Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #1 Skrevet 21. oktober 2019 Etter veldig mye frem og tilbake så har vi gått til innkjøp av trippelvogn. Vi får 3 veldig tette. Er det galskap med en sånn vogn? Blir det flaut å bruke? Folk har snakket om ståbrett og bæresele osv. Men føler at det ikke ville fungert hos oss.. Anonymkode: 4b350...b02
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #2 Skrevet 21. oktober 2019 Flaut er det jo ikke, men som regel veldig upraktisk fordi de er så store. Tenker på dører dere skal gjennom, folkemengder, fortau osv, de tar gjerne mye plass, så de fleste som ikke må ønsker ikke så store vogner. Men om dere går mye alene med ungene så trenger dere kanskje det, det vet bare dere. Vi valgte å ha en trille ved siden av, for de få gangene vi trengte vogn til alle, som dyreparken, 17.mai o.l. var vi to voksne som kunne ta en vogn hver. Mye enklere å komme frem med en vogn hver enn med en monstervogn. Men nå er det bare de to siste som er veldig tett hos oss da, vi fikk fire barn på under 8 år, men det er bare de to siste det er bare et år mellom. Anonymkode: a4783...f19
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #3 Skrevet 21. oktober 2019 Galskap? Ja. Latskap? Oh yes. Lykke til! Anonymkode: aa49b...ef6
amandine Skrevet 21. oktober 2019 #4 Skrevet 21. oktober 2019 Hva vil tre veldig tette si? Hvor tette? Det avhenger jo av behovet ditt for å kunne for eksempel gå langt. Trenger du ikke det er det ikke vits i bil jeg si. Det er vel ikke lenge din eldste vil ha behov heller? Men det vet du best selv! Tre tette er sikkert fint å stroppe fast i vogn fra tid til annen..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #5 Skrevet 21. oktober 2019 Hvis dere får trillinger eller en liten + et tvillingpar kan det være fornuftig. Ellers?? Neppe.... de vognene er store og tunge og vanskelige å manøvrere. det er 12 mnd mellom mine minste + 2 år opp til største, og vi hadde tvillingvogn. Brukte den dog kun når jeg var alene. Foretrakk to vogner når vi var to voksne. Anonymkode: 7e09f...4f6
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #6 Skrevet 21. oktober 2019 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Galskap? Ja. Latskap? Oh yes. Lykke til! Anonymkode: aa49b...ef6 Hvorfor? Anonymkode: 4b350...b02
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #7 Skrevet 21. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Etter veldig mye frem og tilbake så har vi gått til innkjøp av trippelvogn. Vi får 3 veldig tette. Er det galskap med en sånn vogn? Blir det flaut å bruke? Folk har snakket om ståbrett og bæresele osv. Men føler at det ikke ville fungert hos oss.. Anonymkode: 4b350...b02 Hvorfor spør du? Om du vurderer at dere trenger det, så trenger dere vel det da? Har du ikke ryggrad nok til å stå for egne valg? Flaut??? Anonymkode: 32ad0...cf1
*Miss Marple* Skrevet 21. oktober 2019 #8 Skrevet 21. oktober 2019 Det er da ikke flaut om dere trenger det? Min venninne fikk fire barn på fire år, og der var trillingvogna gull verd. Den var ikke veldig upraktisk å kjøre heller, bare litt bredere enn vanlige sportsvogner. Ungene satt 2+1, og det var jo kjempesosialt for dem.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #9 Skrevet 21. oktober 2019 Vi valgte å kjøpe tvillingvogn med våre tre. Det er ett år mellom 1 og 2 og ett år mellom 2 og 3. Eldste brukte ståbrett. om trillingvogn trengs, kommer vel an på behovet til barna. Da jeg ble gravid med nummer tre, tenkte jeg at vi nok trengte trillingvogn, men utover i svangerskapet merket vi jo at eldste sitt behov endret seg. Anonymkode: cf7f8...46f
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #10 Skrevet 21. oktober 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi valgte å kjøpe tvillingvogn med våre tre. Det er ett år mellom 1 og 2 og ett år mellom 2 og 3. Eldste brukte ståbrett. om trillingvogn trengs, kommer vel an på behovet til barna. Da jeg ble gravid med nummer tre, tenkte jeg at vi nok trengte trillingvogn, men utover i svangerskapet merket vi jo at eldste sitt behov endret seg. Anonymkode: cf7f8...46f Godt poeng. Vi får 3 barn på litt over 2,5 år. Blir nok hektisk. Det var et kjempe godt tilbud i går så vi slo til. Kan jo selge den hvis vi ser at behovet endrer seg. Jeg er mye alene med barna Anonymkode: 4b350...b02
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2019 #11 Skrevet 21. oktober 2019 18 minutter siden, *Miss Marple* skrev: Det er da ikke flaut om dere trenger det? Min venninne fikk fire barn på fire år, og der var trillingvogna gull verd. Den var ikke veldig upraktisk å kjøre heller, bare litt bredere enn vanlige sportsvogner. Ungene satt 2+1, og det var jo kjempesosialt for dem. Syns det er godt med sånne svar. Takk Anonymkode: 4b350...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå