Gå til innhold

Møbler i eik


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes du det er fint? Jeg synes det då vi kjøpte de for 10 år siden. Men må liker jeg best kvit. Stuebord, TV benk, vitrineskap og skjenk er i eik. Hvordan vil det se ut om vi nå kjøper nye møbler i kvit? Er så dårlig på interiør 🙈

Anonymkode: d7d59...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg liker ikke eik. Men jeg skjønner ikke helt spørsmålet - hva skal du ha i hvitt hvis alt du nevner fremdeles skal være eik, spisestue? Den står jo gjerne ikke midt oppi resten så den kan jo godt være hvit. 

Endret av sug lut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, sug lut skrev:

Nei, jeg liker ikke eik. Men jeg skjønner ikke helt spørsmålet - hva skal du ha i hvitt hvis alt du nevner fremdeles skal være eik, spisestue? Den står jo gjerne ikke midt oppi resten så den kan jo godt være hvit. 

Treng eit nytt skap og evt ei bokhylle. Har åpen løsning stue, forstue og kjøkken.

Anonymkode: d7d59...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det billige laminerte møbler kan du foliere eller male møblene, så passer de med de nye du kjøper. 

Er det heltre eik ville jeg pusset og hvitoljet. Det passer fint med hvite møbler, og er veldig pent. 

Anonymkode: c1796...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det billige laminerte møbler kan du foliere eller male møblene, så passer de med de nye du kjøper. 

Er det heltre eik ville jeg pusset og hvitoljet. Det passer fint med hvite møbler, og er veldig pent. 

Anonymkode: c1796...929

Det er heltre. Mannen seier det er vanvittig med arbeid?🙈

Anonymkode: d7d59...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er heltre. Mannen seier det er vanvittig med arbeid?🙈

Anonymkode: d7d59...45f

Vannvittig med arbeid er vel å overdrive litt,. Jeg beiset noen av mine furumøbler mørke, det var litt arbeid, men veldig verdt det. En venninne malte sine hvite, de ble kjempefine og ikke til å kjenne igjen.

Anonymkode: 65570...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vannvittig med arbeid er vel å overdrive litt,. Jeg beiset noen av mine furumøbler mørke, det var litt arbeid, men veldig verdt det. En venninne malte sine hvite, de ble kjempefine og ikke til å kjenne igjen.

Anonymkode: 65570...6ff

Hvor gjorde hun det? I garasjen?

Anonymkode: d7d59...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gjorde hun det? I garasjen?

Anonymkode: d7d59...45f

Aner ikke

Anonymkode: 65570...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor gjorde hun det? I garasjen?

Anonymkode: d7d59...45f

Mamma gjorde også det, to gamle furuskjenker som hun malte. Ble veldig fine.

Hun sto ute på verandaen (som er litt overbygget), men hun gjorde det jo på sommeren da. Kan ikke stå ute og male på denne årstiden.

Anonymkode: 9ef9a...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i en brosjyre fra møbelforretningen her vi bor. Falt litt for denne. Då går eik igjen i bena, men kommoden er kvit 👍 hva synes dere? Litt bekymra for smale skuffer men...

20191023_201415.jpg

Anonymkode: d7d59...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker eik 😊. Men liker eik i ett moderne og minimalistisk preg. Ikke disse svære, tunge eikemøblene som fantes tidligere med masse utskjæringer på. Jeg liker eik med rene linjer. Gjerne blandet med sort eller hvit i tillegg til eik.

Anonymkode: ecede...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg liker eik 😊. Men liker eik i ett moderne og minimalistisk preg. Ikke disse svære, tunge eikemøblene som fantes tidligere med masse utskjæringer på. Jeg liker eik med rene linjer. Gjerne blandet med sort eller hvit i tillegg til eik.

Anonymkode: ecede...8d4

Kva med det bildet jeg har lagt ved. Likte du det?

Anonymkode: d7d59...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Fikk tak i en brosjyre fra møbelforretningen her vi bor. Falt litt for denne. Då går eik igjen i bena, men kommoden er kvit 👍 hva synes dere? Litt bekymra for smale skuffer men...

20191023_201415.jpg

Anonymkode: d7d59...45f

Den var veldig fin!

Anonymkode: 96e06...809

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kva med det bildet jeg har lagt ved. Likte du det?

Anonymkode: d7d59...45f

Jeg likte den litt, men hva skal den brukes til? Den passer mer til oppbevaring av småting i en stue f.eks. Ikke til klær , den er for liten til det 😊

Anonymkode: ecede...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg likte den litt, men hva skal den brukes til? Den passer mer til oppbevaring av småting i en stue f.eks. Ikke til klær , den er for liten til det 😊

Anonymkode: ecede...8d4

Småting i stua. Papirer. Blader en enda ikke har fått lest. Kulepenner. Perler og andre hobbyting. Andre forslag?

Anonymkode: d7d59...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...