Gå til innhold

Finnes det voksne folk som aldri har hatt sex tro?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da tenker jeg på mennesker ifra 25 og oppover. Som aldri har hatt sex med et annet menneske?

Anonymkode: 3d53a...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri hatt sex og er 28

Anonymkode: 1116a...928

Hva gjør du på et babyforum da.....?

Anonymkode: 3d53a...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva gjør du på et babyforum da.....?

Anonymkode: 3d53a...d72

Det er mer enn et babyforum

Anonymkode: bf2c2...70d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har aldri hatt sex og er 28

Anonymkode: 1116a...928

Og du er her hvorfor? Av alle mulige forum?

Anonymkode: 35b58...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da tenker jeg på mennesker ifra 25 og oppover. Som aldri har hatt sex med et annet menneske?

Anonymkode: 3d53a...d72

Selvfølgelig😂

Anonymkode: c26ef...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig.

Søsteren min er 30 år og har aldri kysset engang. Hun er rimelig oppegående, jobber, har hund osv, men er psykisk syk og slipper ingen tett på. Eneste nære vennene hun har er på nett.

Anonymkode: 89883...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei på 50 som aldri har hatt sex. Hun har ikke vært i nærheten av en mann noen sinne... 

Anonymkode: e3381...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, er mange det. Exmannen min har noen brødre som er ekstremt enstøinger og som knapt tør se på damer.

Anonymkode: c0d0b...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera mi på 43, samt ei venninne av meg på 47 har aldri kysset noen en gang.
Begge har alltid jobbet 100%, eier leilighet, bil, dyr og har mange venner. De er bereiste. Ene har svært høy utdannelse og god jobb,  og den andre eier og driver egen butikk. Altså er de oppegående på alle fronter, bortsett fra kjærlighetsfronten. De har aldri sagt at det er et bevisst valg, men er ærlige på at det aldri har vært noen. 
selv har jeg kun vært sammen med en, men vi har til gjengjeld vært sammen i 30 år. 
 

Anonymkode: 04a7d...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et helteget samfunn av folk i ufrivillig cølibat. De sitter på nettet og hater alle damer, dyrker sin egen bitterhet og hisser til aggresjon. Incel kalles de. 

Anonymkode: 58fe1...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Svaret på noen spørsmål er opplagte...

Anonymkode: d9f3f...17c

Som hva da?

Anonymkode: 3d53a...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner ei på 50 som aldri har hatt sex. Hun har ikke vært i nærheten av en mann noen sinne... 

Anonymkode: e3381...6cf

Lurer på hvordan hun ser ut, jeg... :klo:

Anonymkode: c26ef...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Søstera mi på 43, samt ei venninne av meg på 47 har aldri kysset noen en gang.
Begge har alltid jobbet 100%, eier leilighet, bil, dyr og har mange venner. De er bereiste. Ene har svært høy utdannelse og god jobb,  og den andre eier og driver egen butikk. Altså er de oppegående på alle fronter, bortsett fra kjærlighetsfronten. De har aldri sagt at det er et bevisst valg, men er ærlige på at det aldri har vært noen. 
selv har jeg kun vært sammen med en, men vi har til gjengjeld vært sammen i 30 år. 
 

Anonymkode: 04a7d...429

Hvordan vet du det helt sikkert? Har de fortalt deg det?

Anonymkode: 3d53a...d72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja broren min. Han har vel hatt sex i sin ungdom. Men aldri vært i noe forhold. Han er 36 nå

Anonymkode: 0302d...288

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på hvordan hun ser ut, jeg... :klo:

Anonymkode: c26ef...c54

Trenger overhodet ikke ha noe med utseende å gjøre, mer psyken...

Søsteren min er som sagt over 30 år, aldri så mye som kysset, og aldri smakt alkohol heller. Hun må ha 100% kontroll hele tiden. Hun ser helt vanlig ut, slank, langt hår, normalt utseende på alle måter. Det er psyken som stopper henne, ikke utseende.

Anonymkode: 89883...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min svigerinne på 43 år har aldri hatt sex. Hun har et helt normalt utseende, høy utdannelse, mange interesser og mange venner. Hun er bare ikke interessert sier hun. Har heller aldri vært det. Jeg synes det er litt rart for hun hadde ikke hatt noe problem med å finne seg en mann.

Anonymkode: 93fb6...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa!!! 

Nekter å tro noen av dem har hatt seg - noen gang! Både jeg og mine 3 søsken kom med storken! - Helt sant! 

Anonymkode: c8adf...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da tenker jeg på mennesker ifra 25 og oppover. Som aldri har hatt sex med et annet menneske?

Anonymkode: 3d53a...d72

Ja, det fins. Venninna mi fylte nylig 50, og har aldri ligget med verken mann eller kvinne. Hun har ikke etterlyst det som et behov heller. Vi har kjent hverandre fra hun var 13 og jeg var 11, og snakka om sånne ting i ungdomstida. Og seinere, som voksen (ca 30) fortalte hun meg at dette var noe hun aldri hadde vært tiltrukket av å prøve engang, og at hun veldig sjelden ble forelska. Så hun har verken hatt kjæreste eller sexpartnere. Ofrer seg for jobben.

Anonymkode: 8f998...926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...