Gå til innhold

Den nye kjæresten min vil være #1, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gjøre en lang historie kort. 

I sommer traff jeg en fantastisk mann. Han vil være #1 i sengen, den beste jeg har hatt, det er så viktig for han sier han, men han har begynt å miste troen på seg selv... Han er god, men han maser stadig om hvordan eksen min gjorde ting med meg, jeg sier jeg ikke vil svare, men da blir han sur, så har endt opp med å svare han på flere ting han har spurt om likevel... Men nå er han knust... Jeg skulle aldri fortalt han noenting, eller jeg burde ha løyet. Det er mange ting, men det han har hengt seg veldig opp i er at min eks har veldig stor penis (20+) mens min nåværende kjæreste har normal størrelse på 13 cm. Men det aller verste for han er at eksen fikk meg til å sprute, det gjør ikke min nåværende kjæreste... Han styrer og stresser, og blir mer og mer forbanna og frustrert fordi han ikke får det til... Han har til å med fått tårer i øynene fordi han ikke er like god i senga som eksen min. Skulle aldri ha svart han på noe av det han spurte om. Aldri, skulle ha løyet eller holdt kjeft. Jeg vet det! Da jeg traff han var han en selvsikker mann på 38 år, som var mer enn god nok for meg i sengen, men nå er han en frustrert og knust 39 åring med selvtilliten på bunn. Kun pga min eks, å hvordan han gjorde det... Han har til å med sagt at han ville gå å banke opp eksen min pga dette. Men det har han lagt fra seg nå... Jeg har sagt at det er han jeg vil ha, og at han er mer enn god nok. Jeg har også vært så dum å sagt at jeg alltid er kåt, og at sex er veldig viktig for meg. Nå vil han ikke prate med meg, sier bare at jeg kan gå tilbake til eksen igjen...

Hva skal jeg gjøre? Ingenting nytter... Er blitt glad i denne dusten, han er så fin på absolutt alle måter... Trenger virkelig noen råd...

Anonymkode: 0206e...781

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, du har knust noen egg og nå lurer du på hvordan du skal få u-knust disse eggene igjen.

Det er for sent. Dette er ikke mulig å få ugjort.

Aldri svar menn på tidligere seksuelle forhold. Aldri. Samme hva. Samme hvor selvsikker han er så ødelegges menn bare av slikt.

Anonymkode: eb155...2a7

Skrevet

Herregud, det der hadde jeg ikke giddet! Sånt er forbeholdt usikre tenåringer.

Anonymkode: 88728...8d9

Skrevet

Så fullstendig turn-off. 

Han hadde fått et ultimatum, enten holde kjeft og komme over det eller takk og farvel. 

Anonymkode: 97dab...712

Skrevet

Dette er det merkeligste jeg har lest på lenge. Begge høres veldig umodne ut og det beste er vel å gå hvert til sitt. 

Anonymkode: bdb27...f07

Skrevet

Okei... dere er ekle.

Anonymkode: 8c84b...6ef

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så fullstendig turn-off. 

Han hadde fått et ultimatum, enten holde kjeft og komme over det eller takk og farvel. 

Anonymkode: 97dab...712

Slik ville jeg også sagt, før jeg traff han her. Er ikke lett når jeg først har falt for han... 

Hi

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Okei... dere er ekle.

Anonymkode: 8c84b...6ef

Det er vel ikke et godt råd... 

Hi

Skrevet

Øøøøø denne mannen har seriøst problemer! Du må enten si at han må roe seg ned maaaange hakk, eller så må du droppe ham. Banke opp eksen din pga egen manglende selvtillit......Er han 16? 😛

Skrevet

Og her kan du også takke deg selv om du faktisk har sagt til ham at din eks hadde en 20cm stor penis, når hans er 7 cm mindre......Der la du nok gullegget tenker jeg 😛

Skrevet
1 minutt siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Og her kan du også takke deg selv om du faktisk har sagt til ham at din eks hadde en 20cm stor penis, når hans er 7 cm mindre......Der la du nok gullegget tenker jeg 😛

Jeg vet jo det... Har vært dum der. 

Hi

Skrevet

Du må nok være litt hard når du prater med ham. Si at han må skjerpe seg, han er snart 40 og oppfører seg som en baby. Det er en grunn til at eksen din er en eks regner jeg med, til tross for stor tiss.

Anonymkode: 3df54...490

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du må nok være litt hard når du prater med ham. Si at han må skjerpe seg, han er snart 40 og oppfører seg som en baby. Det er en grunn til at eksen din er en eks regner jeg med, til tross for stor tiss.

Anonymkode: 3df54...490

Han var et helvete å bo sammen med, så vi flyttet hver for oss, og deler 50/50 på barna. 

Hi

Skrevet

Beklager, men nå lo jeg høyt. 

Anonymkode: 5decd...350

Skrevet

Gi han psykologtimer i julepresang.

Anonymkode: 3bcd8...918

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Gi han psykologtimer i julepresang.

Anonymkode: 3bcd8...918

Henvisningsårsak: voldelige tendenser pga sjalusi grunnet penismisunnelse. Fungerer emosjonelt som en 16-åring.

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Henvisningsårsak: voldelige tendenser pga sjalusi grunnet penismisunnelse. Fungerer emosjonelt som en 16-åring.

Skjønner at dere syntes dette er morsomt, men det er ikke bare pga av penisen da... Har jo sagt at jeg liker han sånn som han er, og at han har en flott penis, noe jeg også mener, det har hjulpet litt, men ikke nok. 

Hi

Skrevet

Han har på en måte gravd seg sitt eget hull og falt ned i det, siden han har mast så veldig om denne eksen at du til slutt har fortalt ham mer enn han egentlig ville høre. 

Han har tydeligvis har et sterkt behov for bekreftelse - og det spørs om det hadde hjulpet om du hadde nektet å svare, han ville sikkert fantasert seg fram til at eksen var mye mer fantastisk uansett. 

Vet ikke hvor lett det blir å rydde opp i dette...

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vet jo det... Har vært dum der. 

Hi

Uansett, dette er jo ikke din feil. Han har selv spurt og gravd, og tydeligvis ikke fått de svarene han håpet på (hva nå det måtte være). Han har bedt deg være ærlig, noe han heller bør sette pris på. Du skriver at du bekrefter for ham at han er god nok som han er, og at du velger ham. Når han ikke kan slå seg til ro med dette, så ville jeg selv blitt sur hver gang han gnålte om dette. Neste gang dere har sex f.eks og han begynner med noe sånt, så ville jeg ha avsluttet sexen, stått opp av senga/sofaen/whatever og sagt at dette gidder jeg ikke! Nå må du faktisk gi deg. Dette er skikkelig turnoff! 

Om han fortsetter å furte og mase, så hadde ikke jeg orket mer i alle fall. 

Skrevet

Jeg tror ikke dette er eneste større problemene du vil møte med denne mannen, for han har helt tydelig langt større problemer.

Han har en så stor usikkerhet at han ikke vil forholde seg til at andre har levd et liv før ham. Videre har han en sinneproblematikk som ikke er logisk overhodet. Og han har et kontrollbehov overfor deg. Og han har et pussig kontrollbehov overfor omverdenen. Når han til og med vil banke opp din eks fordi han fikk deg til å squirte, da er det også noe alvorlig galt med hans realitetsorientering.

I mine øyne er dette ikke en frisk mann. Og det er definitivt ikke et godt forhold.

Jeg hadde løpt for lenge siden, om det var jeg som hadde møtt denne mannen!

Om du likevel vil gi ham en sjanse til (tenk deg godt om - for det han allerede har vist deg er trolige tegn på langt større problemer!), da bør du gi ham én eneste sjanse: at dere begynner i parterapi så fort som overhodet for å rydde opp i alt grumset han spar inn i forholdet pga. sine egne problemer.

Men helt seriøst - vil du virkelig fortsette et forhold som starter på denne måten, men så mye og store problemer? Med en mann som tydeligvis har store personlige problemer som han legger over på deg. En mann som ikke respekterer at du har en fortid, som ikke respekterer at du ikke vil fortelle ham alle intime detaljer i tidlige forhold? Orker du virkelig å starte et forhold med tung parterapi? Du må huske på at de problemene kjæresten din har vist deg, det er problemer som sitter dypt i ham, og det vil ta lang tid for ham å ev. endre seg, trolig år. Er du villig til å streve i år med en så urimelig mann, med så urimelige kontrollbehov og sinneproblematikk... for at han kanskje eller kanskje ikke greier å endre seg?

Tenk deg godt om, for dette tror jeg dessverre ikke har noen fremtid.

En viktig ting til - dette er en mann som meget mulig kan bli voldelig når du slår opp, han viser flere alarmerende tegn, så planlegg godt hva du gjør når den dagen kommer, sørg for at noen passer deg da.

Anonymkode: 03e70...0a0

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal gjøre en lang historie kort. 

