Gå til innhold

Tid til venner og være sosial

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tid og overskudd har du til å være sosial med venner? Føler at jeg har lite tid. Jobb, barn, hus, tid til å trene selv er nok. Men prøver av og til i helgene, selv om jeg mest har lyst å slappe av hjemme 😉

Anonymkode: 7ce00...405

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt greit med tid. Sosialiserer med venner tre-fire ganger i uken i snitt, tenker jeg. Nå har jeg barn annen hver uke, men snittet var omtrent det samme før skilsmissen også - det bare fordeler seg annerledes nå.

Det hjelper at flere av vennene også er kolleger, gjør det enkelt å ta en kjapp tur ut etter jobb e.l. - samt at flere av mine venninner er single og barnløse. Da er de mer fleksible om ikke jeg er det.

Anonymkode: 13e3e...4c7

Skrevet

Har ikke så mye tid eller overskudd, men har en solid gruppe venner som er i samme situasjon med små barn, så ingen av oss blir snurte eller lei fordi vi ikke kan treffes hele tiden for øyeblikket. Regner med at det blir bedre når barna blir litt eldre og litt mer selvgående. Møter "hele gjengen" ca annenhver måned, også treffer jeg enkelte innimellom, ofte i helger og med barna. Men det kan lett gå to-tre uker uten at jeg egentlig er sammen med noen av dem. Vi snakker jo uansett på messenger og sånn i løpet av dagene/ukene. Tida går fort når man har småbarn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...