Gå til innhold

Les dette!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jobber for en stor bedrift, men jobben jeg gjør krever ikke noe skole/utdanning. Dermed vil det si jeg er på lagret. Sjefen på min avdeling  er en ung mann. Som meg. Han har et barn men vet ikke om han har samboer eller om han er gift. Han har ikke ring på seg i alle fall. 
Jeg er gift og har barn. Noe han vet.. Jeg har ikke vært der lenge, litt over 1 måned. Første dag på jobb så var det han som hadde omvisning med meg, sakte men sikkert merker jeg hvor pinlig det blir når han skal komme bort til meg for å prate jobb relaterte saker. Han gjør seg så kort som mulig, blir drit rød i ansiktet. Mumler og sier ting som er feil. Noe han er klar over selv. 
det var jobb fest i helgen, jeg ville være med barna mine og mannen så dro ikke. Spesielt når jeg jobber så mye så ville jeg prioritere barna. 
han spurte meg på fredag som var « kommer du i morgen eller? Sa nei kan ikke må være med barna litt. Han mente på tull sikkert at jeg prioriterte feil. Men sa håper du kommer om du skulle ombestemme deg. Også nevnte han noe med at når det var jobb relaterte fester så tok han det rolig å bla bla. Skjønte egentlig ikke helt hva han prøvde å si med det. At han liksom oppfører seg og drikker seg ikke full på jobb fester. 
På mandag kommer han til meg å spør hvordan det går på jobben osv , bra sier jeg. Hva med deg, hadde dere en fin fest? Ja, men ventet på at du skulle dukke opp da men du kom aldri sa han? Også så han på dypt å lenge? Jeg bare gliset, å sa nei som sagt jeg kunne ikke. Neida det går bra sa han. 
Jeg synes det er litt gøy, er 31 år. Føler meg som en ungdoms jente igjen😂 med litt spenning og krydder i hverdagen. Har ikke tenkt tanken å gjøre noe som helst med han. Jeg har vært i samme forhold i 9 år så elsker gubben min selv om at han er lat med visse ting. Men vi har barn sammen å har det helt greit sammen. Liksom det samme hver dag, barnehage levering, jobb, hjem, middag. En sjeldent gang gjør vi noe sammen i helgene, han jobber i helgene også. 

tilbake til sjefen. Ble fortalt av en av de som har jobbet der i 15 år om at han pleier egentlig ikke å gå den runden så ofte å chatte med ansatte. Men han har begynt med det nå plutselig  😂 

han er mye der vi er, noe som er uvanlig. 
det jeg har lyst å finne ut er : om han virkelig flørter med meg eller om han har noe overs for meg?

men hvordan? 
 

jeg gleder meg til å dra på jobb hver dag🤪

håper mannen aldri finner ut av dette


 

 

Anonymkode: 2cbeb...cff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er faktisk ikke troll

Anonymkode: 2cbeb...cff

Da dropper du det og la vær å leke med ilden

Anonymkode: 75163...b3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...