Gå til innhold

Hva er din erfaring med å reise alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for venneløse? Er redd jeg skAl være sær som gjør det 😕 men siden det er forbanna vanskelig å få med seg folk så får man dra selv da...

Anonymkode: 9719e...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist mye alene og det har gått helt fint. Tror ikke noen tenker at det er for venneløse, bare at en er tøff. Spesielt farlig er det heller ikke, bare en tar noen forholdsregler i tilfelle lommetyver el.l.

Anonymkode: 111e5...b49

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har reist mye alene og det har gått helt fint. Tror ikke noen tenker at det er for venneløse, bare at en er tøff. Spesielt farlig er det heller ikke, bare en tar noen forholdsregler i tilfelle lommetyver el.l.

Hvor dro du?

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor dro du?

Mexico, Egypt, Tyrkia, Marokko, Spania, Italia, Thailand m.fl.

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mexico, Egypt, Tyrkia, Marokko, Spania, Italia, Thailand m.fl.

Hvem var best? Hva gjorde du der? Egypt høres utrygt ut.. og hvilke byer

Skrevet

Mexico hadde nydelige strender, men det var dyrt der, jeg var på Cancun halvøya, flere plasser. Egypt er spennende med pyramidene mm, jeg har vært i Kairo og ved kysten. I Tyrkia har jeg vært mange plasser, både i storbyer og turistplasser ved kysten, jeg likte spesielt godt Pamukkale. I Spania har jeg vært på alle Kanariøyene og Malaga området. I Italia har jeg vært rundt overalt, både i sør og i nord. I Thailand var jeg på noen øyer og ved kysten, rundt Phi Phi øyene. Vanskelig å si hva som var best, Thailand er flott og annerledes. Tyrkia er vel den plassen jeg reiser mest tilbake til, ikke så langt unna og ikke så dyrt, masse kultur.

Skrevet

Noen liker å reise alene. Jeg kjenner noen som gjør det. De ser jeg på som selvstendige og uavhengige. Jeg har ikke tenkt at de er venneløse. 

Anonymkode: 3293c...f69

Skrevet

Elsker å reise alene, jeg! Men man skal jo vite hva man gjør😉

Anonymkode: f5df9...237

Skrevet

Jeg drømmer om å reise alene. Syns det høres vidunderlig ut. Jeg gjør det jo i jobbsammenheng, men å bare dra et deilig og fint sted alene en uke, det skal jeg virkelig gjøre snart. Bare kose meg med gode bøker, fine turer, se på fine severdigheter og ha all verdens tid for meg selv. 

Jeg hadde virkelig ikke nølt hvis jeg var deg!

Anonymkode: 2f0ee...b1a

Skrevet

Ja jeg har reist flere ganger alene og synes det er helt nydelig :) Blitt kjent med andre på en annen måte enn om jeg hadde reist med en makker. Jeg trenger den aleneferien og nyter hver time av dagen. 

Skrevet

Elsker det :)

Har reist i hele verden, flere mnd av gangen. Alene så møter man så mye lettere på andre, og oppnår kontakt lettere fordi man "må". 

Anonymkode: 814ef...a1f

Skrevet

Blir man ikke liksom sett på som en enstøing når man gjør det? 

Jeg har faen meg enda ikke bestilt turen jeg.... har gnagd i tre uker nå. Har et par bekjente som kan møte meg der,da de bor der nå. Jeg vet ikke hva jeg er så redd for :( er ikke redd for å bli kidnappet, heller ikke for å bli drept. Så hva er det fa?

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Blir man ikke liksom sett på som en enstøing når man gjør det? 

Jeg har faen meg enda ikke bestilt turen jeg.... har gnagd i tre uker nå. Har et par bekjente som kan møte meg der,da de bor der nå. Jeg vet ikke hva jeg er så redd for :( er ikke redd for å bli kidnappet, heller ikke for å bli drept. Så hva er det fa?

Er du ikke blitt for gammel til å bekymre deg om hvordan andre ser på deg?

De du tar fly sammen med kommer ikke til å tenke på at du reiser alene ihvertfall:biggrin:

De du kjenner fra før av har vel allerede en inntrykk av deg vel, kommer det til å endres radikalt om du drar en tur på egenhånd?

Jeg hadde ikke sett rart på noen som gjorde det, tvert imot egentlig..

Skrevet

Jeg reiser mye alene. Men mest innenlands. Er ikke så glad i å reise i utlandet generelt. Reiser rundt i bilen og sover i den. Deilig å slippe å forholde seg til andre hele tiden

Anonymkode: 2c419...058

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...