Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #1 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg skal på overnattingstur med klassen til barnet mitt om en uke, men for noen dager siden måtte jeg sende en klage til rektor ang ene læreren til barnet mitt. Rektor tok klagen alvorlig og det ble full oppvask.. Saken er at læreren skal også være med på denne turen og jeg har lite lyst til å dra på tur med denne personen nå. Jeg har lyst til å si at jeg må jobbe for å slippe å være med... Det er mange andre foreldre som også skal være med, så det blir nok av voksne med på turen selv om jeg ikke blir med.. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 1374f...c6f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #2 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg hadde stått i det og blitt med. Begynner du å unngå hn nå kan det henge med dere hele skoletiden. Mann deg opp og stå for avgjørelsen din. Du skal ikke se bort fra at læreren gruer seg mer enn deg. Anonymkode: 8b980...642
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #3 Skrevet 24. oktober 2019 ... Du vegrer deg pga en konflikt du har tatt tak i pga barnet ditt, og barnet skal dra alene. Kudos for at du har full tillit til deres profesjonalitet, men ser du ikke litt absurditeten i "dilemmaet" ditt? Du skal liksom være den voksne her. Hva med å vise med handling at du er det, og tør å gå med hodet hevet etter å ha tatt kamper du sikkert hadde rett i å ta? Anonymkode: b314d...f26
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #4 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg hadde dratt - nettopp fordi akkurat den lærern også skal være med. Nå må du stå løpet ut. Opptre saklig og profesjonelt. Hvis læreren er profesjonell gjør denne det samme. Det vil betrygge dere begge og legge et grunnlag for et bedre samarbeid fremover. Anonymkode: 2c6c0...452
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #5 Skrevet 24. oktober 2019 Hi her. Barnet vet ikke om denne konflikten, ikke foreldrene heller. Kun jeg, lærer og rektor. Jeg er redd for klein stemning mellom meg og læreren. Jeg vil ikke ødelegge det som skal være en hyggelig tur for barna og foreldrene med at ting blir anspent. Jeg vil tippe det er ganske ubehagelig for denne læreren at jeg skal være med på turen. Anonymkode: 1374f...c6f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #6 Skrevet 24. oktober 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hi her. Barnet vet ikke om denne konflikten, ikke foreldrene heller. Kun jeg, lærer og rektor. Jeg er redd for klein stemning mellom meg og læreren. Jeg vil ikke ødelegge det som skal være en hyggelig tur for barna og foreldrene med at ting blir anspent. Jeg vil tippe det er ganske ubehagelig for denne læreren at jeg skal være med på turen. Anonymkode: 1374f...c6f Du ødelegger ikke noe om du blir med, oppfører deg normalt, saklig og høflig. Du kan til og med si til denne læreren at du er villig til å legge ting bak deg og at dere nå begynner på en ny start så lenge ting du tok opp blir fulgt opp, og så bare si noe hyggelig om turen dere skal/er på. Da gjør du det enkelt for dere begge. Anonymkode: 2c6c0...452
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #7 Skrevet 24. oktober 2019 Jeg ville blitt med. Dersom du oppfører seg normalt/saklig, burde det ikke bli klein stemning. Dersom læreren sier noe/gjør noe uprofesjonelt, må du følge opp i ettertid. Men antakeligvis går det bra. Anonymkode: ef6d5...bf9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå