Gå til innhold

19 dpo og negative tester

Anbefalte innlegg

19 (+) edpo og negative tester. Tr har ingen antydning på å ville komme enda heller (siste halvåret har tr vært regelmessig). Har hatt en del vondt i hode og har hatt småkvalme hver eneste dag den siste 1.5 uka (kveld og morgen:. Puppene har vokst, jeg har stadige stikninger i magen og magen er kontinuerlig oppblåst. Bekkenet har begynt å si ifra & korsryggen verker litt. Har tatt 4 tester og alle har vært negative (inklusive digital test 16 dpo). Hadde positiv el-test den 5 oktober selv om eggløsningen ikke skulle vært før 7. Tuller kroppen helt her? Er det noen som har hatt det lignende?

Anonymkode: 15027...3aa

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144386951-19-dpo-og-negative-tester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok el-tester både før og etter så tror nok ikke det. Bestilt nye tester så får sjekke igjen om noen dager. I mellomtiden er jeg kvalm til alle døgnets tider og mye mer. Murringene i magen er helt likt som de andre 3 graviditetene. Var inne på tanken med lengre syklus, men det samsvarer ikke med oppblåsthet, kvalme, mye hodepine, større behov for søvn, murringwr i magen, korsryggen og bekkenet som reagerer ved aktivitet og annen fuktighet i underlivet.Temperamentet er ustabilt og luktesansen har økt. Det er bare veldig likt som foregående svangerskap. Får bare smøre meg med tålmodighet 🙄

HI

Anonymkode: 15027...3aa

Etter hva jeg har forstått indikerer ikke eggløsningstester at egget har sluppet, kun at det k a n slippe.. Mulig det ikke slapp og at kroppen/psyken spiller deg et puss? Kan være slik når ønsket er stort nok. 

Men er også mulig du bare produserer HCG sent. 

Lykke til😊

Anonymkode: 404c3...d30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...