Gå til innhold

Beckmann skolesekk, 22L


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en https://beckmann.no/produkt/skolesekk-1-klasse-22-liter-alva/ type,  men det er jo ikke plass til matboks og drikkeflaske i den? Barnet har 2 tynne plastmapper, pennal (søyle) og 1 hefte oppi. + 1 iPad.. Er de virkelig så små inni? 

Da jeg var liten var sekkene mye mer romslige? Har t.o.m. fått terningkast 6, dét forstår jeg ikke...

Anonymkode: f1aa6...5c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må pennalet og matboksen være himla digert! 

Min erfaring er at det er god plass til hva en førsteklassing trenger å ha i sekken. Alt det du nevner pluss en lærebok eller to, jakke osv. 

Anonymkode: a0668...723

Skrevet

Aldri hatt plassproblemer, både 1. og 2.klassingen har den sekken.

Anonymkode: bb732...7e1

Skrevet

Drikkeflaske er det jo en glidlåslomme til på siden, den er ikke nedi sekken. 

Hvor stor matboks har du egentlig, det har aldri vært noe problem å få ned i vår ihvertfall. Ungene har hatt sekken minst ut 3.klasse

Anonymkode: 8451a...c74

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Drikkeflaske er det jo en glidlåslomme til på siden, den er ikke nedi sekken. 

Hvor stor matboks har du egentlig, det har aldri vært noe problem å få ned i vår ihvertfall. Ungene har hatt sekken minst ut 3.klasse

Anonymkode: 8451a...c74

normal str.

Anonymkode: f1aa6...5c9

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må pennalet og matboksen være himla digert! 

Min erfaring er at det er god plass til hva en førsteklassing trenger å ha i sekken. Alt det du nevner pluss en lærebok eller to, jakke osv. 

Anonymkode: a0668...723

Nei... Veldig lite

Anonymkode: f1aa6...5c9

Skrevet

Alle mine tre har hatt den sekken og det har aldri vært et problem å få plass til drikkeflaske og matboks. 

Anonymkode: 722a5...24a

Skrevet

Jenta mi har samme sekk. Hun har med dobbeltpennal, 2 matbokser, 1 drikkeflaske,.1 bok, 2 plastpermer, ipad, lader, og skiftetøy ved behov. 

Anonymkode: 28b60...46d

Skrevet

Er da stor plass i de? Her rommer den meldemappe, to kladdeboker, 2 skolebøker, DIGER matboks siden han vil ha med så ymse, drikkeflaske og skiftetøy etter behov :) Penal så klart. 

 

Skrevet

I 1. Og 2. Klasse har sekken vært stot nok. Plass til ipad, matboks, en bok, tynn perm og dobbelt penal. Og drikkeflaske på siden. I 3. var det klar for ny sekk, men mest fordi motivene på sekken ble litt barnslig. Og for det ene barnet ble sekken alt for liten. 

Anonymkode: ec9cc...053

Skrevet
På 23.10.2019 den 19.57, KellyTaylor skrev:

Er da stor plass i de? Her rommer den meldemappe, to kladdeboker, 2 skolebøker, DIGER matboks siden han vil ha med så ymse, drikkeflaske og skiftetøy etter behov :) Penal så klart. 

 

hmm

Anonymkode: f1aa6...5c9

Skrevet

Jeg fant ut at det var en snor BAK EN KLAFF inni sekken bakerst som var strammet. Hjalp å løse den opp 😂😂

Anonymkode: f1aa6...5c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...