Gå til innhold

Synes du dunkåpene fra Fleischers couture er pene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pen og pen, jeg synes ikke den er så pen. Jeg føler meg litt som michelin-mannen i den, men jeg elsker den. Jeg tar den ikke på når jeg skal "være pen", da velger jeg noe annet. Hvis jeg må være varm, derimot, ingen over ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, amandine skrev:

Pen og pen, jeg synes ikke den er så pen. Jeg føler meg litt som michelin-mannen i den, men jeg elsker den. Jeg tar den ikke på når jeg skal "være pen", da velger jeg noe annet. Hvis jeg må være varm, derimot, ingen over ingen ved siden.

Så det eksisterer ikke andre jakker her i landet som er varme om vinteren? 

Anonymkode: 2e0a6...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jakke til 7000ish...nei, det blir for drøyt.  Ser ut som pels i tillegg, for å virkelig gjøre det uaktuelt 

Anonymkode: f2072...953

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må legge ved link

Jeg googlet, men fikk opp mange forskjellige, men ingen med stjerne på ryggen?

https://fleischercouture.no/produktkategori/dame/?gclid=Cj0KCQjwi7DtBRCLARIsAGCJWBoU_xCLvSVIXUnmVjOuHYqsKObjuAi4GMXd3qan0Zosige0fDYvF5AaAu_eEALw_wcB

Synes personlig det var altfor dyre i forhold til utseende da, skilte seg ikke ut på noen måte og dunkåper er ikke veldig fint uansett, så ikke verdt så mye penger.

Anonymkode: ecd7d...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Så det eksisterer ikke andre jakker her i landet som er varme om vinteren? 

Anonymkode: 2e0a6...8e4

Jo, jeg sa vel ikke det? Gjorde jeg? For meg er den en favoritt, er det klarere formulert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen dunkåper er pene og ingen ser bra ut i dunkåpe. Men de er varme og god og på kaldeste vinteren er det ingenting( utenom termodress) som varmer mer. Men pene? Nei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dunkåper kan være ok, dersom de er sorte, ganske tynne, med veldig feminint snitt og sitter perfekt. Jeg har aldri funnet en slik dunkåpe (da kunne jeg godt betalt 7 000 kr!). De fleste ser ut som Michelin-mannen i dunkåpe, uansett BMI.

Men de er varme.

Anonymkode: e7a07...983

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tror du må legge ved link

Jeg googlet, men fikk opp mange forskjellige, men ingen med stjerne på ryggen?

https://fleischercouture.no/produktkategori/dame/?gclid=Cj0KCQjwi7DtBRCLARIsAGCJWBoU_xCLvSVIXUnmVjOuHYqsKObjuAi4GMXd3qan0Zosige0fDYvF5AaAu_eEALw_wcB

Synes personlig det var altfor dyre i forhold til utseende da, skilte seg ikke ut på noen måte og dunkåper er ikke veldig fint uansett, så ikke verdt så mye penger.

Anonymkode: ecd7d...626

Jeg googlet og, fant heller ingen med stjerne på ryggen. Har faktisk aldri hørt om fleischers couture dunjakke før

Anonymkode: 1544d...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke dette merket, men en betraktelig styggere en. Den er min redning som fotballmamma. Brukes fra september til mai. Utrolig hvor kaldt det er på fotballbaner🥶

Anonymkode: 4464b...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg googlet og, fant heller ingen med stjerne på ryggen. Har faktisk aldri hørt om fleischers couture dunjakke før

Anonymkode: 1544d...4d3

"Stjernen" er bare logoen som er brodert på den ene skulderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg googlet og, fant heller ingen med stjerne på ryggen. Har faktisk aldri hørt om fleischers couture dunjakke før

Anonymkode: 1544d...4d3

Er denne https://fleischercouture.no/produkt/polaris-down-coat-brown-olive-2/

Før var stjernen i gull, nå er den blendet inn. Knall jakke og dyrevennlig 😍. Noe alle produktene deres er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daquiry skrev:

Er denne https://fleischercouture.no/produkt/polaris-down-coat-brown-olive-2/

Før var stjernen i gull, nå er den blendet inn. Knall jakke og dyrevennlig 😍. Noe alle produktene deres er. 

Må si jeg så for meg noe annet når jeg leste gullstjerne på ryggen, denne var jo fin, men veldig dyr

Anonymkode: 1544d...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må si jeg så for meg noe annet når jeg leste gullstjerne på ryggen, denne var jo fin, men veldig dyr

Anonymkode: 1544d...4d3

Den er verdt hver krone, men jeg fikk den på 40% salg. De er også fantastiske på reparasjon også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Daquiry skrev:

Den er verdt hver krone, men jeg fikk den på 40% salg. De er også fantastiske på reparasjon også. 

Jeg har min på syvende vinteren nå, tror jeg. Kanskje den er eldre til og med. Så da rettferdiggjør det prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den var heslig, fryktelig kjerring og så billig ut på en måte, så blank.

Anonymkode: 9cda2...c29

Den finnes i flere farger, jeg har svart. Men hver sin smak 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8000kr for ei jakke? Det er jo helt hinsides. Hadde ikke betalt 8000 om jakka var aldri så fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daquiry skrev:

Den er verdt hver krone, men jeg fikk den på 40% salg. De er også fantastiske på reparasjon også. 

Jeg synes 40 % er alt for mye og, men den ser god og varm ut :)

Anonymkode: 1544d...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...