Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #1 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg skal for fĂžrste gang feire bursdagen til jenta vĂ„r som blir 6 Ă„r og jeg lurer da pĂ„ om dere bruker Ă„ ha leker som de skal gjĂžre?eks limbo osv? Vil gjerne ha tips til leker som passer til 5-6 Ă„ringerđŹ Anonymkode: 45a37...dda
Superdolly Skrevet 19. oktober 2019 #2 Skrevet 19. oktober 2019 Vi har aldri organisert leker i barneselskap. Min erfaring er at barna har en hverdag som er sĂ„ styrt at de synes det er deilig Ă„ fĂ„ leke fritt med noen andres leker.Â
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #3 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg har alltid forberedt litt leker, men alt blir ikke brukt. Det er mest for Ä vÊre i forkant hvis noen kjeder seg eller hvis jeg ser at en konflikt bygger seg opp. Anonymkode: a9550...4b2
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #4 Skrevet 19. oktober 2019 Ved behov kan dere ha dansekonkurranse aâla frys nĂ„r musikken stanser i bakhĂ„nd, men vi har aldri hatt leker i bursdager her annet enn skattejakt av godteposer mot slutten. Anonymkode: 27186...0c6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #5 Skrevet 19. oktober 2019 Vi har aldri organiserte leker. Bursdagene varer bare i to timer og tiden gÄr kjempefort. Mat, kake, Äpne gaver og fiske etter godteposer, litt frilek, og vipps blir de fÞrste barna hentet. Jeg tror barn har godt av Ä organisere leken selv. Det er jo stas i seg selv Ä vÊre borte hos noen andre, de har helt andre leker osv. Anonymkode: 4e7f8...be6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #6 Skrevet 19. oktober 2019 Tusen takk for svar.Blir litt smĂ„nervĂžs her, tenker det er flere foreldre som blir igjen sammen med barna og kanskje de forventer at det skal organiseres noeđŹ Vi skal ha skattejakt dađ Godteposerđ Anonymkode: 45a37...dda
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #7 Skrevet 19. oktober 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for svar.Blir litt smĂ„nervĂžs her, tenker det er flere foreldre som blir igjen sammen med barna og kanskje de forventer at det skal organiseres noeđŹ Vi skal ha skattejakt dađ Godteposerđ Anonymkode: 45a37...dda Hvis de er seks Ă„r sĂ„ blir det nok ingen foreldre igjen, med mindre det er svĂŠrt lang kjĂžrevei eller spesielle behov? Anonymkode: 4e7f8...be6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2019 #8 Skrevet 19. oktober 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis de er seks Ă„r sĂ„ blir det nok ingen foreldre igjen, med mindre det er svĂŠrt lang kjĂžrevei eller spesielle behov? Anonymkode: 4e7f8...be6 Nja noen er 5 Ă„r...vet ikke helt.Har laget en ekstra kake sĂ„nn just in caseđ Anonymkode: 45a37...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