Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Hadde positiv graviditetstest på onsdag, digital test. Har småblødd siden mandag(begynte såvidt på fredag). I dag kom det også noen koagler... 🙁 Er det noe håp? Anonymkode: e0262...0fa
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Ta en ny test Anonymkode: 6befc...472
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 Synes du skal kontakte legen din i morgen og be om å få tatt ultralyd. Stor klem til deg❤️ Har du smerter? Anonymkode: d0c1b...818
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes du skal kontakte legen din i morgen og be om å få tatt ultralyd. Stor klem til deg❤️ Har du smerter? Anonymkode: d0c1b...818 Er evt bare 4 uker på vei, så ingenting vil vises på ul enda.. Ikke noe spesielt med smerter anna enn mensmurring. Anonymkode: e0262...0fa
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 47 minutes ago, Anonym bruker said: Synes du skal kontakte legen din i morgen og be om å få tatt ultralyd. Stor klem til deg❤️ Har du smerter? Anonymkode: d0c1b...818 Det er HELT unødvendig med ultralyd, da den vil vise ingenting om hun er gravid eller ei! En ny graviditetstest vil gi svar. En digital med ukesindikator skal vise 2-3, eller 3+ nå. Viser den 1-2 ser det mørkt ut, da du er 5+ uker på vei Anonymkode: ab902...824
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 Fikk du positiv test i går altså? Når ventet du mens? Anonymkode: ab902...824
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Venter mens uka her(muligens i morgen), skal ta ny test i morgen. Den på onsdag var digital og sto 1-2 uker på. Anonymkode: e0262...0fa
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #8 Skrevet 24. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er evt bare 4 uker på vei, så ingenting vil vises på ul enda.. Ikke noe spesielt med smerter anna enn mensmurring. Anonymkode: e0262...0fa Man kan helt klart se om det har vært en befruktning og om du har mistet. Hvis dette er en SA (krysser fingrene for at det ikke er det) så vil du vel vite om du er tømt? 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er HELT unødvendig med ultralyd, da den vil vise ingenting om hun er gravid eller ei! En ny graviditetstest vil gi svar. En digital med ukesindikator skal vise 2-3, eller 3+ nå. Viser den 1-2 ser det mørkt ut, da du er 5+ uker på vei Anonymkode: ab902...824 Vet du, er det noe du IKKE skal fortelle meg, så er det akkurat det. Hvordan ser de da på UL at det er MA? Jeg mistet i MA i uke 5, noe de fant ut på ultralyd. Digitaltest viste gravid 3+. Du burde lese deg opp litt før du svarer så bombastisk. HCG-verdier blir gjerne høye selv om MA, før de faller. Hun bør absolutt ta ultralyd for å kontrollere om dette er en SA og i så tilfelle om hun er tømt. Tro meg, jeg snakker av erfaring. Anonymkode: d0c1b...818
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #9 Skrevet 24. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er evt bare 4 uker på vei, så ingenting vil vises på ul enda.. Ikke noe spesielt med smerter anna enn mensmurring. Anonymkode: e0262...0fa Jeg ville tatt hcg-måling hos lege. Ta en prøve i morgen og så en ny på mandag for å sjekke stigning. Står i det samme selv nå. Har blødd siden lørdag, men positiv digital i dag viste 2-3 uker. Er evt 4+5 i dag. Tok blodprøve i går og skal ta ny i morgen. Lykke til! 🙏❤️ Anonymkode: e96e5...109
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Man kan helt klart se om det har vært en befruktning og om du har mistet. Hvis dette er en SA (krysser fingrene for at det ikke er det) så vil du vel vite om du er tømt? Vet du, er det noe du IKKE skal fortelle meg, så er det akkurat det. Hvordan ser de da på UL at det er MA? Jeg mistet i MA i uke 5, noe de fant ut på ultralyd. Digitaltest viste gravid 3+. Du burde lese deg opp litt før du svarer så bombastisk. HCG-verdier blir gjerne høye selv om MA, før de faller. Hun bør absolutt ta ultralyd for å kontrollere om dette er en SA og i så tilfelle om hun er tømt. Tro meg, jeg snakker av erfaring. Anonymkode: d0c1b...818 Man kan se noe på ultralyd, men det er virkelig ingen garanti så tidlig. Jeg hadde MA i januar og var på første ul i uke 6. De klarte likevel ikke konstantere noe før jeg var i uke 8, på tredje ultralyden. Ellers er det riktig som du sier.. At hcg kan bli høy. Men mest sannsynlig vil de se på stigningen at noe ikke er som det skal. Stort sett dobler ikke hcgen seg som den skal ved MA, selvom den stiger. Anonymkode: e96e5...109
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #11 Skrevet 24. oktober 2019 7 minutes ago, Anonym bruker said: Man kan helt klart se om det har vært en befruktning og om du har mistet. Hvis dette er en SA (krysser fingrene for at det ikke er det) så vil du vel vite om du er tømt? Vet du, er det noe du IKKE skal fortelle meg, så er det akkurat det. Hvordan ser de da på UL at det er MA? Jeg mistet i MA i uke 5, noe de fant ut på ultralyd. Digitaltest viste gravid 3+. Du burde lese deg opp litt før du svarer så bombastisk. HCG-verdier blir gjerne høye selv om MA, før de faller. Hun bør absolutt ta ultralyd for å kontrollere om dette er en SA og i så tilfelle om hun er tømt. Tro meg, jeg snakker av erfaring. Anonymkode: d0c1b...818 Det er ingenting å se i uke 4. Absolutt ingenting. Kanskje litt fortykket slimhinne. I uke 5 ser man kanskje en fostersekk.. Ultralyd gir i grunnen lite info før uke 6-7. Og jeg snakker også av erfaring. 3 ivf-barn, med så tidlig ultralyd som det er vits i Anonymkode: ab902...824
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #12 Skrevet 24. oktober 2019 Vil du ha eit rett svar er det kun HCG blodprøve. Anonymkode: 29afa...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå