Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #1 Skrevet 25. oktober 2019 Når vi møtes så er han veldig overstrømmende. Skjønner det ikke.. Det er ikke snakk om noe romantisk, men en person jeg forholder meg til profesjonelt. Jeg får så og si aldri svar på e-poster eller meldinger.. men de gangene vi har møter så er det veldig tydelig at han har gledet seg til å samarbeide, og han sier at han setter veldig pris på meg som kollega.. mange komplimenter til meg både rundt min person og mitt arbeid.. Er ikke det litt rart? Jeg kjenner at det ødelegger litt relasjonen.. Anonymkode: be089...085
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Anbefaler deg å spørre på /r/FemaleDatingStrategy. Der får du veldig gode svar. Anonymkode: 221da...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anbefaler deg å spørre på /r/FemaleDatingStrategy. Der får du veldig gode svar. Anonymkode: 221da...aa0 Det har ikke noe med dating å gjøre, så det ville blitt litt rart HI Anonymkode: be089...085
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #4 Skrevet 25. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det har ikke noe med dating å gjøre, så det ville blitt litt rart HI Anonymkode: be089...085 Åh, jeg forsto det som at du hadde en viss interesse for han, men ble usikker fordi han var for frempå. Beklager, det er jeg som har en litt tregstartet hjerne sånn på morgenkvisten. Nei, ja, det ville blitt rart ja. Beklager! Anonymkode: 221da...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #5 Skrevet 25. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh, jeg forsto det som at du hadde en viss interesse for han, men ble usikker fordi han var for frempå. Beklager, det er jeg som har en litt tregstartet hjerne sånn på morgenkvisten. Nei, ja, det ville blitt rart ja. Beklager! Anonymkode: 221da...aa0 Nei, det er det at han er veldig overstrømmende når vi møtes.. men følger ikke opp spørsmålene mine på Mail/melding. Og jeg blir litt forvirret. Ønsker han å samarbeide eller ikke, liksom? Jeg skal spørre han rett ut også.. ville bare høre litt hva folk tenkte her.. HI Anonymkode: be089...085
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #6 Skrevet 25. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det er det at han er veldig overstrømmende når vi møtes.. men følger ikke opp spørsmålene mine på Mail/melding. Og jeg blir litt forvirret. Ønsker han å samarbeide eller ikke, liksom? Jeg skal spørre han rett ut også.. ville bare høre litt hva folk tenkte her.. HI Anonymkode: be089...085 Det høres ut som om han ikke tar deg seriøst som kollega, men ser på deg som noen han ønsker å... ja, noe annet med. Menn trenger å høre ting rett ut ja, de klarer sjelden å forstå hinting. Anonymkode: 221da...aa0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #7 Skrevet 25. oktober 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres ut som om han ikke tar deg seriøst som kollega, men ser på deg som noen han ønsker å... ja, noe annet med. Menn trenger å høre ting rett ut ja, de klarer sjelden å forstå hinting. Anonymkode: 221da...aa0 Skulle jo tro at han da hadde vært interessert nok til å svare på henvendelser i alle fall 🙄🙄 Jeg får ta en prat ved neste møte. Men da er han jo så overstrømmende ig setter så tydelig pris på meg at jeg glemmer det helt 😁😁 Han er kanskje bare en sånn fyr som er sånn med alle han møter, men det virker igrunn ikke slik heller. Jeg tar det med ham.. Takk for innspill 😊 HI Anonymkode: be089...085
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #8 Skrevet 25. oktober 2019 Dyslektiker i fornektelse/skam? Har møtt noen sånne i mitt voksenliv. Anonymkode: 18798...c5a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #9 Skrevet 25. oktober 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dyslektiker i fornektelse/skam? Har møtt noen sånne i mitt voksenliv. Anonymkode: 18798...c5a Kanskje? Det har jeg ikke tenkt på. Har sett at han har skrevet tidligere.. men kanskje det koster mer enn for meg å taste ned en melding? Eller kanskje han bare ikke syns jeg er like viktig for arbeidshverdagen som det jeg syns han er 😊 HI Anonymkode: be089...085
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #10 Skrevet 25. oktober 2019 Siden dette er en kollega og ingenting romantisk, ville jeg spurt han hvordan det er best for han å kommunisere i mellom møtene. Si at du synes det er vanskelig å samarbeide i mellom møter når du ikke får svar på mail og sms. Må nesten få svar på spm på en eller annen måte. Tror ikke det er verre enn det. Anonymkode: 91d5f...5f8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #11 Skrevet 25. oktober 2019 Hvordan er han mot andre, da? Noen er bare veldig overstrømmende og «intense» når man møter dem personlig. Vi har også noen slike på jobb. Anonymkode: e35d6...e06
