Gå til innhold

Twentyfour jakke, er de gode?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det gode vinterjakker? Noen med erfaring? Hvordan er de i str? Er mellom 2 str, så bør gå opp?

Anonymkode: aeeb4...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en anorakk fra twentyfour, og jeg ELSKER den.. den er tynn, men med ullgenser under funker den helt utmerket selv i 10-15 minus 😁 har gått for en str opp da jeg liker og kunne bevege meg fritt 😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bondejenta&lillegutt skrev:

Jeg har en anorakk fra twentyfour, og jeg ELSKER den.. den er tynn, men med ullgenser under funker den helt utmerket selv i 10-15 minus 😁 har gått for en str opp da jeg liker og kunne bevege meg fritt 😋 

Takk for svar :) Tåler ikke ull, men kan jo bruke fleece. Men de har en vattert jeg likte. Liker de tynne bedre, men med bare fleece under blir det ikke varmt nok så kanskje til våren som vårjakke :)

Men sikler litt på en vattert vinterjakke fra dem... 

Anonymkode: aeeb4...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar :) Tåler ikke ull, men kan jo bruke fleece. Men de har en vattert jeg likte. Liker de tynne bedre, men med bare fleece under blir det ikke varmt nok så kanskje til våren som vårjakke :)

Men sikler litt på en vattert vinterjakke fra dem... 

Anonymkode: aeeb4...ebe

Har sett de, de er skikkelig fine 🤩😁 

Ja som vår/høst jakke er de helt super 👌 og ikke minst skikkelig fine 😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker min jakke.. den er kjempe god og som det sies her inne.. en ull eller en tykk genser under så er den kjempe grei på vinteren og. Den er vind og vantett så trekker ikke noe luft inn

Anonymkode: 3dcc2...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.10.2019 den 12.04, Bondejenta&lillegutt skrev:

Jeg har en anorakk fra twentyfour, og jeg ELSKER den.. den er tynn, men med ullgenser under funker den helt utmerket selv i 10-15 minus 😁 har gått for en str opp da jeg liker og kunne bevege meg fritt 😋 

a.

Anonymkode: aeeb4...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte en og lå mellom 2 str, så gikk 1 opp :) ! Leste at den var litt smal i størrelsen.

Men det var den altså IKKE :P hehe.. Så denne er faktisk for stor til meg - men da er det plass til en tykk genser under. Men litt overraska over at den var såpass for stor, skulle hatt en str mindre, men orker ikke å bytte? 

Anonymkode: aeeb4...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...