Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #1 Skrevet 27. oktober 2019 Kunne du latt mannen din hatt sex med andre damer?Jeg synes det er så mange som «swinger» om dagene nå blant kjente.Mannen min sier selv at han synes ikke slikt skal deles og at han ikke kunne tenkt seg det. Hva med dere?Jeg ser bare for meg at det kan bli temmelig komplisert Anonymkode: 591a3...534
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #2 Skrevet 27. oktober 2019 Ja. Man må jo dele på godene, ikke sant? Anonymkode: 78f14...754
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #3 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Det kunne jeg ikke. Tanken på at han har sex med andre er bare kvalmende. Anonymkode: dc3a1...034
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #4 Skrevet 27. oktober 2019 Absolutt ikke. Ser ikke hva som er spennende med det, heller. Anonymkode: 8484f...177
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #5 Skrevet 27. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Absolutt ikke. Ser ikke hva som er spennende med det, heller. Anonymkode: 8484f...177 Nei bra det ikke bare er meg.Vet flere av vennene våre driver med det og jeg tenker bare på hva det gjør med familien og det båndet de har.Ikke er det gøy når tenåringene i huset også vet hva mamma og pappa driver med som de hører på «byen»...disser ikke, men man må være ganske så forsiktig tenker jeg. Anonymkode: 591a3...534
Hengebukksvinet Skrevet 27. oktober 2019 #6 Skrevet 27. oktober 2019 Nei. Hvis han vil ha sex med andre, får han skille seg fra meg først!
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #7 Skrevet 27. oktober 2019 Vil overhodet ikke dele. Ikke han alene, ikke trekant eller partnerbytte, INGEN deling er greit. Kjærligheten tuller man ikke med altså, vil beholde det fine. Tenk om det blir kjønnssykdom og graviditet av det da 😲🙄 Anonymkode: d0d2e...2e2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #8 Skrevet 27. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vil overhodet ikke dele. Ikke han alene, ikke trekant eller partnerbytte, INGEN deling er greit. Kjærligheten tuller man ikke med altså, vil beholde det fine. Tenk om det blir kjønnssykdom og graviditet av det da 😲🙄 Anonymkode: d0d2e...2e2 Enig!👍🏻Hver sin lyst, men jeg skjønner ikke at de orker å gjøre det så innvikla.Jeg hadde for det første blitt sjalu, tenkt at han foretrekker noen andre sin 🐭🙈, vært livredd for å blitt gravid/fått kjønnssykdommer osv... Anonymkode: 591a3...534
Mamma_til_2 Skrevet 27. oktober 2019 #9 Skrevet 27. oktober 2019 Jeg kunne ikke delt, men jeg vet at det finnes ulike lyster blant folk og de finner stort sett hverandre så det er ikke min sak og dømme noen med mindre de gjør noe ulovlig.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #10 Skrevet 27. oktober 2019 Min eks syntes tydeligvis det var helt i orden. Mente at det var da ikke noe problem 😆. Vi var ikke helt enige der gitt, og han ble dermed en eks 😂😂😂 Anonymkode: cd59b...b09
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #11 Skrevet 27. oktober 2019 Uff hadde jeg aldri greid. Jeg blir faktisk kvalm bare jeg tenker på det. Han er min mann og ingen andre sin. Jeg vet han føler akkurat det samme om meg. Anonymkode: 7ee7d...fe2
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #12 Skrevet 27. oktober 2019 Hvis begge to i et forhold ønsker det like mye og er 100 % enige om dette og tenner på det, og er ærlige med andre om det og ikke tvinger noen, da tenker jeg at selv om jeg personlig ikke forstår det så får folk gjøre hva de vil uten at jeg skal dømme. Men personlig ville det vært uaktuelt for meg. Jeg kjenner eller kjenner til noen par som har hatt åpne forhold eller drevet med svingerssex. Jeg har observert at de alle har hatt samme mønster. De har fortalt alle hvor uendelig lykkelige de var sammen, hvor deilig det var å være så trygge på hverandre at man kunne ha sex med hvem man ville, hvor fantastisk dette var for forholdet deres og for deres sexliv, alle burde gjøre det samme, mange forhold ville vært mye bedre (like bra som deres) bare man var litt mer raus når det kom til sex osv. osv. Det har vært påtagende hvor mye de har forsøkt å overbevise andre om hvor bra dette er. Det første paret holdt på å snakke slik for over 20 år siden, så de var litt "forut for sin tid" der jeg bodde da. Felles for alle disse parene jeg vet om er dessverre også at sannheten har vært at de egentlig ikke hadde det noe bra sammen. Hos de fleste har det også vist seg at en av dem egentlig ikke har ønsket et åpent forhold eller å svinge, men har følt de måtte for å redde forholdet. Alle parene jeg kjenner som har drevet med det har gått fra hverandre. Og pussig nok har ingen av de jeg i dag kjenner til hatt åpne forhold eller svinget i senere forhold. Så det var mer snakk om at de var i dårlige forhold og trengte ytre kraftige stimuli for å slippe å forholde seg til hverandre. Jeg tror noen har oppriktige ønsker og tenningsmønster som gjør at det fungerer ypperlig for dem å være i åpne forhold eller å svinge sammen. Men ut fra det jeg har sett så er det langt fra så mange som faktisk ønsker det som gjør det. Da går en, kanskje begge, på akkord med egne følelser, og det går jo som det må gå etterhvert. Fint for de som virkelig elsker det. Andre bør heller fokusere energien i eget forhold. Uansett, veldig viktig å avklare veldig tidlig hvilke seksuelle preferanser man har og hva en potensiell partner ønsker seg seksuelt i et forhold. Da slipper man at sex blir en kamparena lenger uti forholdet. Og man slipper å bli mer følelsesmessig involvert og kaste bort tiden på en partner man uansett ikke passer sammen med. Jeg møtte en mann for noen år siden som syntes å ha alle kvaliteter jeg ønsket meg i en mann. Men når vi tok opp temaet sex (før vi hadde hatt sex) så viste det seg at han hadde fetisjer som var helt uforenelig med hva jeg er villig til å gjøre. En av dem var at han allerede hadde hatt mange og våte drømmer om at jeg skulle fiste ham. Jeg måtte google fiste... og igjen, sikkert helt greit for de som tenner på det, men selv er det evig turnoff å bare tenke tanken på å fiste en mann. Da var det enkelt for begge å gå videre, for han ville ikke unnvære det, jeg ville ikke gjøre det. Så snakk tidlig om sex og preferanser! Anonymkode: 15132...9d0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2019 #13 Skrevet 27. oktober 2019 Nei, det er umoralsk. Jeg ser ned på slike mennesker. Anonymkode: c14ab...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå