Gå til innhold

Syke folk i pølsedisken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Biltema i kveld og på vei ut ville jeg ha meg ei pølse i kaféen deres. Jenta som stod i kassa var skikkelig forkjølet, snørrete og hostet. Kjente seriøst jeg ble helt dårlig og slet med å få i meg den pølsa der. Måtte bare kaste den etter noen bit for alt jeg så for meg var denne snørrete jenta som tilberedte pølsa til meg.

Den kostet 10 Kr så var ikke all verdens, men er det virkelig greit at syke folk skal stå å servere mat?! Jeg vet at det er mange her som er veldig for at man skal dra på jobb uansett, men virkelig? Jeg synes da det finnes grenser🤮

Anonymkode: 3c1b3...58f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fintfølende du er da? Du får spiser hjemme, det er tryggest. Ellers kunne store stygge forkjølelsen komme og ta deg på biltemapølsa.

Anonymkode: ef406...6ab

Skrevet

Hvis man har god hygiene burde man kunne servere mat selv om man er forkjølet uten at man smittet folk. Det er imidlertid veldig uappetittlig og jeg ville nok klaget. Hun burde holdt seg hjemme når hun er synlig syk. Folk som går på jobb når de er syke og smittsomme kostet økonomien utrolig mye per år og det er bedre at de holder seg hjemme. 

Skrevet
36 minutter siden, Pobie skrev:

Hun burde holdt seg hjemme når hun er synlig syk. Folk som går på jobb når de er syke og smittsomme kostet økonomien utrolig mye per år og det er bedre at de holder seg hjemme. 

Kanskje hun har en sånn sjef som jeg hadde. En som ble dritsur hvis du var syk, og som heller ikke trodde på oss når vi ringte og sa vi var syke..... Og sjefen hennes driter nok i om kundene blir smittet.

Anonymkode: 09e09...e0e

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje hun har en sånn sjef som jeg hadde. En som ble dritsur hvis du var syk, og som heller ikke trodde på oss når vi ringte og sa vi var syke..... Og sjefen hennes driter nok i om kundene blir smittet.

Ja det kan hende. Derfor det er viktig å klage, slik at sjefen skjønner at syke folk ikke skal jobbe. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

En slik sjef har jeg hatt! Vel, kom på jobb jeg med feber og alt som var. Jobbet med mat jeg og. I gen klaget da...

Anonymkode: efc90...b68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...