Gå til innhold

Synlige stive brystvorter... Flaut? Vulgært?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noe som er helt normalt. Syntes dere det er flaut eller vulgært om dere får ordentlige stive brystvorter som vises igjennom klærene? Eller bryr du deg ikke?

Anonymkode: 30368...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg går ofte uten bh og bryr meg ikke om at mine stive nippler vises. Det er jo faktisk også «inn». Alle kjendiser går jo rundt sånn, og tror heller ikke at noen bryr seg😊

Anonymkode: e1726...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er så små at de synes ikke omtrent uansett. Ser ut som hodet på knappenåler. Pga. Størrelsen så fikk vi ikke til ammingen 🙄

Anonymkode: fe93a...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mine er så små at de synes ikke omtrent uansett. Ser ut som hodet på knappenåler. Pga. Størrelsen så fikk vi ikke til ammingen 🙄

Anonymkode: fe93a...2fd

Klarer ikke å se det for meg engang. Det har jeg ALDRI sett.

Anonymkode: c38db...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes aldri, har bh som kamuflerer det. Synes det både er stygt, vulgært og unødvendig! Om man ikke har giga brystvorter så er det fullt mulig å skjule altså.

Anonymkode: 6efb5...25e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klarer ikke å se det for meg engang. Det har jeg ALDRI sett.

Anonymkode: c38db...0d6

Jeg ser det daglig. Som regel står de ikke ut i det hele tatt så er helt flatt der brystvortene er. Er de stive er de fremdeles bitte små. Forsøkte slike gummiknopper til å hjelpe til med ammingen, men de fikk ikke nok feste og uten den gummigreia fikk ikke barnet tak for det var ikke noe å få tak i

Anonymkode: fe93a...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser det daglig. Som regel står de ikke ut i det hele tatt så er helt flatt der brystvortene er. Er de stive er de fremdeles bitte små. Forsøkte slike gummiknopper til å hjelpe til med ammingen, men de fikk ikke nok feste og uten den gummigreia fikk ikke barnet tak for det var ikke noe å få tak i

Anonymkode: fe93a...2fd

Jeg forstår det. Høres kjipt ut.

Anonymkode: c38db...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra 74, så da jeg var liten gikk stort sett alle uten bh, så slikt var vanlig og synlig og ikke noe å tenke på. Selv var jeg ungdom på slutten av 80-tallet/starten av 90-tallet. Da var alt med 70-tallet forferdelig og gammeldags. INGEN viste seg med brystvorter som kunne ses gjennom klærne. Det sitter stadig i meg, så jeg tør ikke annet enn å bruke fullt vattert bh til enhver tid. Selvom jeg er positiv til en litt mer naturlig stil.

Jeg synes ikke det er vulgært eller flaut om andre går slik. I mine øyne er det silikonepupper og fillers mm som er vulgært. 

Anonymkode: 0f9a1...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe annet enn naturlig. Mannfolk får det også, og vi ser ikke de skjule det med vattert bh eller andre duppedingser.

Jeg HATER å gå med bh, og går da naturligvis uten. Om noen skulle se mine stive brystvorter og mene det er vulgært få de bare mene det.

Anonymkode: ec979...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går sjelden med bh og bryr meg ikke om noen skimter konturene av brystvorter under klærne.

Anonymkode: 2bfb3...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg går ofte uten bh og bryr meg ikke om at mine stive nippler vises. Det er jo faktisk også «inn». Alle kjendiser går jo rundt sånn, og tror heller ikke at noen bryr seg😊

Anonymkode: e1726...9aa

Bruker neste aldri BH, så andre kan se brystvortene mine innimellom, men det bryr jeg meg ikke om. Liker ikke å gå med BH🙂

 

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes ikke det er vulgært eller flaut om andre går slik. I mine øyne er det silikonepupper og fillers mm som er vulgært. 

Er 100% enig med deg🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Elizabeth89 skrev:

Bruker neste aldri BH, så andre kan se brystvortene mine innimellom, men det bryr jeg meg ikke om. Liker ikke å gå med BH🙂

 

Er 100% enig med deg🙂

Hvorfor liker du ikke å gå med BH? Har du ikke pupper? Hvis jeg går uten, får jeg vondt.

Ikke bare i puppene som da spretter når jeg løper, men også i brystvortene som blir slitt mot stoffet i toppen jeg har på meg. Går ofte med bomull, og det sliter mot huden, da særlig den sarte huden på brystene. BH'ene mine beskytter mot det :) Og gjør det mindre vondt å løpe.

Anonymkode: c38db...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg forstår det. Høres kjipt ut.

Anonymkode: c38db...0d6

Her ser du. Her er brystvorten stiv ... 

20191019_165939.jpg

Anonymkode: fe93a...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor liker du ikke å gå med BH? Har du ikke pupper? Hvis jeg går uten, får jeg vondt.

