanse for at det ikke blir gjenkjent. Forøvrig anbefaler jeg deg å heller trekke frem Norrøna eller ett tilsvarende merke, de som er merkebevisste bruker ikke Canada Goose lenger... Anonymkode: 9a33d...1c9
*Miss Marple* Skrevet 27. oktober 2019 #20 Skrevet 27. oktober 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gikk i treningstights og ullgenser. Det var mer enn varmt nok. Det merket de andre også. Jakkene fra Canada Goose måtte raskt av. Anonymkode: 606c7...a8a Men så bra at de kledde seg nok i utgangspunktet, så er det jo ingen sak i verden å ta av seg om man blir for varm. Tror du at de tok på seg CG jakken sin kun for å vise den frem, altså? Og jeg trodde virkelig ikke at det merket er status for noen over 15 år lenger? Om de kun snakker om hva klærne og bilene deres koster er jeg enig i at det blir litt tåpelig.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. oktober 2019 #21 Skrevet 27. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Var ikke så veldig hyggelig. De prater mest om frustrasjon over VY og teslaene sine. Anonymkode: 606c7...a8a Jeg lurer i grunn på hvor du bor jeg. Her jeg bor så er tesla den nye Volvoen og ingen skryter av den. CG jakker er det i grunn heller få som bruker også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå