Gå til innhold

Mensen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk mensen på mandag,ca 14 dager over normal tid (var sånn for 1år siden også), pleier å var ei 4-5 dager,så i går var detbareså vidt jeg så litt farge på papiret..Idag var det først litt rødt, før det ble brunt det som kom,men nå begynte jeg da å blø litt igjen,litt vondt nederst i magen og i korsryggen..Noen som har vært borti det? Normalt? Var hos gynekolog for 11 måneder siden og alt var bra med celleprøve og det han så på ul..Mensen var akkurat lik etter at jeg hadde vært der,da kom den 2-3 uker etter tida men da blødde jeg 3dager før det var opphold på 14 dager før det begynte igjen..Var sånn i 2-3 sykluser før det ble normalt igjen..Så holdt seg stabilt til nå...Er 41 år så tenkte om det begynner å skje noe i kroppen ang overgangsalderen 🤔 Bekymrer meg for at det er noe galt,men får nå bare følge med og se ei stund, har uansett legetime 30 okt så det er ikke lenge til..

Anonymkode: ff557...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.10.2019 den 16.12, Anonym bruker skrev:

Mensforstyrrelser en gang i blant er helt normalt.

Anonymkode: d7b44...792

Kan det være normalt at jeg begynner å småblø igjen etter 2 dagers opphold? Første gang i går,da borte igjen men begynte å småblø litt igjen idag..Men hadde ikke mensen blitt så forsinket så hadde der stemt at den skullekommer rundt disse dager....

Hi

Anonymkode: ff557...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...