Gå til innhold

Hvordan er Zizzi i størrelsen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe jakke derfra, men bruker 44/46 i "vanlig tøy". Eller L som oftest. 

I alle fall i Vila og Floyd-klær... Som var det jeg kjøpte sist. 

Bør jeg gå for M (46/48) eller S (42/44)? Står at jakka er "regular fit". Vil ikke at den er stor som et telt liksom, hmm... 

 

Anonymkode: 2a047...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker str 44/46 (44 i overdeler og 46 i bukser) og S hos zizzi. Men jeg har bare noen t-skjorter derfra da, så vet ikke hvordan jakkene er.

Anonymkode: 0a38f...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg bruker str 44/46 (44 i overdeler og 46 i bukser) og S hos zizzi. Men jeg har bare noen t-skjorter derfra da, så vet ikke hvordan jakkene er.

Anonymkode: 0a38f...21c

Nei, ikke sant. Litt vanskelig å vite. Kan selvfølgelig bare returnere, men jeg liker ikke det, vil helst treffe :)

De har ikke jakka i noen butikk i nærheten heller så får ikke prøvd den. 

Anonymkode: 2a047...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at de har svært romslige størrelser. Gå for small, er mitt tips.

Anonymkode: c7654...f9a

Oki. Men bestilte en helt annen, var tilbud på den :P

MEN da vet jeg det. De har mye fint! Så da går jeg for S neste gang :D

Anonymkode: 2a047...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror du vil passe i small. Jeg bruker 44/46 og small hos Zizzi😊

Anonymkode: 2c39b...fc1

takk for svar :)

Anonymkode: 2a047...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer helt an på modellen. Jeg er en str. 42/44 og bestilte jakke derfra i small. Den var akkurat passe, nesten litt liten og kort i ermene. Vanligvis ville jeg sagt S, men noen ganger kan sikkert en M også passe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Det kommer helt an på modellen. Jeg er en str. 42/44 og bestilte jakke derfra i small. Den var akkurat passe, nesten litt liten og kort i ermene. Vanligvis ville jeg sagt S, men noen ganger kan sikkert en M også passe. 

hvilken kjøpte du?

Anonymkode: 2a047...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

hvilken kjøpte du?

Anonymkode: 2a047...9e9

Hmmm usikker på hva modellen het. Kjøpte den i fjor. Men det var en vattert jakke med strikk i livet. Den var ikke trang eller noe, men strikken satte kanskje ikke helt i livet på meg. Følte for å dra jakken ned litt hele tiden. Men jeg ser du skriver du er lav, så da passer den nok deg 🙂 Jeg er ca 1,68 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev:

Hmmm usikker på hva modellen het. Kjøpte den i fjor. Men det var en vattert jakke med strikk i livet. Den var ikke trang eller noe, men strikken satte kanskje ikke helt i livet på meg. Følte for å dra jakken ned litt hele tiden. Men jeg ser du skriver du er lav, så da passer den nok deg 🙂 Jeg er ca 1,68 

Da er du lav du også, da :P Men jeg er 161 så litt lavere enn deg. Men bestilte jakke fra et annet merke istedet.

Men spurte Zizzi da, fikk svar om å måle meg. Emm? Ja? Det gjorde jeg jo :P ellers hadde jeg ikke visst at jeg var 44

Anonymkode: 2a047...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...