Gå til innhold

Utakknemlig gubbfaen!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen i huset er nyoperert og trenger hjelp til det meste. Men...istede for å faktisk sette litt pris på det er det sure miner og klaging uansett hva jeg gjør. Bandasjen er ikke god nok, maten er feil, klærne ikke raskt nok vaska, ungene snakker for høyt. Fatter ikke at det er mulig å være så sur og vrang. Men når han får besøk av andre er tonen så fin og han ler og ler når de sier noe. Men til meg - surt surt surt. Livet er digg 🙂

Anonymkode: 40bd7...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Mannen i huset er nyoperert og trenger hjelp til det meste. Men...istede for å faktisk sette litt pris på det er det sure miner og klaging uansett hva jeg gjør. Bandasjen er ikke god nok, maten er feil, klærne ikke raskt nok vaska, ungene snakker for høyt. Fatter ikke at det er mulig å være så sur og vrang. Men når han får besøk av andre er tonen så fin og han ler og ler når de sier noe. Men til meg - surt surt surt. Livet er digg 🙂

Anonymkode: 40bd7...2e8

Drit i ham, da. Forlat ham og la ham ligge der og være motbydelig helt aleine. Du trenger ikke sånt.

Anonymkode: 620dd...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sagt fra til ham?

Jeg ville sagt at siden han kan oppføre seg høflig og hyggelig når dere har besøk, så burde han også greie å oppføre seg høflig og hyggelig mot deg som han liksom skal være glad i og som gjør alt nå som han ikke kan bidra selv.

Jeg hadde sagt tydelig til ham at du forsøker å hjelpe ham, men at det å være operert ikke gir ham frikort til primadonnaoppførsel og det å være ubehagelig mot deg og ungene og kun klage.

Om han har mye smerter eller er veldig sliten etter operasjonen så kan støy fra ungene være slitsomt, da går det an å be dem dempe seg, men da på en ordentlig måte.

 

Anonymkode: c744d...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...