Gå til innhold

Er virkelig å komme for sent så utbredt?


mamma til adhd gutt<3

Anbefalte innlegg

Jeg lagde en tråde om dette i går hvor enkelte gikk langt over streken og jeg lurer på hvilke konsekvenser dette vil få for vedkommende . Personlig mener jeg at når noen sier at de håper at barna mine vil forakte meg fordi vi som familie velger å fly ofte er å gå alt for langt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, sug lut skrev:

Det er vel ikke det verste. Men at du blir forfulgt fra tråd til tråd av gale anonyme er langt verre.

Du sier noe der. Tar det heldigvis ikke innover meg men jeg tenker det kanskje er på tide at moderator igjen minner folk på at meningsforskjeller er helt ok så lenge man oppfører seg voksent og forholder seg til forumets retningslinjer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du ting som blir skrevet her inne veldig seriøst? Å si at de håper barna dine vil forakte deg er vel ikke noe å bli sår for? Bryr du deg om hva en tulling på nett mener? Hva med å bytte nick og bli anonym? 

som du vel skrev i går så er det stille på jobb og du synes det er underholdene å være her. 

 

Hvorfor skriver du ikke til moderator, istedenfor å starte en ny diskusjon her?

Anonymkode: fb7a0...ffa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tar du ting som blir skrevet her inne veldig seriøst? Å si at de håper barna dine vil forakte deg er vel ikke noe å bli sår for? Bryr du deg om hva en tulling på nett mener? Hva med å bytte nick og bli anonym? 

som du vel skrev i går så er det stille på jobb og du synes det er underholdene å være her. 

 

Hvorfor skriver du ikke til moderator, istedenfor å starte en ny diskusjon her?

Anonymkode: fb7a0...ffa

JEG tar ikke ting så seriøst men det kan være at ved at noen finner det akseptabelt å oppføre seg på den måten ved å lese hva andre skriver. Vi må ikke komme dit at det ikke spiller noen rolle hva vi lirer ut av oss og vi gjemmer oss bak « det er jo bare anonymt på nett». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan dessverre ikke gå ut og gi informasjon om hva som skjer med enkeltbrukere, men regelbrudd vil i de aller fleste tilfeller får følger, og ved gjentatte regelbrudd kan det også føre til advarsler og utestengelser.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Admin skrev:

Vi kan dessverre ikke gå ut og gi informasjon om hva som skjer med enkeltbrukere, men regelbrudd vil i de aller fleste tilfeller får følger, og ved gjentatte regelbrudd kan det også føre til advarsler og utestengelser.

Admin

Fullt forståelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...