Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Så latterlig. https://www.vg.no/i/K3k4pX Å montere IKEA-møbler er det enkleste i verden så lenge du følger monteringsanvisningen slavisk. Anonymkode: b64e2...c8a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så latterlig. https://www.vg.no/i/K3k4pX Å montere IKEA-møbler er det enkleste i verden så lenge du følger monteringsanvisningen slavisk. Anonymkode: b64e2...c8a Mye, mye pinligere å være et lite menneske uten andre gleder enn å rakke ned på andre. Anonymkode: 4036b...b35
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #3 Skrevet 20. oktober 2019 Eneste som er pinlig her er at du ikke skjønner den åpenbare (gode) humoren til disse jentene. Anonymkode: 41a47...da3
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #4 Skrevet 20. oktober 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Eneste som er pinlig her er at du ikke skjønner den åpenbare (gode) humoren til disse jentene. Anonymkode: 41a47...da3 Jeg tror vi er ganske mange som ikke ser noe humoristisk i dette. Jeg synes virkelig det er ille hvor lite praktisk sans svært mange har. Og jeg er fullstendig klar over at jeg er for gammel og jordnær for dagens humor. Anonymkode: b64e2...c8a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #5 Skrevet 20. oktober 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror vi er ganske mange som ikke ser noe humoristisk i dette. Jeg synes virkelig det er ille hvor lite praktisk sans svært mange har. Og jeg er fullstendig klar over at jeg er for gammel og jordnær for dagens humor. Anonymkode: b64e2...c8a Det å ha sans for god humor har virkelig ingenting med alder å gjøre. Hilsen 50-åring som lo godt av dette. Anonymkode: c5755...668
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #6 Skrevet 20. oktober 2019 Åh, kjære tid😅 Du har et trist liv! Anonymkode: 66033...97b
sug lut Skrevet 20. oktober 2019 #7 Skrevet 20. oktober 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Så latterlig. https://www.vg.no/i/K3k4pX Å montere IKEA-møbler er det enkleste i verden så lenge du følger monteringsanvisningen slavisk. Anonymkode: b64e2...c8a Kvinner som gjør et poeng av hvor ubrukelige de er... Usedvanlig kjedelig og jeg fatter ikke hva dette har i media å gjøre
DetYrer Skrevet 20. oktober 2019 #8 Skrevet 20. oktober 2019 De tar det jo ikke seriøst i det hele tatt, og jeg forstår spøken deres veldig godt, jeg. Ler ikke høyt av det akkurat, men tenker at de kunne fått det til om de ville. De ville bare ikke
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #9 Skrevet 20. oktober 2019 1 minutt siden, DetYrer skrev: De tar det jo ikke seriøst i det hele tatt, og jeg forstår spøken deres veldig godt, jeg. Ler ikke høyt av det akkurat, men tenker at de kunne fått det til om de ville. De ville bare ikke Akkurat det er veldig trist. Vi har blitt så bortskjemte at det liksom skal være greit å ikke gidde å gjøre en insats for å fikse noe. Hadde de vist samme bilde og bedt om hjelp til å lære å montere det eller med tekst om at første forsøk var mislykket, prøver igjen, da kunne jeg ledd og fått litt både sympati og respekt for dem. Nå tenker jeg bare at de er bortskjemte unger som forsøker å spille på sin "stalkarslighet" for å få det som de vil. Anonymkode: 81efb...eea
DetYrer Skrevet 20. oktober 2019 #10 Skrevet 20. oktober 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat det er veldig trist. Vi har blitt så bortskjemte at det liksom skal være greit å ikke gidde å gjøre en insats for å fikse noe. Hadde de vist samme bilde og bedt om hjelp til å lære å montere det eller med tekst om at første forsøk var mislykket, prøver igjen, da kunne jeg ledd og fått litt både sympati og respekt for dem. Nå tenker jeg bare at de er bortskjemte unger som forsøker å spille på sin "stalkarslighet" for å få det som de vil. Anonymkode: 81efb...eea Nei, jeg har andre ting å tenke på så synes ikke det er trist i det hele tatt. Det som er trist er at helse-Norge er som det er, og at pasienter står årevis i kø uten å få hjelp.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #11 Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Akkurat det er veldig trist. Vi har blitt så bortskjemte at det liksom skal være greit å ikke gidde å gjøre en insats for å fikse noe. Hadde de vist samme bilde og bedt om hjelp til å lære å montere det eller med tekst om at første forsøk var mislykket, prøver igjen, da kunne jeg ledd og fått litt både sympati og respekt for dem. Nå tenker jeg bare at de er bortskjemte unger som forsøker å spille på sin "stalkarslighet" for å få det som de vil. Anonymkode: 81efb...eea Men hva er det de vil da? Jeg skjønner ikke med min beste vilje at dette kan være provoserende for noen 🤪 Det er en kjempediger ikke-sak. Anonymkode: 567b7...f5a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #12 Skrevet 20. oktober 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hva er det de vil da? Jeg skjønner ikke med min beste vilje at dette kan være provoserende for noen 🤪 Det er en kjempediger ikke-sak. Anonymkode: 567b7...f5a Det provoserer meg at de ikke evner å følge en monteringsanvisning, og at de faktisk synes det er greit å framstå som udugelige i enkelt praktisk arbeid. Anonymkode: b64e2...c8a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #13 Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Akkurat det er veldig trist. Vi har blitt så bortskjemte at det liksom skal være greit å ikke gidde å gjøre en insats for å fikse noe. Hadde de vist samme bilde og bedt om hjelp til å lære å montere det eller med tekst om at første forsøk var mislykket, prøver igjen, da kunne jeg ledd og fått litt både sympati og respekt for dem. Nå tenker jeg bare at de er bortskjemte unger som forsøker å spille på sin "stalkarslighet" for å få det som de vil. Anonymkode: 81efb...eea Enig! Anonymkode: dcd96...818
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #14 Skrevet 20. oktober 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det provoserer meg at de ikke evner å følge en monteringsanvisning, og at de faktisk synes det er greit å framstå som udugelige i enkelt praktisk arbeid. Anonymkode: b64e2...c8a Selvironi, kalles det på godt norsk! Anonymkode: e9de3...f61
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #15 Skrevet 20. oktober 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Selvironi, kalles det på godt norsk! Anonymkode: e9de3...f61 Nææh, er ikke helt enig i det. At to jenter som må ha skjønt på et tidlig stadie av byggingen at noe er feil bare fortsetter og fortsetter så ting blir mer og mer feil, bruker strikk osv er ikke selvironi altså, det er ren og skjær dumhet... De lo sikkert godt underveis, og jeg mistenker de kom lenger og lenger ned i rødvinsglasset også, for så dum går det ikke an å bli. Anonymkode: 9be48...3f9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2019 #16 Skrevet 20. oktober 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det provoserer meg at de ikke evner å følge en monteringsanvisning, og at de faktisk synes det er greit å framstå som udugelige i enkelt praktisk arbeid. Anonymkode: b64e2...c8a Som sagt, en ikke-sak. Det må være slitsomt å irritere seg over all slags bagateller. Anonymkode: 567b7...f5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå