Gå til innhold

Erfaringer med dr Schrammek-produkter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble anbefalt produkter fra dr Schramnek av en hudlege. Har sensitiv hud og rødhet som følge av tydelige blodkar. 
Men siden legen selv selger produktene ble jeg umiddelbart skeptisk. Hun hadde nemlig ingen andre anbefalinger enn akkurat disse......

Så..... før jeg investerer en hel formue i ennå en ny hudpleieserie....Er det noen som har gode erfaringer med denne? 

Anonymkode: 82e1c...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt om den! Googlet den litt nå. Jeg ble skeptisk til noen av bildene de har der, for de er tydelig veldig manipulerte, såpass at jeg blir skeptisk til hele greia uansett hvor bra det kan høres ut i teorien.

En venninne av meg, som sliter voldsomt med huden sin, bl.a. med samme som deg, fikk anbefalt La Roche-Posay av hudlege. Sa han kunne anbefalt andre og dyrere også, men mente den var en av de beste. Den serien er også mer fornuftig i pris enn mange andre som lover gull og grønne skoger.

Jeg har problemhud selv, har minst like god effekt av La Roche-Posay som jeg har hatt av svinedyre andre serier.

Kjøper den på apotek. Er du ute og reiser så får du også kjøpt den på Gardermoen.

Anonymkode: 51bfa...8f2

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri hørt om den! Googlet den litt nå. Jeg ble skeptisk til noen av bildene de har der, for de er tydelig veldig manipulerte, såpass at jeg blir skeptisk til hele greia uansett hvor bra det kan høres ut i teorien.

En venninne av meg, som sliter voldsomt med huden sin, bl.a. med samme som deg, fikk anbefalt La Roche-Posay av hudlege. Sa han kunne anbefalt andre og dyrere også, men mente den var en av de beste. Den serien er også mer fornuftig i pris enn mange andre som lover gull og grønne skoger.

Jeg har problemhud selv, har minst like god effekt av La Roche-Posay som jeg har hatt av svinedyre andre serier.

Kjøper den på apotek. Er du ute og reiser så får du også kjøpt den på Gardermoen.

Anonymkode: 51bfa...8f2

La roche posay får jeg masse utslett av. 

HI, ikke testet det men det er som med de fleste hudpleieserier, noen liker de andre ikke. Be om å få med gratis prøver da får du testet det. 

Jeg har sensitiv hud og tåler svært få produkter pga parfymer og konserveringsmiddel som er i. Jeg bruker nå neostrata. Den er også dyr men jeg tåler den. Anbefaler deg ikke den serien men det er sikkert mange tester å lese på nett. 

Anonymkode: 2841a...7b5

Skrevet (endret)

Takk for tilbakemeldinger.

jeg fikk et par gratisprøver, men disse var så små at det holdt bare til en prøve.

jeg har tidligere forsøkt La roche, men den likte ikke huden min!

og; ikke meningen å være anonym i første innlegg🙈

Endret av Kamomille
Skrevet

Har du prøvd Neostrada ? Mye billigere ig funker veldig bra i kombo med vegansk og hos dermatologisk sykepleier😊

Skrevet

Jeg har prøvd både produktene og noen av behandlingene fra dette merket og jeg likte det ikke. Har sensitiv hud og reagerer på mye, inkludert denne serien.

Jeg endte med å bytte hudpleier og startet med exuviance, brukte produktene hjemme og gikk fast til hudpleier for dyprens over en periode. Nå har jeg opparbeidet meg en toleranse jeg aldri har hatt før og kan «leke» meg med hudpleie og utforske flere produkter og merker, uten at huden reagerer.

En ting jeg har lært er at det veldig sjeldent er sånn at et merke har jevnt over gode produkter, de fleste har ett eller to produkter som bærer resten av serien. Nå bruker jeg produkter fra flere merker og har funnet ting som fungerer for meg.

Anonymkode: d2362...134

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...