Gå til innhold

Hva ønsker dine barn seg til jul?🎁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dine barns julegaveønsker og hvor mye penger bruker dere på hvert barn?😬

Anonymkode: 82ece...d71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eldste driver med dans og ønsker seg diverse utstyr, samt tegnesaker og ny telefon.

Min yngste ønsker seg drone, lego, klær og ny telefon.

Hvor mye de får for varierer etter hvor mye penger jeg har i desember, men bruker ca en tusenlapp på hver. I blant litt mer, i blant litt mindre.

Anonymkode: 57d1d...0e6

Skrevet

Alt etter hva som trengs. Et år ny telefon , sykkel , iPad , ny seng, klær, lego , dataspill, osv så hva de får i penger varierer mye. Men i år ønsker mellomste seg gameing utstyr og minsten lego og eldste klær.....

Anonymkode: a50b1...ed1

Skrevet

Gutten min på 3 år ønsker seg kjole, kjeks og en paraply når jeg spør han 😂.  Han skal få nytt utstyr til lekekjøkkenet: lekekaffetrakter og lekekjøkkenmaskin, og bilbane. 

Anonymkode: 0b34e...cd5

Skrevet

Har en sønn som blir 9 i desember. 

Han ønsker seg noen spill til PlayStation, Nerf-guns, lekerobot, noen filmer, bamser osv

Anonymkode: a9444...e79

Skrevet

Klær, sportsutstyr, hodelykt, bøker, øretelefoner, pynteting til rommet, sminke/skjønnhetsprodukter

Anonymkode: 29a16...6a1

Skrevet

Gutter, 9 og 12 år. Eldste ønsker seg hettegensere fra en bestemt butikk, yngste fotballutstyr. Begge ønsker seg go pro kamera. Bruker mellom 2500-5000 per barn, avhengig av hva de ønsker seg (får ikke alt på lista, nei).

Vi har veldig liten familie!

Anonymkode: a2b42...e03

Skrevet

Noen som vurderer å kjøpe brukt til Ungene i år?

Jeg er fristet til å se hva jeg kan finne på Finn, blir helt matt av kjøpegalskapen. Og ungen har så mye leker og stæsj at det tyter ut av skuffer og skap.....

Anonymkode: 5daae...970

Skrevet

Hu ene ønsker seg vel egentlig mobil, men hun vet at det får hun ikke av meg. De får for rundt 1000kr i gave, så ønsker de seg noe dyrere må de ønske seg penger og kjøpe selv. Begge ungene har jul og bursdag nære, slik at det ikke er noe problem å spare seg opp til dyrere ting. 

Eneste jeg har hørt i år er at de ønsker seg klær, noe de har gjort de siste åra. De ønsker seg merkeklær, men det må ikke være det nyeste slik at jeg kan snoke rundt på salg. Dermed kan de få mye klær, selv med merkeklær. 

Anonymkode: 6c371...ecf

Skrevet

7 år, ønsker seg noen bamser og  sylvanian families. 

Skrevet

Koffert, air pods, treningstøy, Nike air force sko

Anonymkode: a21bd...90d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er fristet til å se hva jeg kan finne på Finn, blir helt matt av kjøpegalskapen. Og ungen har så mye leker og stæsj at det tyter ut av skuffer og skap.....

Ja, de har alltid fått brukte mobiltelefoner i gave. Syklene og skiene har også vært brukt.
Ene får brukt polaroidkamera i år. Jeg har også kjøpt en brukt Sveajakke til en av dem. Heldigvis er de over tiden med masse skrapleker fra Tgr osv. Dessverre er det erstattet med ønske om klær og sminke hos jentene. De ønsker seg ofte merkekkær, og oppfordres derfor til bruktkjøp. 

Anonymkode: 076ef...9e1

Skrevet

De ønsker seg alt for dyre ting. Telefoner, iPader, data o.l. Jeg bruker maks 700 per barn, så blir ikke det. Finner nok på noe. Treningstøy trenger de begge, så mulig jeg kjøper det.

Anonymkode: 33a0a...95a

Skrevet

De ønsker seg penger og får penger. De ender opp med en god sum til sammen da det kommer penger av stort sett alle

Skrevet

Gutt 6 år. Ønsker seg og får Nintendo ds med mario spill. Kjøper ikke elektronikk brukt, mest pga garanti.

Anonymkode: 1ad66...2a7

Skrevet

Den yngste ønsker aller mest å bli frisk og skadefri. Eldstemann trenger minst ett par nye ski. 

Anonymkode: db24a...4e2

Skrevet

Eldste på 6 år ønsker seg paw Patrol fly og chase fly.

Yngste på 3 år ønsker seg kattegutt sin bil.

Anonymkode: 794fd...367

Skrevet

5 åringen ønsker seg lego og skateboard. Får Disney on ice billetter og lego av meg og lillebror. 

lillebror ønsker seg nok ingenting, men han får sølvtøy. 

jeg bruker ca 1000 på hver av de. De får en gave fra meg, en fra hverandre og en fra nissen. 

Skrevet

Gutt 10: for lego ninjago huset det store, lego spøkelses buss, lego spøkelses tog og den store lego technic land roveren. (Merk han har bursdag to dager før jul så halvparten er julegaver halvparten bursdagsgaver)

jente 15: nye skinn ridestøvler og stevne utstyr

gutt 3: Brio togbane sett, noen bøker og eventuelt noe med bil ( ikke helt funnet ut ennå)

Anonymkode: 0bc4e...c35

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

I fjor fikk begge barna brukt lego til jul. Det var veldog populært. De fikk store ting de ellers ikke ville fått. 

Ellers i året får de brukte klær, ski, sykler osv etter hva de trenger. Julen er en av de få gangene i året de får helt nye ting.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

I fjor fikk begge barna brukt lego til jul. Det var veldog populært. De fikk store ting de ellers ikke ville fått. 

Ellers i året får de brukte klær, ski, sykler osv etter hva de trenger. Julen er en av de få gangene i året de får helt nye ting.

Min sønn lego entusiast ønsker seg ofte gamle utgåtte lego sett eller limited edition greier de er å finne på Finn feksempel og i diverse lego grupper. De er dessverre ikke billigere tvert i mot veldig mye dyrere som regel

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min sønn lego entusiast ønsker seg ofte gamle utgåtte lego sett eller limited edition greier de er å finne på Finn feksempel og i diverse lego grupper. De er dessverre ikke billigere tvert i mot veldig mye dyrere som regel

Vi fant det på garasjesalg. Da var det ikke dyrt i det hele tatt. Men det var vel ikke limited edition.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi skal se om vi finner brukte ski. 3,5 år. 

Anonymkode: eb827...d8e

Skrevet
15 hours ago, Anonym bruker said:

Hva er dine barns julegaveønsker og hvor mye penger bruker dere på hvert barn?😬

Anonymkode: 82ece...d71

Har et, og han ønsker seg Nintendo switch som han skal få av meg og far ( vi bor ikke sammen )

så får han noe flere småting av meg. blir vel ca 3000 tenker jeg

Anonymkode: 71382...7e0

Skrevet

Gutt 9 år:

- Sjakkbøker

- Supportereffekter til Brann og Liverpool

- Partourkort på Brann stadion

- Penger

Jente 6 år:

- Alt som har å gjøre med enhjørninger

Usikker på hvor mye vi bruker. Vi kommer til å kjøpe en gave fra nissen og en gave fra oss. Tipper at det blir 500-1000 kroner.

Anonymkode: c8d77...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...