GĂ„ til innhold

Hva synes dere om dette huset?🏡

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint 👍

Anonymkode: 54968...0a2

Skrevet

Fin 😁👍 og deilig med vaskerom i den etasjen soverommene er 👍👍

Skrevet

Kjempefint!! Der kunne jeg godt bodd! 🙂 

Skrevet

ikke min smak, men fint nabolag 😃

Anonymkode: e41cb...661

Skrevet

Likte det veldig godt. Pluss med to bad og romlĂžsningen var bra

Anonymkode: 0680b...c5e

Skrevet

Fint, men jeg hadde nok malt noen av rommene. Eneste jeg har Ä sette fingeren pÄ er terrassen. Hvorfor ikke ha terrassen i tilknytning til kjÞkkenet. Vi spiser ofte ute om sommeren og liker Ä ha kort vei fra kjÞkkenet til uteomrÄdet. 

Anonymkode: 5e72e...129

Skrevet

Koselig og brukbart hus - men jeg fÄr rykninger bare ved tanken pÄ Ä skulle holde det kjÞkken! Det ville vÊre et lite helvete Ä skulle holde alle de krinkelkroker i frontene rene. 

Anonymkode: 8d8be...01d

Skrevet

Helt ok.

Anonymkode: b39c3...5ab

Skrevet

Fint hus 😊

Anonymkode: 987c4...cd2

Skrevet

Fint, og ser ut som et rolig og koselig strÞk ogsÄ.

Anonymkode: dcae1...4bf

Skrevet

Fint hus, men mangler overbygg pÄ terrassen og har bare én garasje. Ikke livslÞpsstandard, det er en vesentlig mangel, spÞr du meg. 

Anonymkode: 8ec78...0dd

Skrevet

Synes det var veldig fint! Det eneste jeg ikke liker, er at det ikke er vindu pÄ badet nede. Men ellers fin planlÞsning!

Anonymkode: b431f...948

Skrevet

🙄🙄

Anonymkode: f99bb...7cf

Skrevet

FÞr jeg Äpnet linken tenkte jeg «sikkert et hus pÄ Neskollen. Av en eller annen grunn kommer det med jevne mellomrom spÞrsmÄl om hva forumbrukerne synes om et relativt nytt hus i det omrÄdet. 

Jeg liker selve huset ganske godt, men er skeptisk til omrÄdet. Det er mange innflyttere, og ganske mange som sliter. Vet det fordi jeg jobber i en bransje der jeg fÄr kjennskap til store barn/ungdommer med vansker. Vet at Vormsund ungdomsskole over flere Är har slitt med elevene, det er mange som skaper brÄk pÄ skolen, det er rus og vold i og rundt skolens omrÄde. 

Anonymkode: 95dd8...0a3

Skrevet

Huset var fint. Kunne godt bodd i det huset. Men jeg likte ikke plassen. Har alltid bodd litt Ăžde, sĂ„ trenger mer privatliv og stĂžrre tomt rundt meg 😅

Anonymkode: 7ed79...562

Skrevet

At huset ligger i en sving hadde ikke funket for meg, med to av husveggene sÄ nÊrt veien. Helt uaktuelt. 

Innvendig var huset pent. Ville malt vegger og kastet ut den heslige innredninga pĂ„ vaskerommet😅

Anonymkode: 069f8...879

Skrevet

Litt liten stue etter min smak, men lykke til med salget

Anonymkode: 01dae...3ed

Skrevet

For meg blir det ogsÄ helt feil Ä bo midt i et kryss, selv om det kanskje ikke er all verden trafikk der. Tomten er ogsÄ negativ for meg, ikke noe uteomrÄde og fullt innsyn fra alle kanter til tomten.

Ellers et fint nok hus, selv om det blir for mye hvitt og upersonlig for min del.

Anonymkode: e4569...ba7

Skrevet

Huset et fint nok, 2.gang det selges tror jeg. Bor selv pÄ neskollen, barneskolen er sprengt sÄ det er et minus, politikerne jobber ikke aktivt med lÞsninger, skal bygges en internasjonal skole der. HÞrt mye drit om ungdomskolen, men sÄnn er det pÄ de fleste ungdomskoler (har bodd flere steder). 3 barnehager, har hatt barn i 2 av de og er veldig fornÞyd. Bra tilbud til barn mtp idrett,barnevennlig og skogen i nÊrheten. Tenk litt pÄ solforholdet der huset ligger. Syns det er stiv pris da. Men alt i alt er vi veldig fornÞyde. 

Jobber du inn mot Oslo mÄ du regne med kÞ pÄ E6, for hvis det regner eller snÞr bitte litt er det full stans fra KlÞfta,men det finnes omveier. 

Anonymkode: 2a07e...a42

Skrevet

Jeg ville ikke ha kjÞpt det, mest pga tomt. Liker hage i vater og ikke bakke. Vi skal selge selv fordi vi savner uteomrÄde. 

Beklager og si det, men jeg likte ikke huset sĂ„ godt heller😑 Litt sjellĂžst for min smak. 

Men igjen, det er bare min smak daâ˜ș

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Litt liten stue etter min smak, men lykke til med salget

Anonymkode: 01dae...3ed

Ikke mitt hus, ville bare hÞre andres meninger. 

Har fĂ„tt gode rĂ„de fra samtlige her inne. Og tusen takk for det😌

Anonymkode: 25b62...7b7

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

At huset ligger i en sving hadde ikke funket for meg, med to av husveggene sÄ nÊrt veien. Helt uaktuelt. 

Innvendig var huset pent. Ville malt vegger og kastet ut den heslige innredninga pĂ„ vaskerommet😅

Anonymkode: 069f8...879

Synes innredningen pĂ„ vaskerommet var fint jeg, noe utenom det vanlige, bare eieren som ikke er sĂ„ tankefull mtp innredningen. Synes det var kult, bare stĂžvsuge stĂžv, slipper Ă„ tĂžrke stĂžv😁

Anonymkode: 25b62...7b7

Skrevet

Fint hus, men tomta var helt hÄplÞs. Ville ikke bodd der pga tomta

Anonymkode: bf91a...7fb

Skrevet

Litt vel nĂŠre veien.

ellers et greit hus helt vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...