I sommer traff jeg en fantastisk mann. Han vil være #1 i sengen, den beste jeg har hatt, det er så viktig for han sier han, men han har begynt å miste troen på seg selv... Han er god, men han maser stadig om hvordan eksen min gjorde ting med meg, jeg sier jeg ikke vil svare, men da blir han sur, så har endt opp med å svare han på flere ting han har spurt om likevel... Men nå er han knust... Jeg skulle aldri fortalt han noenting, eller jeg burde ha løyet. Det er mange ting, men det han har hengt seg veldig opp i er at min eks har veldig stor penis (20+) mens min nåværende kjæreste har normal størrelse på 13 cm. Men det aller verste for han er at eksen fikk meg til å sprute, det gjør ikke min nåværende kjæreste... Han styrer og stresser, og blir mer og mer forbanna og frustrert fordi han ikke får det til... Han har til å med fått tårer i øynene fordi han ikke er like god i senga som eksen min. Skulle aldri ha svart han på noe av det han spurte om. Aldri, skulle ha løyet eller holdt kjeft. Jeg vet det! Da jeg traff han var han en selvsikker mann på 38 år, som var mer enn god nok for meg i sengen, men nå er han en frustrert og knust 39 åring med selvtilliten på bunn. Kun pga min eks, å hvordan han gjorde det... Han har til å med sagt at han ville gå å banke opp eksen min pga dette. Men det har han lagt fra seg nå... Jeg har sagt at det er han jeg vil ha, og at han er mer enn god nok. Jeg har også vært så dum å sagt at jeg alltid er kåt, og at sex er veldig viktig for meg. Nå vil han ikke prate med meg, sier bare at jeg kan gå tilbake til eksen igjen...

Hva skal jeg gjøre? Ingenting nytter... Er blitt glad i denne dusten, han er så fin på absolutt alle måter... Trenger virkelig noen råd...

Løp! En mann med så store problemer kommer ikke til å gjøre noe som helst for deg som ikke er grunnet i "meg,, meg, meg"

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke dette er eneste større problemene du vil møte med denne mannen, for han har helt tydelig langt større problemer.

Han har en så stor usikkerhet at han ikke vil forholde seg til at andre har levd et liv før ham. Videre har han en sinneproblematikk som ikke er logisk overhodet. Og han har et kontrollbehov overfor deg. Og han har et pussig kontrollbehov overfor omverdenen. Når han til og med vil banke opp din eks fordi han fikk deg til å squirte, da er det også noe alvorlig galt med hans realitetsorientering.

I mine øyne er dette ikke en frisk mann. Og det er definitivt ikke et godt forhold.

Jeg hadde løpt for lenge siden, om det var jeg som hadde møtt denne mannen!

Om du likevel vil gi ham en sjanse til (tenk deg godt om - for det han allerede har vist deg er trolige tegn på langt større problemer!), da bør du gi ham én eneste sjanse: at dere begynner i parterapi så fort som overhodet for å rydde opp i alt grumset han spar inn i forholdet pga. sine egne problemer.

Men helt seriøst - vil du virkelig fortsette et forhold som starter på denne måten, men så mye og store problemer? Med en mann som tydeligvis har store personlige problemer som han legger over på deg. En mann som ikke respekterer at du har en fortid, som ikke respekterer at du ikke vil fortelle ham alle intime detaljer i tidlige forhold? Orker du virkelig å starte et forhold med tung parterapi? Du må huske på at de problemene kjæresten din har vist deg, det er problemer som sitter dypt i ham, og det vil ta lang tid for ham å ev. endre seg, trolig år. Er du villig til å streve i år med en så urimelig mann, med så urimelige kontrollbehov og sinneproblematikk... for at han kanskje eller kanskje ikke greier å endre seg?

Tenk deg godt om, for dette tror jeg dessverre ikke har noen fremtid.

En viktig ting til - dette er en mann som meget mulig kan bli voldelig når du slår opp, han viser flere alarmerende tegn, så planlegg godt hva du gjør når den dagen kommer, sørg for at noen passer deg da.

Anonymkode: 03e70...0a0

Og ikke gå inn i et forhold for å forandre noen. Det er veldig vanskelig, om ikke umulig. Man er den man er ut og å forandre er voksent menneske er nok en oppgave du burde glemme. Heller finn deg en flott fyr før du blir mer seriøs med han her. 
Han har ingen respekt for at du føler deg ubehagelig og ikke vil svare, da han presser deg til det. Attpåtil så får han deg til å føle deg dårlig for hans problemer. 
LØP sier jeg bare. 

Anonymkode: bc0f6...a4b

Gjest Antarctica
Skrevet

Han ba jo om det selv, da. 

Menn er uforholdsmessig opptatte av konkurranse på de fleste fronter, men å ville bli verdensmester i sex er jo idioti....

Skrevet

Herregud.

Forstår at dette er et stort dilemma. Men tenk at du må finne en måte så du ikke mister deg selv oppi det hele. Du kan ikke rydde opp selv. Om han ikke vil høre på det andre er det kun han selv som kan rydde opp i tanker, følelser og sjalusi. Det eneste du kan gjøre er å betrygge han om at det er over med eksen, og av gode grunner. Og at det er så mye mer enn bare sex, men sexen dere har er bra, kan bli bedre om vi ikke stresser sånn. Dere må jo bli kjent med hverandre bedre enn noen mnd. Kanskje han etterhvert finner ut triggerpunktene på å få deg til å sprute osv. Han lurte, og spurte og du måtte svare. 

Om han ikke vil prate med deg så si at han får ta kontakt når han er klar. Mer får du dessverre ikke gjort. Kan ikke ta tilbake deg du har sagt. 

Anonymkode: 532b8...94c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...