Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2019 #1 Skrevet 23. oktober 2019 Har en https://beckmann.no/produkt/skolesekk-1-klasse-22-liter-alva/ type, men det er jo ikke plass til matboks og drikkeflaske i den? Barnet har 2 tynne plastmapper, pennal (søyle) og 1 hefte oppi. + 1 iPad.. Er de virkelig så små inni? Da jeg var liten var sekkene mye mer romslige? Har t.o.m. fått terningkast 6, dét forstår jeg ikke... Anonymkode: f1aa6...5c9
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2019 #2 Skrevet 23. oktober 2019 Da må pennalet og matboksen være himla digert! Min erfaring er at det er god plass til hva en førsteklassing trenger å ha i sekken. Alt det du nevner pluss en lærebok eller to, jakke osv. Anonymkode: a0668...723
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2019 #3 Skrevet 23. oktober 2019 Aldri hatt plassproblemer, både 1. og 2.klassingen har den sekken. Anonymkode: bb732...7e1
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2019 #4 Skrevet 23. oktober 2019 Drikkeflaske er det jo en glidlåslomme til på siden, den er ikke nedi sekken. Hvor stor matboks har du egentlig, det har aldri vært noe problem å få ned i vår ihvertfall. Ungene har hatt sekken minst ut 3.klasse Anonymkode: 8451a...c74
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2019 #5 Skrevet 23. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Drikkeflaske er det jo en glidlåslomme til på siden, den er ikke nedi sekken. Hvor stor matboks har du egentlig, det har aldri vært noe problem å få ned i vår ihvertfall. Ungene har hatt sekken minst ut 3.klasse Anonymkode: 8451a...c74 normal str. Anonymkode: f1aa6...5c9
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2019 #6 Skrevet 23. oktober 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da må pennalet og matboksen være himla digert! Min erfaring er at det er god plass til hva en førsteklassing trenger å ha i sekken. Alt det du nevner pluss en lærebok eller to, jakke osv. Anonymkode: a0668...723 Nei... Veldig lite Anonymkode: f1aa6...5c9
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2019 #7 Skrevet 23. oktober 2019 Alle mine tre har hatt den sekken og det har aldri vært et problem å få plass til drikkeflaske og matboks. Anonymkode: 722a5...24a
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2019 #8 Skrevet 23. oktober 2019 Jenta mi har samme sekk. Hun har med dobbeltpennal, 2 matbokser, 1 drikkeflaske,.1 bok, 2 plastpermer, ipad, lader, og skiftetøy ved behov. Anonymkode: 28b60...46d
KellyTaylor Skrevet 23. oktober 2019 #9 Skrevet 23. oktober 2019 Er da stor plass i de? Her rommer den meldemappe, to kladdeboker, 2 skolebøker, DIGER matboks siden han vil ha med så ymse, drikkeflaske og skiftetøy etter behov Penal så klart.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2019 #10 Skrevet 24. oktober 2019 I 1. Og 2. Klasse har sekken vært stot nok. Plass til ipad, matboks, en bok, tynn perm og dobbelt penal. Og drikkeflaske på siden. I 3. var det klar for ny sekk, men mest fordi motivene på sekken ble litt barnslig. Og for det ene barnet ble sekken alt for liten. Anonymkode: ec9cc...053
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #11 Skrevet 25. oktober 2019 På 23.10.2019 den 19.57, KellyTaylor skrev: Er da stor plass i de? Her rommer den meldemappe, to kladdeboker, 2 skolebøker, DIGER matboks siden han vil ha med så ymse, drikkeflaske og skiftetøy etter behov Penal så klart. hmm Anonymkode: f1aa6...5c9
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2019 #12 Skrevet 25. oktober 2019 Jeg fant ut at det var en snor BAK EN KLAFF inni sekken bakerst som var strammet. Hjalp å løse den opp 😂😂 Anonymkode: f1aa6...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå