Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Og selvsagt mener jeg etter at barnet er friskt. Hva ønsket du og hva fikk du? Anonymkode: 8441e...1a0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Hadde aldri noen ønsker, men jeg trodde nummer en var gutt. Da det kom ut ei jente tok det litt tid å omstille hjernen. Nummer to følte jeg ble jente, og det ble jente. Med nummer 3 hadde jeg mest lyst til å ta abort, men så fikk jeg for meg at det ble en gutt, lot aborten ligge og gikk gutt. da jeg var liten hadde jeg visst sagt at jeg skulle ha 3 barn. Først 2 jenter og så en gutt Anonymkode: 5c423...b75
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Jente og fikk jente. Ønsket så gutt, men det kom nok ei jente. Anonymkode: a6a1a...2eb
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 Med nummer en: Ønsket meg jente. Fikk gutt, og det har vært 100 % fantastisk. ❤️ Med nummer to: Ikke så viktig, men ønsket meg jente. Venter gutt. Ikke lei meg for det. ❤️ Anonymkode: a2bc5...57a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 Ønsket gutt først, for å ha en storebror for en evt lillesøster. Fulgte "regelen" om sex på El for å få det. - Ble gutt 😊 Nr 2 Ønsket barn, men gjerne gutt fordi det følte jeg at vi taklet bra første gangen og kjekt med to gutter. Det ble litt aldersforskjell, så tanken er at samme kjønn og potensielt samme interesser kan hjelpe på at de føler fellesskap. - kjørte samme metode som første, og ble gutt 😊 Anonymkode: 59144...340
Juliea Ruler Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 (endret) Håpet litt på gutt med første, så sa ul gutt, men jeg trodde ikke helt på det følte det var jente. Så kom OUL og den viste jente ble i sjokk samtidig som jeg følte det var riktig. Ble kjempeglad. neste runde håpet jeg på gutt og fikk gutt på UL og visste det var riktig var fremdeles gutt på OUL og jeg ble kjempeglad. får jeg en til håper jeg på jente UTELUKKENDE fordi jeg har så mye nydelig jentebaby tøy jeg vil bruke igjeb/knapt har brukt. Så egentlig bryr jeg meg nada Endret 25. oktober 2019 av Juliea ruger
Pobie Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 Med første hadde jeg mest lyst på jente, men det var gutt. Med andre trodde jeg gutt men hadde ikke noe spesielt ønske, det var jente. Gravid med nr 3 og har ikke noe bestemt ønske men føler på det er jente.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #8 Skrevet 25. oktober 2019 Ønsket jenter alle tre gangene jeg ! Anonymkode: 9a80b...a2f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #9 Skrevet 25. oktober 2019 Ikke at det var veldig viktig for meg, men ønsket kanskje mest gutt begge gangene. Ble gutt først og så jente 😊 Anonymkode: e123f...651
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #10 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg ønsket å være kvinne i begge mine graviditeter. Noe jeg var. Heldig med den altså... Anonymkode: 1f90c...e13
shewolf Skrevet 25. oktober 2019 #11 Skrevet 25. oktober 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg ønsket å være kvinne i begge mine graviditeter. Noe jeg var. Heldig med den altså... Anonymkode: 1f90c...e13 Den var veldig tørr 😂
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #12 Skrevet 25. oktober 2019 Fikk vite at det var en gutt samtidig som jeg fant ut av graviditeten, så jeg rakk ikke å tenke noe. Nå med nummer to håper jeg på jente, bare for å ha en av hver. Anonymkode: 17c7f...959
shewolf Skrevet 25. oktober 2019 #13 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg ønsket meg jente første gang. Fikk jente. Hadde ikke brydd meg om kjønn egentlig, men tenkte det var noe spesielt med mor/datter forhold. Nå ønsker vi en til, og da ønsker jeg meg en gutt. Har lyst til å oppleve å være guttemamma, og synes det er litt mye kvinnelige hormoner i huset som det er. MEN blir bare utrolig glad uansett hva det måtte bli ❤
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #14 Skrevet 25. oktober 2019 Ønsket meg gutt alle fem gangene, og nå har jeg seks gutter. 😊😊 Anonymkode: b7e32...15a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #15 Skrevet 26. oktober 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Og selvsagt mener jeg etter at barnet er friskt. Hva ønsket du og hva fikk du? Anonymkode: 8441e...1a0 Jeg er voksen og vet at en ikke kan sende bestilling på hvilke kjønn og hvilke barn en får. Anonymkode: 02fe4...7fb
