Gå til innhold

Hvilket inntrykk har dere av bloggeren Anne Brith Danielsen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle vi som har vært på forumet en del år har vel relativt god kjennskap til henne, både via forumet og en del av oss også privat. Det er ingen tvil om at hun er utrolig flink til å bake, at hun har guts og gå-på-evne, at hun har møtt mye vanskelig og at hun har stått mye alene.

Resten vil jeg ikke uttale meg om, og det synes jeg ikke du skulle heller, hi. Hva skal nå det tjene til annet enn å tilfredsstille behovet for sladder? Hold det på nivå med "det jeg ikke ville sagt direkte til henne kan jeg holde for meg selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, amandine skrev:

Alle vi som har vært på forumet en del år har vel relativt god kjennskap til henne, både via forumet og en del av oss også privat. Det er ingen tvil om at hun er utrolig flink til å bake, at hun har guts og gå-på-evne, at hun har møtt mye vanskelig og at hun har stått mye alene.

Resten vil jeg ikke uttale meg om, og det synes jeg ikke du skulle heller, hi. Hva skal nå det tjene til annet enn å tilfredsstille behovet for sladder? Hold det på nivå med "det jeg ikke ville sagt direkte til henne kan jeg holde for meg selv".

Litt enig med deg når det er snakk om mennesker generelt. 

Men når man velger å legge ut alt, og jeg mener alt, så må man også tåle å bli diskutert. 

Når man i ett TV-program gråter fordi barna blir truet av slemme folk, for så å publisere film etter film, bilde etter bilde, opplysninger etter opplysninger om de samme barna på alle sine some plattformer, kun for å kreere click&cash, så må man virkelig tåle at noen stiller spørsmål ved hensikten. 

Det er ingenting annet enn det som bloggeren selv publiserer som blir diskutert her. 

Hi

Anonymkode: a0735...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, amandine skrev:

Alle vi som har vært på forumet en del år har vel relativt god kjennskap til henne, både via forumet og en del av oss også privat. Det er ingen tvil om at hun er utrolig flink til å bake, at hun har guts og gå-på-evne, at hun har møtt mye vanskelig og at hun har stått mye alene.

Resten vil jeg ikke uttale meg om, og det synes jeg ikke du skulle heller, hi. Hva skal nå det tjene til annet enn å tilfredsstille behovet for sladder? Hold det på nivå med "det jeg ikke ville sagt direkte til henne kan jeg holde for meg selv".

Kunne fint sagt direkte til denne damen at jeg ikke skjønner at hun selger seg selv og ungene til høystbydende. Det er jo det hun gjør. Konsekvenser tenker hun ikke på. 

Anonymkode: 96822...3aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt enig med deg når det er snakk om mennesker generelt. 

Men når man velger å legge ut alt, og jeg mener alt, så må man også tåle å bli diskutert. 

Når man i ett TV-program gråter fordi barna blir truet av slemme folk, for så å publisere film etter film, bilde etter bilde, opplysninger etter opplysninger om de samme barna på alle sine some plattformer, kun for å kreere click&cash, så må man virkelig tåle at noen stiller spørsmål ved hensikten. 

Det er ingenting annet enn det som bloggeren selv publiserer som blir diskutert her. 

Hi

Anonymkode: a0735...378

 

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kunne fint sagt direkte til denne damen at jeg ikke skjønner at hun selger seg selv og ungene til høystbydende. Det er jo det hun gjør. Konsekvenser tenker hun ikke på. 

Anonymkode: 96822...3aa

Nå har jeg ikke sett så mye på TV-programmer hun er i, og jeg leser ikke se&hør eller bloggen hennes, så jeg vet ikke så mye. Jeg har tatt henne av vennelisten på Facebook, det forteller vel litt om hva jeg tenker. Men å opprette en tråd med mål om å rakke ned på en navngitt (selv om det ble bommet på navnet var det jo ikke vanskelig å forstå) person er ikke akkurat så kult. I mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...