Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Tiåringen kom nettopp med mobilen sin og sa det hadde skjedd noe rart. Hadde dukket opp melding om at hun hadde vunnet en samsung mobil, men hun lover at hun ikke trykket på noe når den meldingen kom opp. Men jeg fikk ikke sett den og vet ikke helt om jeg kan stole på at hun snakker sant. Sjekket linken hun trykket seg innpå. Begynner med formulas.hacklaws.ru Dette ser jo ikke bra ut tenker jeg da. Jeg deler Google konto med henne så om hun er blitt hacket blir vel jeg også det. Hva gjør vi nå? Hvordan vite om vi er hacket? Anonymkode: 598c3...02f
Daquiry Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Pishing, bare slett. Ingen fare så lenge dere ikke trykker på noe
litekreativtbrukernavn Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Moderne mobiler er som regel så sikre at det er vanskelig å komprimentere de med skadelig datawire. De som lager dette vet at nok mennesker trykker seg inn og gir passord fra seg, så det lages veldig skjelden mer komplisert. De er som regel ute etter svake passord i utgangspunktet. Men for å være 100% på sikre siden så kan du bytte passord på div kontoer som mail, fb etc. Men mest sannsynlig går det veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå