Gå til innhold

Store smerter og blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått på p-ring nå siden mars da jeg sluttet på p-sprøyte. Nå reiste kjøresten bort i noen uker, og jeg tenkte at jeg ikke orket sette inn en ny ring mens han var borte. Så tok den ut torsdag for litt over to uker siden og fikk mensen sol vanlig. Men så kom magesmertene. De har pågått i 3-4 dager og blir værre. I går hadde jeg blodig (rosa) utflod og dagen før der kom der masse slim ut. Sorry detaljene. Jeg har enslmetriose og lurer på om det kan være det? Dette kan jo kalles en uregelmessig blødning, det har jeg vanligvis aldri. Jeg har så mye smerter at det gjør vondt å gå. Kan det være så enkelt som at kroppen er i ublanse siden jeg ikke satte inn ny ring? Blir jo litt bekymret :(

hilsen 36 åring

Anonymkode: 6e94a...12c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok ut spiralen i fjor, og etter 5 år uten menstruasjon omtrent, så kom det en del kraftige runder før kroppen stabiliserte seg. 

Vet ikke hvordan p-ring fungerer, men kroppen skal jo stabilisere seg etter et fremmedlegeme i kroppen. 

Jeg hadde så kraftig menstruasjon etter jeg tok ut spiralen, og mye vondt. Nå har jeg vanlig menstruasjon og vanlige mensen kramper. 

Anonymkode: 8f1d1...267

Skrevet

Okei, ja jeg tenkte det kanskje var det som skjedde. Men reagertr på smertene, de er helt forskjellig fra vanlige menstrasjonssmerter, og set blør jo ikke friskt blod heller. Mer en misfarget utflod. I dag virker det som smertene har bevegd seg lengre opp i magen også. Kan det være en infeksjon av noe slag? 

HI

Anonymkode: 6e94a...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...