Gå til innhold

19 dpo og negative tester


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

19 (+) edpo og negative tester. Tr har ingen antydning på å ville komme enda heller (siste halvåret har tr vært regelmessig). Har hatt en del vondt i hode og har hatt småkvalme hver eneste dag den siste 1.5 uka (kveld og morgen:. Puppene har vokst, jeg har stadige stikninger i magen og magen er kontinuerlig oppblåst. Bekkenet har begynt å si ifra & korsryggen verker litt. Har tatt 4 tester og alle har vært negative (inklusive digital test 16 dpo). Hadde positiv el-test den 5 oktober selv om eggløsningen ikke skulle vært før 7. Tuller kroppen helt her? Er det noen som har hatt det lignende?

Anonymkode: 15027...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke bare el som var sen og at syklusen er lengre enn det du tror? Har skjedd meg før

Anonymkode: 3c134...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok el-tester både før og etter så tror nok ikke det. Bestilt nye tester så får sjekke igjen om noen dager. I mellomtiden er jeg kvalm til alle døgnets tider og mye mer. Murringene i magen er helt likt som de andre 3 graviditetene. Var inne på tanken med lengre syklus, men det samsvarer ikke med oppblåsthet, kvalme, mye hodepine, større behov for søvn, murringwr i magen, korsryggen og bekkenet som reagerer ved aktivitet og annen fuktighet i underlivet.Temperamentet er ustabilt og luktesansen har økt. Det er bare veldig likt som foregående svangerskap. Får bare smøre meg med tålmodighet 🙄

HI

Anonymkode: 15027...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått indikerer ikke eggløsningstester at egget har sluppet, kun at det k a n slippe.. Mulig det ikke slapp og at kroppen/psyken spiller deg et puss? Kan være slik når ønsket er stort nok. 

Men er også mulig du bare produserer HCG sent. 

Lykke til😊

Anonymkode: 404c3...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...