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #12 Skrevet 25. oktober 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan er han mot andre, da? Noen er bare veldig overstrømmende og «intense» når man møter dem personlig. Vi har også noen slike på jobb. Anonymkode: e35d6...e06 Jeg har ikke registrert at han er en sånn overstrømmende type.. Han har vært veldig tydelig på at han har satt spesielt pris på meg og vårt viktige samarbeid.. og jeg opplever det som genuint.. så derfor blir jeg litt ekstra forvirret.. Men det er sikkert en helt rasjonell forklaring 😊 HI Anonymkode: be089...085
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #13 Skrevet 25. oktober 2019 Noen er bare ubrukelige til å svare på mailer. Ring han om det er viktig😊 Anonymkode: 7a81c...89e
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #14 Skrevet 25. oktober 2019 Høres litt ut som du håper at han skal være interessert i deg som mer enn en kollega🧐 Anonymkode: 25481...696
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #15 Skrevet 25. oktober 2019 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Høres litt ut som du håper at han skal være interessert i deg som mer enn en kollega🧐 Anonymkode: 25481...696 Den ser jeg 😁 Men det er ikke slik.. Bare luftet litt frustrasjon, og det kunne like gjerne vært skrevet om en kvinnelig kollega.. HI Anonymkode: be089...085
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #16 Skrevet 25. oktober 2019 Det du mailer ham om er relevant til den jobben dere skal gjøre, og han svarer ikke på disse jobbrelaterte spørsmålene? I så fall er det jo et stort problem, for da gjør han ikke jobben sin! Da ville jeg tatt det opp så fort som mulig med ham, at hvis han skal være en del av prosjektet/disse oppgavene så MÅ han også følge opp og samarbeide og svare på mailer og andre henvendelser om prosjektet/jobben. Og gjør han det ikke, da ville jeg tatt det med ledelsen. For i så fall trenerer han også oppgavene dere sammen skal løse, og du risikerer å bli sett negativt på av leder fordi du tilsynelatende ikke er i stand til å samarbeide og få jobben gjort. Er det slik at du kanskje gjør mer jobb på dette enn hva han gjør, fordi du må løse ting uten ham fordi han trenerer? I så fall ville jeg vurdert å ta det direkte til leder, men først sendt en mail til kollegaen og sagt at dette er et problem og har vært det så og så lenge, og at nå må han begynne å kommunisere. Da kan du dokumentere at du har tatt dette opp med kollegaen. Så ville jeg sett an svaret. Bedrer han seg trenger du ikke ta det til leder. Om han heller ikke svarer på en slik mail og ikke endrer noe, da er det leder som må varsles. Anonymkode: 8ef0c...5b6
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #17 Skrevet 25. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det du mailer ham om er relevant til den jobben dere skal gjøre, og han svarer ikke på disse jobbrelaterte spørsmålene? I så fall er det jo et stort problem, for da gjør han ikke jobben sin! Da ville jeg tatt det opp så fort som mulig med ham, at hvis han skal være en del av prosjektet/disse oppgavene så MÅ han også følge opp og samarbeide og svare på mailer og andre henvendelser om prosjektet/jobben. Og gjør han det ikke, da ville jeg tatt det med ledelsen. For i så fall trenerer han også oppgavene dere sammen skal løse, og du risikerer å bli sett negativt på av leder fordi du tilsynelatende ikke er i stand til å samarbeide og få jobben gjort. Er det slik at du kanskje gjør mer jobb på dette enn hva han gjør, fordi du må løse ting uten ham fordi han trenerer? I så fall ville jeg vurdert å ta det direkte til leder, men først sendt en mail til kollegaen og sagt at dette er et problem og har vært det så og så lenge, og at nå må han begynne å kommunisere. Da kan du dokumentere at du har tatt dette opp med kollegaen. Så ville jeg sett an svaret. Bedrer han seg trenger du ikke ta det til leder. Om han heller ikke svarer på en slik mail og ikke endrer noe, da er det leder som må varsles. Anonymkode: 8ef0c...5b6 Neida.. det er en del av en kreativ prosess så det er innspill og ideer i den sammenheng. Han utfører alt han skal. Jeg tror når jeg tenker over det at det nok er jeg som er mer «på» enn jeg burde være, og at mange av ideene kunne ventet til vi møttes. Jeg liker bare å utveksle ideer etterhvert, og han er sikkert mer av typen som samler opp til møtet.. Her må jeg rett og slett ta selvkritikk 😊 Det hjalp igrunn å skrive her for å se saken med nye øyne HI Anonymkode: be089...085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå