Gå til innhold

Kroniske Tannsmerter!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! :) Har Visst sendt inn flere «tomme» kommentarer her,nybegynner..! ;) :)  Trenger Gode Råd/tips,ang mine Kroniske smerter.Begynte å få Sterke smerter i en jeksel,fikk trukket den,og ble helt god igjen etterpå. Etter noen uker så begynte det i en ny jeksel,fikk trukket den også,og ble helt god igjen etterpå. pr.idag trukket 8 jeksler. For 1 år siden begynte H******* igjen,fikk Store smerter i to fortenner oppe,og nå Verger tannleger seg å trekke tenner.. -Reiste da til Polen,i Håp om å få Hjelp.Men Nok en’ gang ble jeg Avvist,de’ ville ikke trekke de heller.. Forstår IKKE Hva disse tannsmertene kommer av.???!?Ingen hjelp å få....Viser Ingenting på Røntkenbildene heller. Jeg kan da’ ikke være den Eneste’ som har det slik.??!???!Hva gjør mennesker i min Situasjon?  Smertene mine er så Steeeerke, -vet ikke «Hvor» jeg skal gjøre av meg??? Får Jo Panikkangst av å MÅ ha det sånt Resten av livet.!!!100% Desperat etter Hjelp!Jeg vil ha Hjelp,til å få bli smertefri igjen!!Noen Gode tips?Mvh!

Anonymkode: 7792f...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det i overkjeven, underkjeven, eller begge? Ofte kan smerter i bihulene kjennes akkurat som tannpine! Ikke trekk flere tenner før du har funnet ut sv det!! 

Anonymkode: 78c02...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(..ble Visst noe «slur» med det nøkkelordet,ble et’ annet ord enn det skulle,mye fikling,når det er nye sider :) 

Anonymkode: 7792f...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med første som svarer, ikke trekk flere tenner, det er flere ting som kan gi smerter som tilsynelatende kommer fra tennene/kjeven.

Bihuler er en ting.

Hvordan er helsen din ellers?

Har du blitt bitt av flått eller fått andre infeksjoner? Noen av disse kan gi tann-/kjevesmerter og/eller betennelser.

Du bør bli ordentlig utredet!

Anonymkode: 008d9...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både oppe og nede.!Nei,ikke bihulebetennelse.Vert hos forskjellige Spesialister,oralkirurg, nevrolog,Smerteklinikker. -Ville bare hatt en Diagnostisering!

Anonymkode: 7792f...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig med første som svarer, ikke trekk flere tenner, det er flere ting som kan gi smerter som tilsynelatende kommer fra tennene/kjeven.

Bihuler er en ting.

Hvordan er helsen din ellers?

Har du blitt bitt av flått eller fått andre infeksjoner? Noen av disse kan gi tann-/kjevesmerter og/eller betennelser.

Du bør bli ordentlig utredet!

Anonymkode: 008d9...5fc

Takk for Svar! :( Har tatt Flåttbitt prøve,men den var negativ.

Anonymkode: 7792f...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk for Svar! :( Har tatt Flåttbitt prøve,men den var negativ.

Anonymkode: 7792f...782

Jeg mente :) 

Anonymkode: 7792f...782

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for Svar! :( Har tatt Flåttbitt prøve,men den var negativ.

Anonymkode: 7792f...782

Da ville jeg sendt prøver til utlandet, testingen i Norge er i beste fall mangelfull. Vet flere som er blitt testet i Norge og fått beskjed om at det var negativt. I utlandet har de testet positivt, fått behandling og blitt friske.

Lab1.no har vel de beste flåttprøvene i Norge pr. i dag, som jeg vet.

Anonymkode: 008d9...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en flink kiropraktor og hør om han/hun kan gjøre noe. Ofte er de veldig flinke til å finne ting som legen ikke klarer å finne. Vet det høres rart ut, men de ser ting på en litt annen måte enn en lege.Hvis du bor i Trondheimsområdet kan jeg tipse deg om en flink en! 

Anonymkode: 78c02...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...