Gå til innhold

Noen som kaster julekort etter ei stund. Er det ok?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fortsatt alle vi har fått.limte de inn i album til for eit par år siden. Nå ligger de fra de siste årene i en pose. Er det innafor å kaste de?

Anonymkode: 94796...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt. Her kastes de aller fleste når julen er over. Vi sparer på noen av de som betyr mest og de kommer frem som pynt hvert år. Det er da snakk om 4-5 kort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo du selv bestemme. Jeg kaster aldri de julekortene med bilder på, for de er koselige å se på med ujevne mellomrom. Men jeg kaster gjerne de ferdige butikk-kjøpte korta som det bare er skrevet "god jul hilsen xxx" på baksiden.

Anonymkode: 2a92a...948

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar de som ikke er så julete henge oppe til neste år når det kommer nye 🤪 da kaster jeg de 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har fortsatt alle vi har fått.limte de inn i album til for eit par år siden. Nå ligger de fra de siste årene i en pose. Er det innafor å kaste de?

Anonymkode: 94796...253

Har beholdt de som betyr noe, kaster de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt vare på en del koselige kort, men oppstilte bilder av venners unger og kjæledyr er jeg ikke så interesert i. De kastes i januar. Hyggelig å få, men ikke verdt å ta vare på.

Anonymkode: ed6f8...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et slags album for julekort med bilder, men det må være minst ti år siden jeg har hatt så mye fritid at jeg har kommet til punktet "lim inn bilde-kort i album" på gjøremålslisten... 

Anonymkode: 64ed0...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å rydde ut av mine foreldres hus etter at min mor gikk bort. Hun har spart på bl.a julekort. I sekkevis plassert innerst i kott her og der i huset. Tror hun aldri tittet på et kort etter at den aktuelle julen var over, men hun hadde ikke hjerte til å kaste dem. 

Å kaste julekort er virkelig helt innafor. 

Anonymkode: db131...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her kastes julekort etterhvert. De henger framme til litt utpå vinteren, så pakkes dem ned til neste advent, sånn at jeg skal se hvem vi har fått fra og kanskje mimre litt. Så kastes alle bilder og vanlige kort. Julebrev blir tatt vare på, men alt med bare "God jul og godt nytt år" på blir kastet.

Anonymkode: 9e827...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i julekortdorektivet at de spares ett år og kastes i det du mottar det første kortet for inneværende år 😉

Anonymkode: 1b0cd...62e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...