sug lut Skrevet 26. oktober 2019 #16 Skrevet 26. oktober 2019 Barn. Ikke kjønn. Kjønnsønsker er pinlig forknytt.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #17 Skrevet 26. oktober 2019 5 timer siden, sug lut skrev: Barn. Ikke kjønn. Kjønnsønsker er pinlig forknytt. Så politisk korrekt 😂🤪 Jeg fikk de første barna før man såg kjønn på ul, og hadde ikke noe ønske om er spesielt kjønn, men følte på meg at det var gutt hele svangerskapet, og gutt ble det. Har aldri hatt noe spesielt ønske om kjønn, men syns det var kjekt at nr to ble jente så jeg fikk oppleve begge deler. De to siste hadde jeg også følelsen var gutter, men ikke så overveldende sikker som med første. Men gutter ble det 👦🏼👧🏼👦🏼👦🏼 Anonymkode: 11216...c42
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #18 Skrevet 26. oktober 2019 5 timer siden, sug lut skrev: Barn. Ikke kjønn. Kjønnsønsker er pinlig forknytt. Barn har det med å bli voksen også da, og selv om ikke noe er garantert uansett, er min erfaring at det er litt større sjanse for et tettere forhold til en datter enn en sønn, også med tanke på barnebarn. Jeg ønsket meg barn av begge kjønn, gjerne gutt først (hadde alltid en drøm om en storebror da jeg selv var barn), men det spilte ikke så stor rolle. Da første ble gutt ønsket jeg derfor jente de neste gangene. Fikk tre gutter og en jente. Og har forøvrig tettest bånd til ene sønnen min sånn pr i dag. Anonymkode: 674bb...802
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #19 Skrevet 26. oktober 2019 8 timer siden, shewolf skrev: Jeg ønsket meg jente første gang. Fikk jente. Hadde ikke brydd meg om kjønn egentlig, men tenkte det var noe spesielt med mor/datter forhold. Nå ønsker vi en til, og da ønsker jeg meg en gutt. Har lyst til å oppleve å være guttemamma, og synes det er litt mye kvinnelige hormoner i huset som det er. MEN blir bare utrolig glad uansett hva det måtte bli ❤ ... og hvis du nå får en gutt, så vil du oppdage at et mor/sønn-forhold er like spesielt som et mor/datter-forhold 😊 Lykke til med en ny liten gutt eller jente ❤️ Anonymkode: e123f...651
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #20 Skrevet 26. oktober 2019 Med første hadde jeg ingen ønsker, ble gitt. Med andre ønsket jeg jente, ble en gutt til og det ble helt fantastisk, de to guttene ble veldig gode venner. Med nr tre tenkte jeg at det hadde vært greit med en gutt til, gutt kunne jeg og jeg tenkte det ville være fint for dem å være tre brødre. Men det spilte ikke noen rolle og det var ikke noe jeg tenkte mye på. Ble jente. Anonymkode: 0ca6d...ab4
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #21 Skrevet 26. oktober 2019 Med første ønsket jeg meg jente, fikk gutt. Med nr 2 ønsket jeg meg jente og fikk jente. Med nr 3 ønsket jeg meg gutt men fikk jente. Er selvsagt 100% fornøyd med det. Anonymkode: d4510...081
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #22 Skrevet 26. oktober 2019 Med første var det revnende likegyldig, fikk jente. Året etter fikk jeg nr 2, ønskte en jente til fordi de kom såpass tett at jeg tenkte det var praktisk. Ikke noe sterkt ønske, bare en tanke. Fikk en jente til. Anonymkode: 4dbc7...64d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #23 Skrevet 26. oktober 2019 Hadde ingen spesielle ønsker når jeg ble gravid. Men hadde så sterk følelse på jente første gangen, jente ble det! I følge min mor hadde jeg visst bare lyst på jentebabyer som jeg selv sa ved barneskolealder 🙈 Venter nr 2 nå, jente denne gangen også ☺️ Men hadde ingen sterk magefølelse på kjønn denne gangen Anonymkode: 17bd1...fa4
Mamma-til-3-jenter Skrevet 26. oktober 2019 #24 Skrevet 26. oktober 2019 Hadde ikke sånne voldsomme ønsker om at det skulle være jente, men må innrømme at jeg hadde nok mest lyst på jente. Fikk 3 jenter. 🙂 Hadde vært akkurat like glad om de alle var gutter.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2019 #25 Skrevet 26. oktober 2019 17 hours ago, Anonym bruker said: Og selvsagt mener jeg etter at barnet er friskt. Hva ønsket du og hva fikk du? Anonymkode: 8441e...1a0 Gutt ❤️ Anonymkode: cd4d1...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå