Gå til innhold

Ross eller Rachel?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Team Rachel!! Hvis dere mener det er modent og fornuftig å bare gå fra en krangel uten å si noe og pule noen andre, da lurer jeg på hvor gamle dere er.

De var jo IKKE ‘’on a break’’. Rachel foreslo det og Ross bare gikk ut døra. Senere ringte Ross henne og de var på vei til å ordne opp mellom seg da Ross hørte kollegaen til Rachel i bakgrunnen og ble sint. Rachel fikk ikke forklart besøket engang før han bare la på. Ross var en skikkelig impulsiv drittunge etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Juicies skrev:

Team Rachel!! Hvis dere mener det er modent og fornuftig å bare gå fra en krangel uten å si noe og pule noen andre, da lurer jeg på hvor gamle dere er.

De var jo IKKE ‘’on a break’’. Rachel foreslo det og Ross bare gikk ut døra. Senere ringte Ross henne og de var på vei til å ordne opp mellom seg da Ross hørte kollegaen til Rachel i bakgrunnen og ble sint. Rachel fikk ikke forklart besøket engang før han bare la på. Ross var en skikkelig impulsiv drittunge etter min mening.

Helt enig!

Anonymkode: 31340...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Team Ross. 

En pause gjelder ikke, er det slutt så er det slutt. At Ross lå med en annen samme kveld, var ikke starten på ett meningsfylt forhold. Det var rett og slett trøste-sex. 

 

Anonymkode: e0784...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han virkelig var så gal etter Rachel og elsket henne så dypt som han ga uttrykk for, så hadde han aldri ligget med en ny dame samme kveld som de kranglet. Det henger ikke på greip. Han var utro. 

Team Rachel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 hours ago, Anonym bruker said:

Hvem mener du hadde rett? 

Burde Rachel tilgitt ham for at han trodde de var slått opp, eller gjorde hun det riktige?

#AltManLurerPå

Anonymkode: 63bf8...056

Team Ross. men var jo ekte kjærlighet da de ender opp sammen ❤️

Anonymkode: 93eea...428

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker pause/slutt sagt i affekt gjelder ikke, da bør man ha en prat når ting har roet seg ned 😅 syns ikke de gjorde det slutt eller tok pause "skikkelig." 

Ja, han trodde sikkert at han mark var der, men hvorfor pratet de ikke skikkelig ut om ting, snakket sammen. Var det som var ødeleggende for hele greia. 

Anonymkode: 04feb...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Team Ross. 

En pause gjelder ikke, er det slutt så er det slutt. At Ross lå med en annen samme kveld, var ikke starten på ett meningsfylt forhold. Det var rett og slett trøste-sex. 

 

Anonymkode: e0784...2b0

Men det VAR jo ikke slutt heller. Rachel FORESLO en pause og Ross sa ingenting. Han bare gikk. Senere snakka de på telefonen og beklagde seg osv, men så ble Ross sint igjen og bare la på. Igjen - Der ble de heller ikke enig om de skulle ta en pause eller om det var slutt. Han tok et impulsivt valg basert på noe han misforsto/antok!  Slik jeg ser det så hadde de bare en krangel og Ross var utro. 
 

Den krangelen de hadde etter at Rachel fant ut om kopidama og resten av gjengen gjemte seg inne på rommet til Monica - det var DA de faktisk slo opp. Hvertfall hvis man tenker fornuftig.

C5607E10-BC18-4E4C-AFA8-050BD970E1F4.jpeg

Endret av Juicies
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ross. Jeg er selv kvinne, men han prøvde og prøvde (kanskje litt i overkant) å fikse forholdet. Hun overså han, og var mye sammen med kollegaen som hun visste at kjæresten var sjalu på - uten å høre på kjæresten som føler seg oversett. Da hun erklærer en pause, og så er sammen med kollegaen (selv om de bare snakket sammen-det visste jo ikke Ross). Ja, da skjønner jeg han faktisk. Selv om jeg også forstår hennes skuffelse,syns jeg hun burde kommet over hans ligging raskere

Anonymkode: f7f5a...549

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...