Gå til innhold

Konfirmasjonsgave til sønnen 🤔


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Datteren min fikk bunaden min pluss en London tur fra oss til konfirmasjonen.

Fra faren fikk hun firhjuling, og oppkjøring.

Til våren skal sønnen vår konfirmeres, og sliter med å tenke ut gave, føler at søsteren fikk så mye ettersom jeg og faren hennes ikke er sammen, så spekulerer veldig på hva han skal få 🤔. Vurderer båt og noe attåt? Noen ideer, han er ikke så glad i reiser.

Anonymkode: 1ff9f...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sønnene mine (nå 16 og 18 år) har begge fått en liten båt og lappen på lett motorsykkel.

De kjørte båten et års tid også solgte de den og kjøpte seg motorsykkel. Det har vært veldig suksess her, og årene på lett sykkel har jo gjort overgangen til bil veldig grei for eldste. Med nest eldste ser jeg at mange kompiser har trimmede mopeder, og da er det mye, virkelig mye, tryggere med en lett motorsykkel som er laget for farten den kjører i og ikke minst kjøreopplæringen som er veldig mye bedre for motorsykkel enn for moped (mopedopplæringen er en vits!)

Anonymkode: c5b79...441

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, sug lut skrev:

Herre, for et nivå på gaver. 

Noen ideer på gaver da?

Anonymkode: 1ff9f...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi gutten det samme som jenta fikk. Bunad og tur fra deg, firhjuling og oppkjøring fra far. Hvorfor må han få moe annet?

Anonymkode: ee6bb...a5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle får bunad uavhengig av konfirmasjon, døtrene til konfirmasjon og sønnene når de er mer utvokst.

Sølv har de alle fått både litt etter hvert og til konfirmasjon.

Guttene har i tillegg fått dress, jentene et arvet smykke hver. 

Videre får de hvert sitt fotoalbum til konfirmasjonen.  

De får lappen på bil også, men ikke til konfirmasjonen. Jeg synes ikke noe om gavebonanza til en konfirmant, det er ikke nødvendigvis 10 000vis av kroner som blir verdsatt mest.

Endret av amandine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...