Gå til innhold

Normalt å bli litt lei av mannen innimellom?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette har jeg lurt mye på. Det er vanskelig å vite hva som er normalt. Når man bare ser solskinnshistorier, til det blir slutt. Da får man se og høre all dritten. 

Vi har vært sammen i mange år. Har to veldig ulike måter å elske på. Han er relativt barnslig (synes jeg) i tankemåten til tider. Litt egoistisk også til tider. Men vi ler sammen hver eneste dag og han er en super bonuspappa. 

Nå prøver vi å få felles barn, men jeg merker at det gjør at jeg blir mer usikker til tider. Føler at jeg kanskje krever mer og ser på han litt annerledes. På fredag fikk jeg mensen, og ble rett å slett dritskuffa. Han spurte om jeg hadde fått mensen. Jeg begynte å gråte. Da satt han seg og spilte på mobilen. Og orker ikke forholde seg til at jeg er så følsom. Det synes jeg er skikkelig ubehagelig. At han sliter sånn med å være der for meg i sånne situasjoner. 

Men sånn overall synes jeg vi har det veldig bra. Vi er gode venner, har dødsbra sex, ikke like mye kyssing og kosing som jeg skulle ønske, men ser på netflix sammen stortsett hver kveld mens vi holder hverandre i hånda eller ligger i armkroken. 

Kjenner at jeg sliter sånn med å vite hva som er normalt i et forhold. Er det normalt å ønske tid for seg selv innimellom? Være bittelitt lei av den man er sammen med- uten at det betyr at man ikke burde være sammen? 

Anonymkode: f0631...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt å ønske tid for seg selv innimellom, også å være lei. Jeg hadde imidlertid ikke ønsket å være sammen med en mann som har så vanskelig for å forholde seg til følelser, som er så ufølsom når partneren er lei seg. Og jeg hadde ALDRI fått barn med en slik mann!

Bruk prevensjon til du har funnet ut av forholdet!!!

Anonymkode: 61e11...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Normalt å ønske tid for seg selv innimellom, også å være lei. Jeg hadde imidlertid ikke ønsket å være sammen med en mann som har så vanskelig for å forholde seg til følelser, som er så ufølsom når partneren er lei seg. Og jeg hadde ALDRI fått barn med en slik mann!

Bruk prevensjon til du har funnet ut av forholdet!!!

Anonymkode: 61e11...7ef

Støttes 100%!

Anonymkode: f7b6c...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...