Gå til innhold

Lønn barnevernspedagog


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å søke på en stilling som barnevernspedagog. Noen som vet hva lønnen ligger på? Finner ikke ut noe på nettet. Har 10 års ansiennitet. 

Anonymkode: 00904...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer nok ann på hvor i landet du bor. Jobber som saksbehandler i en barneverntjeneste i Oslo, har også 10 års ansinitet -og tjener 571 000 kr. Tror lønna i Oslo ligger høyere enn mange andre kommuner. 

Anonymkode: 327cc...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer nok ann på hvor i landet du bor. Jobber som saksbehandler i en barneverntjeneste i Oslo, har også 10 års ansinitet -og tjener 571 000 kr. Tror lønna i Oslo ligger høyere enn mange andre kommuner. 

Anonymkode: 327cc...c7f

Takk for svar! Jeg jobber som pedagogisk leder og har 545,-Jeg bor i en liten by utenfor Oslo. Lønnen er nok mye mindre enn din.

Anonymkode: 00904...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 13 år og jobber som teamleder. Har 506 000 i året. Det er inkludert vakttillegg for å ha beredskapsvakt hver 9.uke 

Anonymkode: eb96a...9d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har 13 år og jobber som teamleder. Har 506 000 i året. Det er inkludert vakttillegg for å ha beredskapsvakt hver 9.uke 

Anonymkode: eb96a...9d6

Hvor i landet jobber du? Kan ikke forstå hvorfor jeg tjener mere i barnehagen enn i barnevernet.? Overrasket meg..

Anonymkode: 00904...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En i min nærmeste familie har 5 års ansiennitet, og tjener i underkant av 440000,- Middels stor kommune med by.

Anonymkode: 32708...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...