GĂ„ til innhold

Barnebursdag-leker😁

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal for fÞrste gang feire bursdagen til jenta vÄr som blir 6 Är og jeg lurer da pÄ om dere bruker Ä ha leker som de skal gjÞre?eks limbo osv?

Vil gjerne ha tips til leker som passer til 5-6 Ă„ringer😬

Anonymkode: 45a37...dda

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri organisert leker i barneselskap. Min erfaring er at barna har en hverdag som er sÄ styrt at de synes det er deilig Ä fÄ leke fritt med noen andres leker. 

Skrevet

Jeg har alltid forberedt litt leker, men alt blir ikke brukt. Det er mest for Ä vÊre i forkant hvis noen kjeder seg eller hvis jeg ser at en konflikt bygger seg opp. 

Anonymkode: a9550...4b2

Skrevet

Ved behov kan dere ha dansekonkurranse a’la frys nĂ„r musikken stanser i bakhĂ„nd, men vi har aldri hatt leker i bursdager her annet enn skattejakt av godteposer mot slutten. 

Anonymkode: 27186...0c6

Skrevet

Vi har aldri organiserte leker. Bursdagene varer bare i to timer og tiden gÄr kjempefort. Mat, kake, Äpne gaver og fiske etter godteposer, litt frilek, og vipps blir de fÞrste barna hentet.

Jeg tror barn har godt av Ă„ organisere leken selv. Det er jo stas i seg selv Ă„ vĂŠre borte hos noen andre, de har helt andre leker osv.

Anonymkode: 4e7f8...be6

Skrevet

Tusen takk for svar.Blir litt smĂ„nervĂžs her, tenker det er flere foreldre som blir igjen sammen med barna og kanskje de forventer at det skal organiseres noe😬

Vi skal ha skattejakt da😅Godteposer😉

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar.Blir litt smĂ„nervĂžs her, tenker det er flere foreldre som blir igjen sammen med barna og kanskje de forventer at det skal organiseres noe😬

Vi skal ha skattejakt da😅Godteposer😉

Hvis de er seks Är sÄ blir det nok ingen foreldre igjen, med mindre det er svÊrt lang kjÞrevei eller spesielle behov?

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis de er seks Är sÄ blir det nok ingen foreldre igjen, med mindre det er svÊrt lang kjÞrevei eller spesielle behov?

Nja noen er 5 Ă„r...vet ikke helt.Har laget en ekstra kake sĂ„nn just in case🙈

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...