Gå til innhold

Anbefal meg en fitbit!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sliter en del både psykisk og fysisk og trenger å ta meg skikkelig sammen etter en lengre periode med inaktivitet. Utrolig greit å kunne følge med på søvn og aktivitetsnivå. Hadde en fitbit før som ble ødelagt og vil unne meg en ny. Vil ha mest mulig utbytte av klokken. Har et håp om å kunne gå ned mellom 5-10 kg også. 

Anonymkode: daea7...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo helt an på hva slags funksjonalitet du trenger. Men sånn ellers tenker jeg at «man» alltid vil ha siste modell. 

Anonymkode: ac143...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo ikke så veldig mange modeller som har alt, så nå kommer det vel mest ann på om du vil ha stor eller liten klokke. Kun Ionic (stor) og versa (liten) har alle funksjonene pr i dag. Versa har også noen flere enn ionic så spørs hvor viktige de er for deg (amazon alexa).

Jeg har breie håndledd og har derfor Ionic. Den er større og ser bedre ut på armen min syntes jeg, samt jeg liker at den har innebygd GPS (ikke alltid jeg kan ta med mobilen på joggetur).

Anonymkode: 58cb8...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mannen og jeg er veldig godt fornøyde med Versa. Ikke så stor og klumpete, behagelig å ha på.

Anonymkode: 32506...69b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg googlet Versaen og likte den veldig godt. Da er det store spørsmålet om det er verdt det å smøre seg med tålmodighet til Black friday. Disse blir kanskje ikke satt ned noe særlig i pris på tilbud? 

Anonymkode: daea7...32a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da har jeg googlet Versaen og likte den veldig godt. Da er det store spørsmålet om det er verdt det å smøre seg med tålmodighet til Black friday. Disse blir kanskje ikke satt ned noe særlig i pris på tilbud? 

Anonymkode: daea7...32a

Den nye versaen kom vel for noen usikker, så liten tro på at den blir satt ned noe.

Anonymkode: 58cb8...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...