Ikke bare i puppene som da spretter når jeg løper, men også i brystvortene som blir slitt mot stoffet i toppen jeg har på meg. Går ofte med bomull, og det sliter mot huden, da særlig den sarte huden på brystene. BH'ene mine beskytter mot det :) Og gjør det mindre vondt å løpe.

Anonymkode: c38db...0d6

Hvis du har gått med bh bestandig blir poppene "sarte" og tåler lite. Jeg er over 50 og har stort sett aldri brukt bh. Jeg har ikke store pupper, en helt vanlig b-cup. Mine pupper har blitt faste og brystvorten tåler fint kontakt med stoff. Brystvortene har riktignok slitt hull på et par trøyer, men jeg blir aldri sår og jeg får ikke vondt hverken når jeg løper eller hopper på trampoline.

Anonymkode: 2bfb3...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har gått med bh bestandig blir poppene "sarte" og tåler lite. Jeg er over 50 og har stort sett aldri brukt bh. Jeg har ikke store pupper, en helt vanlig b-cup. Mine pupper har blitt faste og brystvorten tåler fint kontakt med stoff. Brystvortene har riktignok slitt hull på et par trøyer, men jeg blir aldri sår og jeg får ikke vondt hverken når jeg løper eller hopper på trampoline.

Anonymkode: 2bfb3...62d

Litt mye generalisering der...

Jeg er rett under 50, har alltid gått med bh siden jeg utviklet såpass størrelse på brystene mine. Har definitivt ikke såre brystvorter.

Om man får vondt om man løper eller hopper kommer jo an på flere ting, størrelse på puppene, ikke minst, men også hormoner og bh-bruk.

Anonymkode: eb619...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du har gått med bh bestandig blir poppene "sarte" og tåler lite. Jeg er over 50 og har stort sett aldri brukt bh. Jeg har ikke store pupper, en helt vanlig b-cup. Mine pupper har blitt faste og brystvorten tåler fint kontakt med stoff. Brystvortene har riktignok slitt hull på et par trøyer, men jeg blir aldri sår og jeg får ikke vondt hverken når jeg løper eller hopper på trampoline.

Anonymkode: 2bfb3...62d

Så fint for deg, da! Jeg har d-cup og det kan ikke sammenlignes dessverre. B-pupp er jo nesten flatt :)

Anonymkode: c38db...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Litt mye generalisering der...

Jeg er rett under 50, har alltid gått med bh siden jeg utviklet såpass størrelse på brystene mine. Har definitivt ikke såre brystvorter.

Om man får vondt om man løper eller hopper kommer jo an på flere ting, størrelse på puppene, ikke minst, men også hormoner og bh-bruk.

Anonymkode: eb619...68c

Ja, det er helt sikkert mangeting som har betydning, men spessielt for hvor sarte brystvortene er for å ble såre er veldig mye avhengi av hvor mye du bruker bh. Det går også ganske fort å endre på.

Anonymkode: 2bfb3...62d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor liker du ikke å gå med BH? Har du ikke pupper? Hvis jeg går uten, får jeg vondt.

Ikke bare i puppene som da spretter når jeg løper, men også i brystvortene som blir slitt mot stoffet i toppen jeg har på meg. Går ofte med bomull, og det sliter mot huden, da særlig den sarte huden på brystene. BH'ene mine beskytter mot det :) Og gjør det mindre vondt å løpe.

Anonymkode: c38db...0d6

Det skjønner jeg, mange venninner duer det samme. Men joda, jeg har store pupper, det er derfor jeg ikke liker å gå med BH. Det føles som en tvangstrøye når jeg går med den, sikkert en vanesak🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ser det daglig. Som regel står de ikke ut i det hele tatt så er helt flatt der brystvortene er. Er de stive er de fremdeles bitte små. Forsøkte slike gummiknopper til å hjelpe til med ammingen, men de fikk ikke nok feste og uten den gummigreia fikk ikke barnet tak for det var ikke noe å få tak i

Anonymkode: fe93a...2fd

Dette forstår jeg ikke helt. Babyen skal jo ikke suge på brystvorta, men gape over hele det mørke området og så presse melken ut. Hvordan kan størrelsen på selve brystvorten ha noe å si?

Anonymkode: e8872...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her ser du. Her er brystvorten stiv ... 

20191019_165939.jpg

Anonymkode: fe93a...2fd

Er det en stiv brystvorte? Ser mer vanlig ut. 

Anonymkode: 30368...419

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagere på om jeg ser det, men tenker mer på at sånn ville jeg aldri selv gått. Går alltid med bh om ikke blir nakkeproblemene verre.

Anonymkode: ac640...1c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg møter folk hjemme hos dem tenker jeg ikke så mye på det. 
Men i jobbsammenheng synes jeg det er upassende. 

Anonymkode: d25d9...f1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er upassende på samme måte som for korte skjørt og for dype utringninger. 

Lite stilig, rett og slett. 

Anonymkode: bf03b...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...