Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg har vært på et jobbintervju for en ukes tid siden, og har så innmari lyst på jobben. Har ikke hørt noe fra dem etter intervjuet, men søknadsfristen går ikke ut før i neste uke da. Burde jeg sende mail å høre hvor langt de er i prosessen fordi jeg er så spent, eller? Ønsker ikke å virke desperat eller for pågående heller 😅 Noen tips for å øke sjangsene for å få denne jobben? 🙏 Anonymkode: 33356...a30
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 IKKE ring. Du vil bare virke desperat og det er masete. Forsøk å sette deg i skoene til intervjueren/bedriften. Hva får de ut av at du ringer? Enten ønsker de å vente til fristen går ut, eller de driver og forhandler med en kandidat som var mer aktuell enn deg, eller noe annet. Hvorfor skulle de være interessert i at du ringer? Anonymkode: 0d4f8...c6c
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Det hjelper ikke å ringe. Ikke gjør det. Anonymkode: 2fe82...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå