Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg drikker mye hver dag. Flere liter. Mest vann. Sikker på at jeg kunne drukket og drukket hele dagen uten å bli utørst. Er sjekket for dehydrering og diabetes, men det er det ikke. Jeg tisser maks 5 ganger om dagen, så et eller annet sted forsvinner all væsken. Noen som har opplevd dette og funnet ut hva som gjør det? Anonymkode: a3f29...e42
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #2 Skrevet 25. oktober 2019 Hvor mange liter? Ekstremt høyt vanninntak er farlig. Hold deg til maks 2,5 liter per dag, så sant du ikke bor i syden og trener 5 timer om dagen. Vannet går andre steder når det blir alt for mye. Hjernen kan hovne opp bl.a. Ta en ny tur til lege. Anonymkode: a538f...2c5
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #3 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg drikker også ekstremt mye og blir aldri utørst. Men så tisser jeg i ett sett også, da, så der er vi forskjellige. Jeg er også sjekket, og det er ikke noe galt med meg heller. Kanskje du svetter mye? Har du tørr luft i huset ditt? Anonymkode: edf05...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå