Gå til innhold

Forslag til reise for familie på fem stk i juli?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mor, far og tre barn på 5, 7 og 9 år. 
Gjerne noe spennende og kult, men bør inneholde strand og bading. 
 

Takk!

Anonymkode: 2026a...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi leide en hytte i blindleia utenfor Lillesand i fjor, bodde da i en flott hytte på en øy, egen brygge og egen strand, to båter fulgte med. Veldig fin ferie.

Anonymkode: 32751...df6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, helst varme. 
Og før jeg blir halshugget av flyhaterne, vi flyr aldri ellers i året. Vi fløy ingenting i fjor eller i år. 
 

Har noen prøvd Kapp Verde? Emiratene? Andre eksotiske steder?

HI

Anonymkode: 2026a...ab2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, helst varme. 
Og før jeg blir halshugget av flyhaterne, vi flyr aldri ellers i året. Vi fløy ingenting i fjor eller i år. 
 

Har noen prøvd Kapp Verde? Emiratene? Andre eksotiske steder?

HI

Anonymkode: 2026a...ab2

Du trenger overhode ikke forsvare deg ang hvor ofte eller lite du flyr. Dere flyr akkurat så ofte som det passer deres familie . Over til spm ditt. Jeg vil slå ett slag for adriaterkysten i Italia . Helt fantastisk og perlene ligger som på en snor. Du møter definitivt ikke mange nordmenn og maten og strendene er fantastiske 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mor, far og tre barn på 5, 7 og 9 år. 
Gjerne noe spennende og kult, men bør inneholde strand og bading. 
 

Takk!

Anonymkode: 2026a...ab2

Med så store barn , ville jeg dratt f eks til Frankrike rivieraen , der får du opplevelse, strand, bading,ny kultur og storbyopplevelse. Vi var i Nice og Monaco. Tok og toget bort til Cannes , Antibes og en plass til og andre veien over til Italia !

Og dette ga mersmak hos barna

Anonymkode: 5c466...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, helst varme. 
Og før jeg blir halshugget av flyhaterne, vi flyr aldri ellers i året. Vi fløy ingenting i fjor eller i år. 
 

Har noen prøvd Kapp Verde? Emiratene? Andre eksotiske steder?

HI

Anonymkode: 2026a...ab2

Emiratene er grusomt, styr unna. Glosset overflate, elendige forhold under. Materialistisk, falskt, utrygt. Blir du voldtatt, blir du fengslet for sex utenfor ekteskap. 

Anonymkode: 65f53...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Emiratene er grusomt, styr unna. Glosset overflate, elendige forhold under. Materialistisk, falskt, utrygt. Blir du voldtatt, blir du fengslet for sex utenfor ekteskap. 

Anonymkode: 65f53...55b

Har du vært der?

Anonymkode: d1d90...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, helst varme. 
Og før jeg blir halshugget av flyhaterne, vi flyr aldri ellers i året. Vi fløy ingenting i fjor eller i år. 
 

Har noen prøvd Kapp Verde? Emiratene? Andre eksotiske steder?

HI

Anonymkode: 2026a...ab2

Du skjønner vel at du ikke kan dra til Emiratene i juli. Det er ekstremt varmt!! De lokale som har mulighet rømmer jo landet på den tiden. Kan anbefale Hawaii, fantastiske øyer. Fint å kombinere med LA, San Fransisco og /eller Las Vegas. 

Anonymkode: acb11...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:

Du trenger overhode ikke forsvare deg ang hvor ofte eller lite du flyr. Dere flyr akkurat så ofte som det passer deres familie . Over til spm ditt. Jeg vil slå ett slag for adriaterkysten i Italia . Helt fantastisk og perlene ligger som på en snor. Du møter definitivt ikke mange nordmenn og maten og strendene er fantastiske 😊

Aaarrggghh, kan du SLUTTE å si det der!!!!???

Anonymkode: 8fea8...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Aaarrggghh, kan du SLUTTE å si det der!!!!???

Anonymkode: 8fea8...a8d

Og forresten, til hi; mitt forslag er Katalonia i Spania - mange fantastisk nydelige landsbyer langs kysten med god forbindelse til Barcelona. Med fly eller med tog.

Anonymkode: 8fea8...a8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aaarrggghh, kan du SLUTTE å si det der!!!!???

Anonymkode: 8fea8...a8d

Nei det kan jeg ikke. Du skal ikke diktere hva jeg svarer andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har du vært der?

Anonymkode: d1d90...99c

Ja, mange ganger. Én gang som turist (var grusomt) og ca. fem-seks ganger med jobben (grusomt alle gangene). Det er flashy, men overfladisk, gull og grønne skoger, men ingen substans. Jeg har bekjente som elsker Emiratene, men de er ikke spesielt ålreite mennesker. De bryr seg overhodet ikke om gjestearbeiderne og hvordan de blir behandlet. De vil bare shoppe, bo på fancy hotell, og føle at de reiser til et "eksotisk" sted.

Anonymkode: 65f53...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...