Gå til innhold

Hvor høy er din 13 åring? Gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi målte i dag og han er 170 og veier 60 kilo. Trent men slank 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart 13 år, 160 høy og 35 kg. Sliter med dårlig matlyst og sykdom gjør at han er liten for alderen.

Anonymkode: 16633...165

Skrevet

Han har akkurat fylt 13. 175 og 59 kilo. Fysisk moden for alderen står det i en fersk epikrise fra sykehuset. 

Anonymkode: 60c22...c70

Skrevet

Siden så mange nødvendigvis må vite hvem du er utfra alt du deler, er det virkelig nødvendig å dele barnets høyde og vekt? Hvorfor ikke spørre anonymt om du virkelig lurer?

Min er 172 cm og 55 kilo. Og verdens vakreste gutt.

Anonymkode: 2d2c7...10b

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden så mange nødvendigvis må vite hvem du er utfra alt du deler, er det virkelig nødvendig å dele barnets høyde og vekt? Hvorfor ikke spørre anonymt om du virkelig lurer?

Min er 172 cm og 55 kilo. Og verdens vakreste gutt.

Anonymkode: 2d2c7...10b

Nå er det ikke sånn at noen kan se på noen akkurat hva de veier eller hvor høye de er så tenker det er ganske innafor. 

Skrevet

160 cm og 35 kg.

Vokser ganske tregt, slekter nok på sin far der, som ikke skjøt i været før etter konfirmasjonen. Jeg er 179 og far 185, så regner med han ikke forblir liten. 

Anonymkode: 0a05c...33d

Skrevet

Gutten min som blir 13 i neste uke er 180 cm og 60 kg.

Anonymkode: 0e58f...866

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Gutten min som blir 13 i neste uke er 180 cm og 60 kg.

Jeg regner forresten ikke med at han vokser så mye mer. Jeg er 172 og far er 175 cm. 
Han har kommet langt i puberteten allerede.  

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg regner forresten ikke med at han vokser så mye mer. Jeg er 172 og far er 175 cm. 
Han har kommet langt i puberteten allerede.  

Stor kar🙂

Skrevet

168 cm og 45 kg. Ikke kommet i puberteten enda 

Skrevet

175cm/52 kg.

Anonymkode: b14b2...2c4

Skrevet
12 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

163 cm og 37 kg

Skrevet

1.65 m ca. Vekt vet jeg ikke. Gått fra barn til skikkelig ungdom på ett år, forandret seg mye.

Skrevet

14 år og 145 cm og 40 kg. 

Anonymkode: 91cc6...f38

Skrevet

Ca 175 og rundt 65 kg. 13 år. Sterk ungdom, men trener ikke på fritiden.

Anonymkode: d61b0...bbd

Skrevet
22 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Trent men slank? Var det en kommentar du synes var viktig å fokusere på for en 13 åring?

Anonymkode: 18f3a...2a8

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trent men slank? Var det en kommentar du synes var viktig å fokusere på for en 13 åring?

Hva er galt med kommentaren synes du? 

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Hva er galt med kommentaren synes du? 

Virker som du syns vekten hans er høy siden du må kommentere det. Vår datter på 18 år veier det samme så kanskje derfor?

Anonymkode: c3b17...fd4

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Virker som du syns vekten hans er høy siden du må kommentere det. Vår datter på 18 år veier det samme så kanskje derfor?

Anonymkode: c3b17...fd4

Jeg trodde han veide mindre ja. Jeg aner ikke hvorfor jeg trodde det men det er veldig lenge siden han er veid. Jeg var nok bare overrasket . Han er veldig slank og er trent . Mye muskler feks. Lege sa at han er vekt og høyde var veldig riktig i forhold til hans kropp. Alt var fint. Jeg bare trodde av en eller annen grunn at han veide mindre. Vi har ikke vekt hjemme og jeg vet ikke akkurat hva jeg veier selv nå. Vekta vi hadde ble ødelagt for en stund tilbake og vi har ikke kjøpt ny. Så lenge ungene ser sunne og friske ut så har jeg ikke sett noe grunn til å veie dem. Man kan kanskje si at jeg bare ikke har tenkt over at det er naturlig med en « voksen» vekt når han nå har blitt så høy som han har blitt. 

Skrevet
2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Jeg trodde han veide mindre ja. Jeg aner ikke hvorfor jeg trodde det men det er veldig lenge siden han er veid. Jeg var nok bare overrasket . Han er veldig slank og er trent . Mye muskler feks. Lege sa at han er vekt og høyde var veldig riktig i forhold til hans kropp. Alt var fint. Jeg bare trodde av en eller annen grunn at han veide mindre. Vi har ikke vekt hjemme og jeg vet ikke akkurat hva jeg veier selv nå. Vekta vi hadde ble ødelagt for en stund tilbake og vi har ikke kjøpt ny. Så lenge ungene ser sunne og friske ut så har jeg ikke sett noe grunn til å veie dem. Man kan kanskje si at jeg bare ikke har tenkt over at det er naturlig med en « voksen» vekt når han nå har blitt så høy som han har blitt. 

Selvsagt er ungene dine helt perfekt i høyde, vekt og mye muskler også. Ingen andre hadde forventet noe annet fra dine perfekte unger.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Selvsagt er ungene dine helt perfekt i høyde, vekt og mye muskler også. Ingen andre hadde forventet noe annet fra dine perfekte unger.

Nå mente legen at det var en god sammenheng med vekt og høyde for hans kropp. Og da jeg spurte om han syntes ting så bra ut så svarte han at alt var helt perfekt for han. Legen snakket selvsagt ikke om at min sønn var perfekt men at alt helsemessig var tipp topp. Verre er det ikke

Skrevet
1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Er det ikke vanskelig å slanke seg uten å vite hva du veier?

Anonymkode: b205c...0c7

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg slanker meg ikke akkurat nå. Vi hadde som sagt vekt tidligere men den gikk i stykker og når klær passer og jeg føler ting er greit så gidder jeg ikke kjøpe ny. Fokus på sunt kosthold og mosjon fungerer ypperlig nå 

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du siterer og ganske langt utenfor trådens tema, men jeg slanket meg 4 størrelser uten å ane vekten hverken før eller etter. 

Jeg brukte målebånd og såg fremgangen pr cm der, super motivasjon. 

Så du får kanskje finne noe annet å ta hi på?

Anonymkode: 92783...825

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke meg du siterer og ganske langt utenfor trådens tema, men jeg slanket meg 4 størrelser uten å ane vekten hverken før eller etter. 

Jeg brukte målebånd og såg fremgangen pr cm der, super motivasjon. 

Så du får kanskje finne noe annet å ta hi på?

Anonymkode: 92783...825

Helt riktig! Det er mange måter å gjøre det på. Her er jeg nøye med inntaket og å være i bevegelse 😊. Mye bedre mentalt enn noen sifre på en vekt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...