Gå til innhold

Oppbevaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bøker, filmer, spill og Cd er ligg rundt forbi. Har ingen stor oppbevaringsplass til alt innen samme sjanger på samme sted. Det er så frustrerende 🤔 hvor har dere det og hvilken type oppbevaring? Er ikke så glad i de åpne bokhyllene (i hvertfall ikke i stua). Det er så rotete. Har ikke så kjempestort hus, har fire soverom som er i bruk og ei lita loftstue som i hovedsak brukes som lekerom/plass til leker. Har i tillegg ei bod som er full. 

Anonymkode: 71490...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker åpne bokhyller, men hvis ikke du gjør det kan du jo bare ha bokhyller med dører? 

Anonymkode: 38914...229

Skrevet

Bøker har jeg i åpne bokhyller i stuen, i kjellerstuen, i gangen utenfor barnerommene og i kasser på loftet, jeg har veldig mye bøker ;)

CD'er ligger i en kasse på loftet, det er det ingen som bruker lenger. Vi har spotify og fabel.

DVD'er har vi en del av i to skuffer i tv-bordet, mest julefilmer og slike ting som ikke ligger på Viaplay eller på nett.

Brettspill har vi i et dobbelt skap med dører på.

Anonymkode: 0a2b5...1a8

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Bøker, filmer, spill og Cd er ligg rundt forbi. Har ingen stor oppbevaringsplass til alt innen samme sjanger på samme sted. Det er så frustrerende 🤔 hvor har dere det og hvilken type oppbevaring? Er ikke så glad i de åpne bokhyllene (i hvertfall ikke i stua). Det er så rotete. Har ikke så kjempestort hus, har fire soverom som er i bruk og ei lita loftstue som i hovedsak brukes som lekerom/plass til leker. Har i tillegg ei bod som er full. 

Anonymkode: 71490...3d8

https://www.ikea.com/no/no/p/billy-oxberg-bokhylle-med-vitrinedorer-hvit-s69281804/ 

Anonymkode: 0f28d...79a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...