Gå til innhold

Gode votter


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Varme, gode høstvotter. Tips? Prøvde Kattnakken ullvotter som vi har vært fornøyde med andre år, men barnet klager over at de klør... 

 

Anonymkode: ec219...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Superdolly skrev:

Hestra. Eller hjemmestrikkede, tova, men det utgår kanskje?

Ja, blant annet av samme grunn. Men har Hestra høstvotter da? Blir litt varmt med fullfôra votte nå.

Anonymkode: c3b87...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstvotter har jeg aldri kjøpt, men Hestra har mange ulike typer votter. Må innrømme at jeg leste innlegget litt fort og tenkte "varme votter", ikke "høstvotter".

Ellers bruker mine barn hjemmestrikkede mønsterstrikkede votter, a la Selbuvotter, og hvis du kan strikke går det jo an å velge for eksempel alpakkagarn eller noe som ikke klør, sånn til høst og vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fire barn og har prøvd allverdens votter, og har funnet ut at billige er like bra som dyre. Det er bedre å ha tre par votter fra HM der som de kan bytte når de gamle blir våte eller kalde enn å ha et par kjempedyre Hestravotter som også blir våte og kalde når de har vært ute en stund.

Min erfaring er at votter er forbruksvare, de blir slitt istykker uansett hva de heter og hvor dyre de er, eller de forsvinner for godt eller for en periode ;)

Det ungene trenger er å bytte votter når de har vært ute en stund, og da å kunne hente seg et par nye votter inne på plassen sin er gull.

Anonymkode: a74b6...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...