Gå til innhold

kjent i London her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Earls court eller Bayswatr?  hvor er best å bo?

Anonymkode: df623...b2b

Begge er fulle av hoteller og typiske turiststeder. Og nært Kensington. Kensington er hyggelig. Jeg liker Islington. Mye sjarm. Men om du har noe bestemt du skal bør du prøve å bo i nærheten av det. Og om du skal over alt så bo nært tuben. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært der. Hvor pleier dere å bo? Jeg sljønner heller ikke hvor zone grensene går. Hvis du skla bo på hotell lenger ut, men nør tiben er det ofte billigere. Er det skummelt der liksom?

Anonymkode: df623...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du i London? Det er avgjørende for hvor du velger å bo..

Jeg liker områdene Angel, Islington, Shoreditch, Hackney.

Notting Hill er turistmagnet, men vi bodde der nylig når vi skulle besøke science museum og natural history museum. Flott spasertur gjennom parken for å komme dit :)

Anonymkode: f2e78...620

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva skal du i London? Det er avgjørende for hvor du velger å bo..

Jeg liker områdene Angel, Islington, Shoreditch, Hackney.

Notting Hill er turistmagnet, men vi bodde der nylig når vi skulle besøke science museum og natural history museum. Flott spasertur gjennom parken for å komme dit :)

Anonymkode: f2e78...620

Ingenting spesielt.jeg bare trenger å se noe nytt. Har aldri reist alene før heller. Har ei venninne som studerer der da. I tillegg er det ei til som jobber der, men de er ikke veldig nære

Anonymkode: df623...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Earls court eller Bayswatr?  hvor er best å bo?

Anonymkode: df623...b2b

Jeg liekr Bayswater best, men Earl's Court er også helt ok.

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har aldri vært der. Hvor pleier dere å bo? Jeg sljønner heller ikke hvor zone grensene går. Hvis du skla bo på hotell lenger ut, men nør tiben er det ofte billigere. Er det skummelt der liksom?

Anonymkode: df623...b2b

Vi pleier å bo i Kensington, eller i Belgravia. Tube zone-ene finner du lett på TFL (Transport for London). Det er bare å laste ned tubekartet, så ser du enkelt alle sonene.

Det er dodgy areas mange steder i London, ja, så jeg ville nok bodd i turistvennlige områder og sjekket anmeldelser på nettet først. Jeg har en del venninner som bor i dodgy areas, da, men selv i én og samme gate kan den ene enden være helt ok, og den andre mye skumlere. Så best å ha masse turister omkring deg, når du ikke er så kjent i London enda.

Anonymkode: 9ee5f...282

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...