Gå til innhold

Beckmann skolesekk, 22L


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en https://beckmann.no/produkt/skolesekk-1-klasse-22-liter-alva/ type,  men det er jo ikke plass til matboks og drikkeflaske i den? Barnet har 2 tynne plastmapper, pennal (søyle) og 1 hefte oppi. + 1 iPad.. Er de virkelig så små inni? 

Da jeg var liten var sekkene mye mer romslige? Har t.o.m. fått terningkast 6, dét forstår jeg ikke...

Anonymkode: f1aa6...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da må pennalet og matboksen være himla digert! 

Min erfaring er at det er god plass til hva en førsteklassing trenger å ha i sekken. Alt det du nevner pluss en lærebok eller to, jakke osv. 

Anonymkode: a0668...723

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikkeflaske er det jo en glidlåslomme til på siden, den er ikke nedi sekken. 

Hvor stor matboks har du egentlig, det har aldri vært noe problem å få ned i vår ihvertfall. Ungene har hatt sekken minst ut 3.klasse

Anonymkode: 8451a...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drikkeflaske er det jo en glidlåslomme til på siden, den er ikke nedi sekken. 

Hvor stor matboks har du egentlig, det har aldri vært noe problem å få ned i vår ihvertfall. Ungene har hatt sekken minst ut 3.klasse

Anonymkode: 8451a...c74

normal str.

Anonymkode: f1aa6...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må pennalet og matboksen være himla digert! 

Min erfaring er at det er god plass til hva en førsteklassing trenger å ha i sekken. Alt det du nevner pluss en lærebok eller to, jakke osv. 

Anonymkode: a0668...723

Nei... Veldig lite

Anonymkode: f1aa6...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mine tre har hatt den sekken og det har aldri vært et problem å få plass til drikkeflaske og matboks. 

Anonymkode: 722a5...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi har samme sekk. Hun har med dobbeltpennal, 2 matbokser, 1 drikkeflaske,.1 bok, 2 plastpermer, ipad, lader, og skiftetøy ved behov. 

Anonymkode: 28b60...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da stor plass i de? Her rommer den meldemappe, to kladdeboker, 2 skolebøker, DIGER matboks siden han vil ha med så ymse, drikkeflaske og skiftetøy etter behov :) Penal så klart. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 1. Og 2. Klasse har sekken vært stot nok. Plass til ipad, matboks, en bok, tynn perm og dobbelt penal. Og drikkeflaske på siden. I 3. var det klar for ny sekk, men mest fordi motivene på sekken ble litt barnslig. Og for det ene barnet ble sekken alt for liten. 

Anonymkode: ec9cc...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.10.2019 den 19.57, KellyTaylor skrev:

Er da stor plass i de? Her rommer den meldemappe, to kladdeboker, 2 skolebøker, DIGER matboks siden han vil ha med så ymse, drikkeflaske og skiftetøy etter behov :) Penal så klart. 

 

hmm

Anonymkode: f1aa6...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at det var en snor BAK EN KLAFF inni sekken bakerst som var strammet. Hjalp å løse den opp 😂😂

Anonymkode: f1aa6...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...