Gå til innhold

Langhelgtur med to unge tenåringer


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å ta med barna mine på helgetur. Har dere tips til hvor det ville være fint å dra? Det er jente på 13 og gutt på snart 16...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes London var skikkelig skuffende.. hva gjorde jeg feil? Ville valgt Roma for kultur og varme. Krakow for lommeboka og kort flytur. Ellers synes jeg Edinburgh var fantastisk. Veldig Harry Potter dersom noen av barna liker det. 

Anonymkode: 626a5...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes London var skikkelig skuffende.. hva gjorde jeg feil? Ville valgt Roma for kultur og varme. Krakow for lommeboka og kort flytur. Ellers synes jeg Edinburgh var fantastisk. Veldig Harry Potter dersom noen av barna liker det. 

Anonymkode: 626a5...897

Det er for meg nesten ubegripelig. Vi har vært det ofte med barna, og de har vært i alderen fra 6 år til unge voksne. Ingen av oss blir lei London, og alle har hatt det gøy sammen og kost seg hver gang. 
Hva gjorde dere i London da?
 

Anonymkode: f0aa7...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt dem med på en skitur fra hytte til hytte i marka. Masse tid sammen og godt både for miljøet og kroppen.

Anonymkode: bf795...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Stockholm, Gøteborg, København og Århus burde ha plenty for å sysselsette dere. Så slipper man å fly også.

Anonymkode: faa8d...c8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville tatt dem med på en skitur fra hytte til hytte i marka. Masse tid sammen og godt både for miljøet og kroppen.

Anonymkode: bf795...403

Jeg er nok rimelig høygravid innen det er skiføre, men vi har hytte på heia og går vanligvis mye på ski i skisesongen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Både Stockholm, Gøteborg, København og Århus burde ha plenty for å sysselsette dere. Så slipper man å fly også.

Anonymkode: faa8d...c8b

Det kommer jo an på hvor  landet hun bor, da. Det fins jo ganske mange som bor andre steder enn i og rundt Oslo (selv om det kan være vanskelig å begripe for de som bor der). Blir langt å ta en langhelg med tog til Århus hvis hun bor i Bodø.

Anonymkode: f0aa7...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...