Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #1 Skrevet 20. oktober 2019 Bøker, filmer, spill og Cd er ligg rundt forbi. Har ingen stor oppbevaringsplass til alt innen samme sjanger på samme sted. Det er så frustrerende 🤔 hvor har dere det og hvilken type oppbevaring? Er ikke så glad i de åpne bokhyllene (i hvertfall ikke i stua). Det er så rotete. Har ikke så kjempestort hus, har fire soverom som er i bruk og ei lita loftstue som i hovedsak brukes som lekerom/plass til leker. Har i tillegg ei bod som er full. Anonymkode: 71490...3d8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #2 Skrevet 20. oktober 2019 Jeg liker åpne bokhyller, men hvis ikke du gjør det kan du jo bare ha bokhyller med dører? Anonymkode: 38914...229
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 Bøker har jeg i åpne bokhyller i stuen, i kjellerstuen, i gangen utenfor barnerommene og i kasser på loftet, jeg har veldig mye bøker CD'er ligger i en kasse på loftet, det er det ingen som bruker lenger. Vi har spotify og fabel. DVD'er har vi en del av i to skuffer i tv-bordet, mest julefilmer og slike ting som ikke ligger på Viaplay eller på nett. Brettspill har vi i et dobbelt skap med dører på. Anonymkode: 0a2b5...1a8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #4 Skrevet 20. oktober 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bøker, filmer, spill og Cd er ligg rundt forbi. Har ingen stor oppbevaringsplass til alt innen samme sjanger på samme sted. Det er så frustrerende 🤔 hvor har dere det og hvilken type oppbevaring? Er ikke så glad i de åpne bokhyllene (i hvertfall ikke i stua). Det er så rotete. Har ikke så kjempestort hus, har fire soverom som er i bruk og ei lita loftstue som i hovedsak brukes som lekerom/plass til leker. Har i tillegg ei bod som er full. Anonymkode: 71490...3d8 https://www.ikea.com/no/no/p/billy-oxberg-bokhylle-med-vitrinedorer-hvit-s69281804/ Anonymkode: 0f28d...79a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå